![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog wat ongeoorloofde verkiezingsuitgaven ? ![]() Die Ariane Van Dooren mag er wel zijn anders. Jammer dat het een tsjeefke is. ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 2 mei 2018 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U komt trouwens klacht neerleggen dat u dit soort "communicatie" als "ongeoorloofde verkiezingsuitgave" beschouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa koeterwaals schrijft gij nu?
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allee Schoof. Ondanks al mijne uitleg snappen ze er nog niks van. Erg hé! ![]() Maar de manier waarop jij anti-reclame maakt voor uw partij kan ik niet verbeteren. Dat geef ik graag toe. Nu wil een mens eens vriendelijk zijn en dan is het nog niet goed. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2018 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie gaat dat controleren?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, een officiële vlag uitdelen zou eigenlijk nooit een probleem mogen zijn. Vlaggen uitdelen van een land of regio zou niet mogen worden beschouwd als partijpropaganda. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 mei 2018 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik niets heb tegen de vlag met de zwarte klauwen (behalve dat ik ze minder mooi vind), kan men moeilijk ontkennen dat er achter die vlag wel degelijk een politieke boodschap schuilt, namelijk die van de Vlaamse beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |