![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allez kom, Xenophoontje...vertel me dan eens wie er beter doet En vertel me eens wat dat nog te maken heeft met mijn opmerking dat ik die fundamenten ( ook al zijn ze misschien niet geheel perfect) liever niet op wil blazen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik hoor niks anders dan als ge niet zijt voor het wat te beperken ge een mosilim-knuffelaar zou zijn Citaat:
Ze hebben toch niet meer rechten want uit die opsomming blijkt dat er bepaalde zaken zijn die voor anderen compleet vanzelfsprekende rechten die blijkbaar niet vanzelfsprekend zijn voor hen. En blijkbaar hebben ze nog meer plichten ook : elke vraag of eis in die richting dienen ze te laten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het makkelijk zat hé... dan volstaat Peter Verlinden ook om te stellen dat 25% van de nva-kiezers overgelopen blokkers zijn. of noem maar op... ex-en genoeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en gij zegt dan het het er overdik op ligt dat het moslim-knuffelaars zouden zijn ? Nu maakt ge me nog meer curieus se uit wat dat allemaal zou moeten blijken. Dat van dat onverdoofd slachten kunt ge al op uwen buik schrijven daar de mening van de Vlaamse kiezer zowat evenredig over alle partijgrenzen heen zo'n 85% is en diezelfde kiezer groen uitkiest als tweede grootse kanshebber ( na de nva ) om daarover geen kiezersbedrog te plegen. Dus nogmaals... uit wat moet dat allemaal blijken ? buiten een schijn die ze zichzelf opwerpen om niet constant moslims te fulmineren. Blijkbaar is dat een erg moeilijke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik je zie opsommen zijn wensdromen die in de realiteit niet bestaan. Wanneer ik er u dan op wijs dat ze niet bestaan, dan ben ik Xenophoontje. Ik kan er niets aan doen dat uw zogenaamde fundamenten wensdromen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open er misschien eens een draad over Kan je nu ook even antwoorden op de twee simpele vraagskes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je uw grote gelijk nog eens gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is er al eentje lopende Misschien kunnen we beter terug naar de topic ? 't Ging over een geval van vermeende gaybashing dat onmiddellijk geminimaliseerd of goed gepraat werd nádat bleek dat de belagers weeral niet tot de geviseerde doelgroep hoorden maar eerder met enige grote waarschijnlijkheid te zoeken zullen zijn bij katholiek of orthodox Laatst gewijzigd door praha : 9 augustus 2018 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de eeuwige passieve houding van Groen tav de islam-uitwassen. Kunt ge niet lezen ??? Die passieve houding is trouwens best te vergelijken met uw steriele manier van discussiëren.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 augustus 2018 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat brengt dat bij wat die twee zeggen ? En wat moet ik begrijpen onder een passieve houding ? Het lijkt me dat ge tussen de lijnen weer eens bevestigt wat ik al zei : men moet tegenwoordig constant en actief wat fulmineren of men is een moslim-knuffelaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei met grote waarschijnlijkheid uitgaande van het feit dat zij afkomstig is van Kroatië en hij van Bulgarije Maar ik heb ook geen bewijs gezien dat het islamieten ( al zou dat kunnen ) waren, gij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...volgens mij waren het atheïsten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn, maakt in ieder geval weinig uit.
Ik bedoel maar, als je iemand met zo'n metalen stuurslot naar u toe ziet stappen met de bedoeling van u minstens kreupel te slaan, ik zou het u niet kwalijk nemen moest je jezelf verdedigen. Ook als die kerel homo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad ... waar die homohaat vandaan komt maakt minder uit maar is wel bruikbaar als verklaring en eventuele preventie
Citaat:
(uitgaande dat het niet de eerste maal was ) Nu ja...als het inderdaad zwart op wit erop aankomt (zoals jij dat stelt) dan is het logisch dat dien Bulgaar ook weer op zijn beurt reageerde Dan nog... ge weet wat de wet (en het gezond verstand) zegt hé over zelfverdediging en het blijft dan duister waarom de andere homo die geen rechtstreekse bedreiging vormde dan ook verrot is geslagen. (Dit alles behoudens het relaas van de twee slachtoffers, natuurlijk) Laatst gewijzigd door praha : 9 augustus 2018 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |