![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Als dat zo is hoop ik dat ze terug boerenmadam mag worden en dat ze klimaat en milieu aan iemand competent en met goede bedoelingen laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze is niet crimineel of ter kwader trouw, het gaat gewoon om pure onbekwaamheid. Ze zou beter het huishouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel kijk, ik denk dat velen hier reeds gemerkt hebben dat ik een hekel heb aan CD&V. Ik heb ook nooit enige sympathie gekoesterd voor Joke Schauvlieghe. Ze heeft bovendien met dat "Geheime Dienst"-verhaal een stupiditeit begaan.
Maar toch moet het mij van het hart dat de reacties van de klima-spijbelaars en hun groene consoorten met hun massale aanval doodeenvoudig neerkomen op stalken en doodpesten. Dit is een zeer gemene afrekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() Er zijn ook veel te weinig bossen in Vlaanderen, zeker in West en Oost-Vlaanderen is het echt dramatisch.
Volgende Vlaamse regering moet dringend gaan herbebossen. Haar beleid trok nop niets. Ze heeft de groene extreem progressieve klojo's een ferme cadeau gegeven. Jammer genoeg. Je moet niet links zijn om voorstander te zijn van meer natuur. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 februari 2019 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van op de vrouw spelen gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
Dit is georganiseerde massa stalking per SMS. Post hier anders uw gsm-nummer eens, dan kunnen we nog eens lachen... edit: ik ben geen fan van Schouwvlieg, maar er zijn grenzen. Laatst gewijzigd door Wapper : 5 februari 2019 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is het eerder de verontwaardiging voor zoveel verdwazing en domheid van die act for climate justice (die naam alleen al ![]()
![]() |
![]() |
#290 |
Minister
|
![]() Op gezet spel? Met het dode aangespoeld kindje… werd toch ook schandalig door links>>> de pers en TV explosief aangezwengeld om de vreemdelingen industrie in EU te sterken.
Ja, ik vond het een fantastische vondst de jeugd aan te zetten via sociale media (hun ding) om te eisen dat de politiek het milieu gebeuren loslaat omdat dit nu alleen aangehaald word als de partij er zelf iets aan heeft. De correcte verstandige eis van onze jeugd om gans het spectrum van de wetenschap tot een consensus te verplichten wat er dient te gebeuren. Wat dan 100% volgens die consensus door de politiek moet uitgevoerd worden, zonder politiek spellekes trek en sleurwerk om de eigen partij, zuilen en belangengroepen allerhande te begunstigen. Zoals in Zwitserland steeds gebeurd, de wil van het volk uitvoeren dus! Op gezet spel?: ik vermoed het wel. Wij weten van niets ![]() Strategie Deng Xiaoping: Het maakt niet uit of een kat wit, of zwart is, als hij maar muizen vangt; Mijn persoonlijk vermoeden word gesterkt: jaren vroeg men aan extreem links Agalev-Groen wat ze dan wel voorstelden en nooit kwam er antwoord op die vraag! En okuspokus: plots alle, voornamelijk Franstalige linkse Universiteiten samen een milieu plan via Agalev-Groen ingediend hebben aan de huidige op Kabila in Congo wijze sjoemel Michel II . …. Strategie om milieu te gebruiken/misbruiken om deze maatschappij onder extreem linkse dictatuur te plaatsen: - Lukt het nog snel binnen met de sjoemel regering Michel !! - Lukt het niet, we hebben "DE milieu" oplossing toch vooooooorgesteld. ![]() Plan>>> Dat toevallig het federale terug moet versterken met nieuw op te richten ministeries met almacht over de deelstaten, plan >>> dat voorstelt om de Senaat met zijn vele Franstalige sjoemel achterkamers opnieuw ten volle moet installeren. Zodat de deelstaten, lees Vlaanderen weer verzwakt worden. En om dan toch neer te dalen op het milieu aspect wat aangepakt moet worden op linkse staat dictatoriale werkwijze + meer personeel = kiesvee voor staats instellingen….. Het milieu is echter van iedereen., niet het speeltje van extreem links Agalev-Groen-Ecolo .... Eerst: Ze heeft zich geëxcuseerd, dat gebeurt niet vaak in de politiek. Dan: kon niet meer functioneren door de vele aanvallen op sociaal media….. Géén sprake van leugen….ze is gaan biechten zeker, 3 onze vaders en drie weesgegroetjes en CD&V is tevreden. Laat onze CD&V zuilen maar kiezen op…. Hier gelezen: Ik hoorde vandaag dat Schauvliege een stemmenkanon is in Oost-Vlaanderen... Woont er dan zoveel oerdom volk in Oost Vlaanderen? Oerdom volk? Misschien niet dom, maar wel al generaties via kerk geketend aan de Oost en West Vlaamse zuilen, zoals de boerenbond, CM, vakbond enz.. Dit kan dus in dit sjoemel merk België…. Waar we MOETEN gaan kiezen om hen de volmacht te geven ons te beliegen te bedriegen. Wat in de echte democratie Zwitserland met de zelf beslissend kantons en referendum keuze nooit gebeurd!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is nog niet eens al: nu zijn het de plofkrakers die toeslaan. Wat gebeurt daar allemaal zeg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
|
![]() Mensen als Schauvlieghe geven die groen-extreem progressieve creaturen ferme cadeaus. Dat is een spijtige zaak. Je kan een conservatief-rechts beleid voeren maar ook aandacht geven voor voldoende natuur en bos en dat deed ze absoluut niet. Bovendien was ze niet al te snugger, laten we eerlijk zijn.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 februari 2019 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wouter Beke heeft gelijk met zijn stellen dat kritiek op politici mag, kan en zelfs moet. Politici hebben nood aan een olifantenvel, wie het hier niet mee eens is sluit zich maar aan bij een Bertje of Bartje partij.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 februari 2019 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn limieten aan domheid. Vrouw zijn is geen excuus. Haar partij is de grootste verantwoordelijke, dat was een bom die vroeg of laat moest ontploffen. En op gebied van Belgische politiek ben ik een dummy. Maar zelden zo een dwaze kalle gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het "opgezet spel". Er is nu eenmaal iemand die de boel in gang zet. Anuna DW, ongetwijfeld met heel veel ruggensteun van moederlief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goedbedoeld maar zonder enige kennis van zaken. |
|
![]() |
![]() |