![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
parcifal sprak over eigen burgers eerst ( dat zijn naar het schijnt de bewoners van Amerika en dus Amerka) Hier is het 'eigen volk' eerst Laatst gewijzigd door praha : 8 juni 2019 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zij denkt dat het wel een argument is dat hout snijdt dan moet ze ook de andere kant bekijken... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 juni 2019 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen al hun achteruitstelling van de vrouwen, die voor de hele islam geldt maakt dat zij geen gelijk heeft en de ogen sluit voor wat de gevolgen van het binnenhalen en pamperen van die godsdienst betekent... ik lees de koran niet en ik zal hem nooit lezen, maar ik zie wel de kopvodden rondlopen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 juni 2019 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, dat deed je niet. Een krant als De Morgen, zeer progressief ingesteld, vooral als het de islam(ieten) betreft, zal daar nooit negatief over berichten indien niet echt noodzakelijk.
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan het zijn dat uw vrouw niet via de vluchtelingenstroom is binnengekomen maar het op legale wijze heeft gedaan...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in Vlaanderen kan men moeilijk spreken van eigen burgers eerst want in la Belgique zijn die Vlaamse bugers maar tweederangs burgers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een burger is in staatsrechtelijke een lid van de inwoners van een staat Als ze hier spreken over 'eigen volk eerst' is het overduidelijk dat ze daar niet meteen mee bedoelen inwoners Er is dus een verschil Citaat:
Ge zegt het maar hé Laatst gewijzigd door praha : 8 juni 2019 om 15:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een topic vol babyboomers die internet en memes niet begrijpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij ontkent of bevestigt niet expliciet dat ge het VB daarvoor zou staan ....al wat je zegt is : ahja maar die anderen dan Citaat:
Moeten we de bruine saus van het VB bezien als loutere zelfverdediging, marie ? Ge zegt het maar hé Laatst gewijzigd door praha : 8 juni 2019 om 15:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij kan heel dien islam ook gestolen worden, vind het gewoon achterlijke middeleeuwse mentaliteit etc... Ik spreek ook voor parcival denkelijk ( btw 't is geen zij maar een hij voor zover ik weet ) Wat hij bedoelt met extremistisch en slecht moge duidelijk zijn Citaat:
Toch vreemd dat we daar nooit voorbeelden of anekdotes van zien. Bij mijn weten _ uiteraard kan ik mis zijn _ is er nog niemand vanuit het minder rechtse-kamp ( ik hou het dus ruim) die hier bv ooit gezegd heeft: ah ja het is hun godsdienst en hun achterstand die ze wat poten doet rammen...dus laat ze maar doen Citaat:
Maar dan moet ge dat ook ni zeggen hé : "lees misschien even de Koran" Ge weet er blijkbaar niks of weinig van óf ge hebt uw informatie uit tweede hand óf ge ziet naar de uitkomst in de praktijk en gaat ervan uit dat het allemaal zo gedicteerd staat |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat de inhoud volgens jou ? Je wou dus ergens een reactie horen van mij in trend van : oh oei als ook De Morgen dat al schrijft dan moet er allemaal wel iets van aan zijn....ge had al dien tijd overschot van gelijk,Zipper kijk, dit Citaat:
Ik weet niet of ge het beseft maar ge geeft hem nog gelijk ook daar het slechts de helft is...als het simpelweg de islam is dan moet het uiteraard 100% zijn Niet dat het daarom minder erg zou zijn Dat is heel ernstig te noemen Mijn reactie daarop was dat het me niet uitmaakt welk soort wacko's en welk soort extremisme het is. Maar blijkbaar valt uwen euro niet echt Wat wilt ge ? Die 500000 wacko's te lijf gaan met een legertje andere wacko's en die dan nog de volledige politieke macht in de schoot werpen ? goe bezig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, anonimiteit is nodig als je een politieke mening wil uiten die aanleiding zou kunnen geven tot bedreigingen, EN je geen zin hebt om die bedreigingen te affronteren, want uiteraard zullen die bedreigingen ook anoniem zijn. Dat is gewoon om het moeilijk te maken he ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je het concept van "paperclip maximizer" bekeken ? Ik zie niet hoe men onder die redenering uit kan. ah hier se ...ik had eerst dit nog moeten lezen ![]() Maar wat je zegt dat zou gelden voor machines ( ongelimiteerde resources : alhoewel ) kan je theoretisch ook voor biologische wezens beschouwen [/quote] Nee, omdat het veel en veel te moeilijk is om biologische wezens te ontwerpen, in vergelijking met machines. Biologie is perfect om via "random search" tot levende entiteiten te komen. Random search darwinistische evolutie is biologisch optimaal. Maar eens men voldoende intelligentie heeft om tot design te komen, is biologie een nachtmerrie, in vergelijking met machine bouw. Wat men de "singulariteit" noemt, is eigenlijk een soort van "fase transitie" in de evolutie, die van random search naar intelligent design gaat. Natuurlijk is het goed mogelijk dat de machine bouw techniek uiteindelijk carbon gebaseerd zal zijn. Dat kan ik niet raden. Maar het zal geen biologie zijn zoals wij kennen, doodgewoon omdat die niet geschikt is om gemakkelijk totaal nieuwe en betere ontwerpen te maken. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2019 om 16:07. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik de wilde zeeën van het Internet, gezeten zijnde op mijn 'surfplank' in mijn overjarige Bermuda short al even overjarig Hawaii t-shirt de Borsalino en een gestolen zonnebril op en onder het luid zingen van "En we gon nog ni nor huis, belange ni belange ni" trotseerde, botste ik eensklaps op een tekst waar over nagedacht kan worden. ![]() De tekst blokletterde ... 'Gij noemt mij racist, mijnheer?' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2019 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat je natie-vorming best doet met gelijkgezinden, die bovendien winnaarsbloed in hun aderen vloeien hebben. Op voorwaarde dat ze jou ook willen, natuurlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2019 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gelukte natie vorming is volk en burgers hetzelfde.
Kijk hoe de Amerikanen het gedaan hebben: de oorspronkelijke bewoners uitgeroeid, om van hun eigen volk allemaal burgers te maken. Lebensraum ingenomen, en nu zijn zij een van de machtigste naties ter wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In feite heeft het geen belang of die vilifierende aanval echt heeft plaatsgevonden of niet: van zodra men hem geloofd krijgt is het in orde, en is de ontmenselijking aan de orde. De Holocaust is niet anders (die heeft toevallig wel plaatsgevonden, maar het belangrijkste is dat men het gelooft als vilifierend proces). Eens je de "dolkstoot" (of gaskamer) historie geloofd krijgt, ben je een onaanraakbare winnaar, want je kan de underdog spelen. Het helpt natuurlijk wel als het echt heeft plaatsgevonden, maar het moet wel "heel verschrikkelijk" gemaakt worden om genoeg underdog effect te krijgen, en "harten te bewegen voor uw zaak". |
|
![]() |
![]() |