![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik maar denken dat het over Private Internet Access ging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees dit allemaal met gemengde gevoelens.
Voor wie is dit nu een overwinning? Voor Novartis vermoed ik.
![]() |
#283 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze krijgen gewoon, binnen de 24u, hun opgelegde vraagprijs. product werd dus te goedkoop aangeboden Laatst gewijzigd door 1207 : 18 september 2019 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de vraagprijs in de USA. Die is daar vastgelegd. Het product kan nog niet verkocht worden in de EU, daarvoor moet het eerst de toestemming krijgen van het EMA en die procedure is nog lopend.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 18 september 2019 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Extreemrechts en vlaams-nationalisten hebben dit voorval hier gekaapt...
Maar bottomline is dat de ouders van Pia tot het uiterste gaan om haar een zo goed mogelijk leven te bezorgen. En dat is heel normaal, wat elke ouder doet voor zijn of haar kind. Het is misschien jammer voor eventuele andere gevallen die niet zoveel aandacht krijgen maar het geneesmiddel voor Pia blijft een goed doel. Ik heb dus twee keer gesmst: één keer voor m'n dochter en een keer voor mezelf. Wat zeker ik kan de (wan)hoop en gehele houding van Pia's moeder begrijpen. Hopelijk kan er nu dus een mensenleven worden gered en krijgt het meisje een comfortabeler leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() In testfase: "A similar trial in Europe, called STR1VE-EU (NCT03461289) is ongoing; an Asia-Pacific version (NCT03837184) is not yet recruiting." EMA heeft zijn erkenning nog niet gegeven dus het kan niet in de EU verkocht worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() kuch kuch
Citaat:
En nu terug in uw mand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien terug on topic komen: ik heb niet meegedaan aan deze actie net zoals ik nooit meedoe aan impulsieve en emotionele acties.
En nogmaals: dit is een overwinning voor Novartis. Ik geef wel al jaren een veelvoud aan het bedrag aan Stichting tegen kanker. Hit me.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 september 2019 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
De tijd dat de grote innovatieve doorbraken uit de R&D labo's van de grote farma-industrie kwamen ligt al een tijdje achter ons. Die doorbraken worden tegenwoordig geforceerd aan universiteiten, in universitaire spin offs en start ups. Grotendeels gefinancieerd dus met publieke middelen. De grote farmaspelers gebruiken hun winsten niet om risicovolle R&D projecten met lage slaagkans te financieren, ze gebruiken ze net om die spin offs en start ups die de grote risico's al genomen hebben en aangetoond hebben dat er potentieel in zit, op te kopen,
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geneigd om een draad op te starten over hoeveel negerkes we zouden kunnen redden met 2 miljoen.
Lang leve Novartis.
![]() |
#296 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Shareholders approved the 22nd consecutive dividend increase per share since the creation of Novartis in 1996, with an increase of 2% to CHF 2.85 for 2018. https://www.novartis.com/investors/s...nd-information in theorie klopt die redenering, in de praktijk is dat al lang niet meer waar
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook een fundamenteel dilemma: is gezondheidszorg liefdadigheid of een democratisch recht.
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij 2 Euro gesmsd voor de ‘negerkes’?
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu gaan we door automatisering onze rol als productiemiddel geleidelijk zien wegvallen. Maar we zullen nog steeds een nut als consument hebben. De vraag is echter of men veel consumenten nodig heeft met een relatief laag inkomen of een beparkt aantal maar met een zeer groot budget. Het is op die markt dat de farma-industrie zich zal afstemmen. De rest mag creperen. |
|
![]() |
![]() |