![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel raar, want al die 2de generatie Chinezen, Vietnamezen en Polen, die spreken even plat Antwaarps als iedereen daar. Er moet "iets" zijn dat die mensen "anders" maakt he, en nee, het is niet hun lichtjes gebruind velleke. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2019 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw perfect arische kleinzoon gaat voor de rest van zijn leven vallen voor dubieuze exotische vrouwen en prostituées uit het oostblok. en dan nog mag je van geluk spreken, ik moet u niet vertellen wat er gebeurd zou zijn mocht uw kleinzoon kleine Rachid hebben moeten bedienen met zijn snelle tongriem. hoe oud is m, 3,5 zei je hé, ja, dat is een leven om zeep. Laatst gewijzigd door Anna List : 2 december 2019 om 06:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kinderen ja....maar die gaan dan ook in het NL of Frans naar school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dochtertje van een vriendin ging heel graag naar school, haalde de beste punten. Tot ze gedwongen naast een negerinnetje moest gaan zitten. Het negerinnetje sprak weinig Nederlands en het dochtertje van de vriendin moest haar maar helpen. Resultaat....het dochtertje van de vriendin haar punten verslechterden zienderogen, ze ging ook niet graag meer naar school omwille van de haar opgedrongen medeleerlinge. Win-win? Niet in dit geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan moet alles eraan geloven behalve hunne fantaziek. Laatst gewijzigd door dpg : 2 december 2019 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat was de originele redenering he: de gevangenissen zitten vol moslims WANT slechte school, foei foei. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2019 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien is het nu tevens uitgelegd waarom die negerinnen zo slecht nederlands spreken: ze worden enkel maar geholpen door slechte leerlingen ! Wat een schandaal !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Zoiets verklaart geen plotselinge wijziging, dat zal elke ouder en leerkracht u kunnen uitleggen.
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 december 2019 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn kleindochter van 4 helpt met veel plezier een klasgenoot die nog geen Nederlands kan. Die allochtone kleuter woont nog maar recent in België. Dat contact met die buitenlandse kleuter verruimt m.i. haar zicht op de wereld. En ze leert communiceren met anderen die de Nederlandse taal nog niet machtig zijn. Ik denk dat als er een probleem is, dat vooral in de geest van sommige ouders zit. PS ouders die zelf jarenlang in het buitenland gewoond en gewerkt hebben zijn veel opener van geest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het niet gelooft kan mijn rug op, ik steek daar niets mee in mijn zakken of iemand dat nu gelooft of niet. Die vriendin werkte samen met die van ons, waarom zou ze liegen? Ze is bij de directie van de school en de leerkracht in kwestie gaan zeggen dat het gedaan moest zijn haar naast een taalonkundige te zetten. Het jaar daarop is ze naar een andere school gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |