![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Belgische Democratische Republiek. Van mij mogen sossen en groenen besturen. Maar niet samen. Dat zijn rampen, kijk maar naar Gent en Brussel.
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is nooit gezien in de Belgische politiek. Of hij nu Rood of Groen is, doet over die kennis & kunde niets ter zake. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Banneling
|
Als ik sarcastisch bezig ben snappen jullie dat toch hé ? Ik ben links maar geen gek....
|
|
|
|
|
|
#284 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bij legale constructies naar "belastingparadijzen", waar zit het probleem? De overheid heeft deze banden met "belastingparadijzen" toch zelf gefaciliteerd? Hoe ga je dit hard kunnen maken in een wet? Dit is weer veel praat, weinig zaad. Dit weten ze zelf ook maar er vallen stemmen te rapen bij simpele mensen die geloven dat hier iets van gaat komen. |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De eerlijkste mens op dit forum is degene die zegt: ik wil dit, omdat ik daar persoonlijk beter van wordt.
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
populisme ? ja natuurlijk in zekere zin (bemerk ook welke brede basis...dus dat is wat tegenstrijdig : iedereen stemmenwinst = resultaat 0 ) Is dat uitvoerbaar ? Ik zou niet weten waarom...het gaat hier over steunmiddelen (een 'cadeautje' dus) bovenop voor bedrijven die het moeilijk hebben omwille van de corona. Men kan uitgaan van het gegeven dat bedrijven die gebruik maken van die faciliteiten meer buffer hebben Op de één of ander manier is dat wel te beschrijven, denkelijk |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn ook nog mensen die solidair zijn, in het bijzonder in deze barre tijden.
|
|
|
|
|
|
#290 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er waren al bepaalde criteria voor bedrijven die dat aanvroegen opgelegd : geen dividenduitkeringen, geen opkoop eigen aandelen Nogal wiedes hé...gekund ni afkomen met het foefje dat ge nogal moeilijk kunt betalen als ge genoeg geld in cashpositie had voor zulke zaken us dat makkelijk uit te breiden naar een extra criterium ( in navolging van andere Europese landen) alleen iets minder makkelijk te controleren etc En ge hoort De Croo al van vér afkomen : "Belgische bedrijven die via een aandeelhouder of dochterbedrijf gelinkt worden aan een belastingparadijs, zullen niet in aanmerking komen voor de maatregel. Al wees De Croo er wel op dat bonafide bedrijven ook werkelijke activiteiten in die fiscaal interessante landen kunnen hebben. Bedrijven die kunnen aantonen dat ze te goeder trouw zijn, mogen volgens De Croo niet worden uitgesloten." Wat is hier ten goeder trouw hé Ik heb al een donkerbruin vermoeden welke grote spelers gespaard gaan blijven |
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#293 | ||||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vrees dat je ook hier aan het zoeken bent naar argumenten die eerder in je eigen nadeel gaan werken... Het is namelijk de persoon van Bart De Wever himself die voor de trein van de onderwijshervorming is gaan liggen en alles al jaren blokkeert. Het werk van de 'commissie-Monard' dat Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit was de blabla van de NVA:
https://www.standaard.be/cnt/gisbgkps. Citaat:
We zijn 20 jaar later. Waar is de boemboem van de NVA? De laatste verkiezingen heeft een deel dat, eindelijk (geeuw...), doorgekregen en navenant gestemd. Nu de rest nog. Hopelijk wat rapper...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|