![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook N-VA heeft opportunisten van het Vlaams Belang en de Vlaamse beweging verwelkomt in de partij en er electoraal mee gescoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is prietpraat naast de kwestie. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee partijen die nog nooit samen een bestuursakkoord sloten hebben een meerderheid. Et alors?
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2014 had NVA ook nog nooit een bestuursakkoord gesloten met MR. Et alors?
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 23 mei 2020 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nieuw Christelijke Alliantie ! ![]() Vlaams - paaps - ethisch conservatief - enerzijds/anderzijds als ruggegraat en ze hebben direct hun eigen zuil. Nu nog een nieuwe Grote Leider zoeken. Liefst Servais Verherstraeten, of toch maar direct Sander Loones ? Die hebben het juiste charisma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo, onmiskenbaar zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Weyts doet toch een poging door poesjes te willen beschermen tegen het "boze" FAVV.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 mei 2020 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
poesjes hebben geen benul van politiek. En maar best ook. (Ons poesje ligt nu heerlijk te maffen in haar hoekje van de canapé) Laatst gewijzigd door Boduo : 23 mei 2020 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 mei 2020 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het mislukt om federaal mee te regeren denk ik niet dat jouw scenario veel kans gaat krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet wie van jullie actief is op Twitter, maar uit reacties op berichten die door politici de wereld worden ingestuurd, kan je toch heel wat afleiden.
Let wel, ik laat hier misschien mijn buikgevoel primeren, maar als je per partij, voor elke tweet die komt, aan de hand van het aantal reacties, zou gaan meten, hoeveel daarvan te classificeren zijn als "approval" en hoeveel er meer verband houden met "kritiek", dan valt de uitslag van de meest recente peiling goed te verklaren. Ik volg elke partij, alsook binnen elke partij de 'kopstukken'. Het valt mij op, dat vooral bij CD&V, Open VLD en Groen, er telkens zeer veel kritiek komt. Bij Vlaams Belang en N-VA uiteraard ook, maar toch minder. Nu zoals gezegd, het is en blijft een indruk. En heel goed mogelijk dat die wordt gekleurd door mijn persoonlijke voorkeur natuurlijk. Het argument 'trollenlegers' hoor ik hoe dan ook niet graag, want die zijn er overal is mijn ervaring. Dus ofwel neem je ze overal mee in rekening; of je negeert ze. Ik verkies het laatste en hou doorgaans enkel rekening met onderbouwde kritiek. Zowel aan het adres van 'links' als aan het adres van 'rechts'.
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang heeft mee het Vlaams regeerakkoord geschreven dat Jan Jambon I uitvoert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 mei 2020 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs voor Schengen hadden we al last van illegalen.
![]() |
#300 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had Francken gestopt met vulgaire tweets hadden de anderen toch daar al niks meer over te melken.
![]() |
![]() |