![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk.
...
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smeerlapperij was er niet bij. Zelfs geen bloem.
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de "Spekkies & C°, die hier niet om gevraagd hebben. Je mag me uitlachen hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Wel. Het schijnt nochthans dat het woordje 'neger' op zich al racistisch is. Toch als het gepeupel het woord in de mond neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuipen, dat vond ik best OK, zingen en onnozel doen en lachen, daarvoor was ik gekomen, ik zuipte toen graag (nu stukken minder) maar eens het begon met smeerlapperijen die ik niet plezant vond, ben ik gewoon weggegaan, gewoon omdat ik dat niet leuk vond. Ik doe geen dingen die ik echt niet leuk vind en waar ik geen andere reden heb om die te doen he. Wie wel ? 't is toch niet omdat een andere student die 1 of 2 jaar ouder is dan gij U zegt van onnozel dinges te doen, dat ge dat ook doet, nee ? Ik begrijp dus niet dat er mensen zich zo laten mismeesteren. Op een zeker moment vind je dat toch niet meer plezant en stop je ermee ? Is trouwens grappig, mijn oudste heeft net hetzelfde gedaan, zonder dat wij daar maar over gesproken hadden. Is er ook aan begonnen, vond het nadien toch totaal idioot, niet meer plezant en erover, en is het ook afgebold. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 september 2020 om 04:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat racisme nu de enige basis van beschuldiging is in deze nieuwe wereld, he. Geen racisme, geen schuld. En aangezien mensen vinden dat er daar toch ergens dingen niet door de beugel kunnen, moet het wel racisme zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() Gij gaat zeker kunnen uitleggen wat er niet racistisch is aan de reuzegommers logica dat "zwarten voor blanken moeten werken".
Laatst gewijzigd door Bach : 4 september 2020 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie 't er niet mee eens is, zich er niet in kan vinden, 't niet plezant vindt, doet er niet aan mee, die haakt gewoon af. Enkel de extremen blijven, ze weten immers wat hun te wachten staat als ze kost wat kost bij dat clubje willen horen. Zelfs zuipen heb ik nooit plezant gevonden, niemand die me ooit heeft kunnen overhalen om 't toch maar te doen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle schachten kregen dezelfde behandeling. Als 't puur racistische motieven waren kreeg de kleurling zelfs niet de kans om zich kandidaat te stellen om deel uit te maken van hun clubje, om later zelf schachtentemmer te worden & anderen op zijn beurt dat soort praktijken te laten ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-was~a5222d1c/
Et voila zie de start van "doofpotoperatie" 2020xcyvbylkz. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-aan~adb6e723/ Duidelijk dat "justitie niet werkt", al "zeker niet" zoals het moet? https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...s%20uit%201830. We betalen er nochtans genoeg voor.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 5 september 2020 om 04:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
En u weet precies ook goed wat er allemaal gebeurd is gedurende die twee dagen foltering om te kunnen concluderen dat Sanda niet speciaal geviseerd werd. Dat terwijl het onderzoek zelfs nog niet is afgelopen. Dus...U kan uitleggen wat er niet racistisch is aan de reuzegommers logica dat "zwarten voor blanken moeten werken"? Laatst gewijzigd door Bach : 5 september 2020 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ga je toch wel eens bevragen of je niet de racismekaart kan trekken. It's your ticket out. |
|
![]() |
![]() |