![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bron: Lees en bekijk de nieuwsgaring.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens uw schrijven moet het filmpje op Twitter een ander verhaal aan het licht brengen, voorgeschiedenis. Eens ergens proberen dat toch te bekijken, tnx voor de post. ![]() p.s. Clip bekeken en ik verschiet er echt niet van dat men die neergeschoten heeft. Het duurde nog lang zelfs. Die moet compleet van de wereld geweest zijn die vent - drugs. Vreselijk gevaarlijke situatie dat toen hij de agent aangevallen had diens wapen in het midden van de straat vloog. Dat had anders kunnen aflopen als die 'verwarde man' dat had opgepakt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2020 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Europa is de kans te worden neergeknald of mishandeld veel kleiner dan in de VS en vele andere landen. Dus in dat opzicht is het Europese beleid effectiever.
![]() |
#284 |
Europees Commissaris
|
![]() We gaan de VS achterna. Als u dat niet ziet, heeft u oogkleppen. Europees beleid effectiever? Al het crapuul van heel de wereld komt naar hier, de gevangenissen zitten propvol, in België worden straffen beneden de 3 jaar (!!!) niet uitgezeten. Misdaden van de import moeten zoveel mogelijk worden verzwegen / onder de mat geveegd. Als men de huizenhoge problemen niet wil zien, dan zijn er natuurlijk geen problemen en moet men NIKS doen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 augustus 2020 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben net aan "De ondergang van het Avondland" begonnen. De analyse van Spengler is beangstigend actueel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
Vanuit het noorden even de kat uit de boom kijken.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 augustus 2020 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De misdaadcijfers zakken. Dat propagandageleuter over verval verandert daar niks aan.
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() Het noorden? Je bedoelt toch niet Scandinavie? Want daar zijn mannen echte watjes geworden die ferm onder de feministisch-multiculturele sloef liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() Nee, natuurlijk niet, Polen, Tsjechië, enzoverder.
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennelijk is de moderne beschaving nog niet bij iedereen doorgedrongen. Weer dat verlangen naar vervlogen tijden , toen de vrouw nog onderdanig was of naar landen waar dat nog steeds zo is.
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uiterst kalm.
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop van niet, maar in welk opzicht eigenlijk?
Citaat:
Natuurlijk zijn er problemen , de vraag is , hoe los je ze op ?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 augustus 2020 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() In de 10 jaar dat ik hier woon heb ik dat nooit ervaren. In Belgie ... wel dat is een ander verhaal. Er kwamen evenwel geen vuurwapens aan te pas dat wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() U hoopt eerder dat we Iran of Saoedi-Arabie achterna gaan vermoed ik?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 augustus 2020 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 augustus 2020 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjechië ligt zuidelijker dan wij. Maar noem het gerust het noorden. Wie ben ik met mijn logica tenslotte.
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 augustus 2020 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |