![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus deze regering, waar la Belgique zijn klauw op gelegd heeft staat de meerderheid van de Vlamingen niet aan... Vooral omdat het ten slotte zij zullen zijn die het uiteindelijk gelag moeten betalen... Hier iets anders komen beweren is met de mensen hun voeten spelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna en niet ervoor zou men aan Vlaamsgezinden kunnen vragen om België ook als hun land te zien... Over bekrompenheid gesproken... U ziet die waar die niet is en waar die overduidelijk wel is doet u alsof uw neus bloedt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die afkeer van Nederland die vele Vlamingen door hun opvoeding werd meegegeven pas begrepen toen ik mijn franstalige man zijn minachting en achterdocht van Hollanders zag... Het was bijna, iets minder dan toch, zo erg dan de francofone haat tegen Duitsland... die het grote frankrijk tot twee maal toe had durven aanvallen en bedreigen aanvallen... Over hun eigen francofone aggressie geen woord... Het is toch normaal dat een grote taal en kultuur zoals het frans steeds meer lebensraum nodig heeft... Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 oktober 2020 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere de meeste Limburgers en zeker diegene waar ik mee opgevoed ben, ook niet... Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 oktober 2020 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan zijn dat ze zelfs niet meer durven optreden tegen heel wat buitenlandse grondgebieden op hun eigen grond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten trouwens enkel de restaurants aflopen. Als het verplegend personeel een tandje kan bijsteken, dan kunnen de flikken dat ook. Ik moet het trouwens ook doen. Als die corona maatregelen hebben impact op de software die ik schrijf. (Venootschapsbelasting) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De virus is er en zal blijven aanvallen ![]() Terwijl het volgens mij Mega verspreiden via Trein en bus ongemoeid gelaten word. ! 1.5 jaar kon gereageerd worden tegen het gesjoemel van de politiek en men keek er naar deed niets, gaat het nu ook deze weg op met de bestrijding van het virus? Is het teveel de koorts te meten van iedereen die de kleine ruimte van bus en Trein in wil Zodat verspreiding geminimaliseerd word, de personen met koords kunnen verzorgd worden
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 oktober 2020 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook niks tegen Walen. Maar ik heb wel iets tegen transferts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat er door de gevolgen van de corona regels meer doden door zelfmoord zijn dan door de corona zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze is wel met een Franstalige getrouwd, maar goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Man, ik ben met een franstalige getrouwd... Wat kom je hier zever vertellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |