![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 23 mei 2021 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom deze man een forum geven?
Is gewoon een persoon met een kortsluiting , zijn zekering is doorgebrand. Die heeft hulp nodig en zeker geen opstap als martelaar of held. Is ziek in zijn bovenkamer net zoals mensen die sympathieën heeft met deze persoon |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat de regering voldoende ruchtbaarheid wenst te geven in verband met deze 'potentiële gewelddadige terrorist' (sic). Enkele sympathisanten op dit forum kunnen zijn schuilplaats verraden. Alle baten helpen want tot nog toe is er een zeer schadelijk gezichtsverlies voor de regering in deze zaak.
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij kan zijn wapens verstopt hebben. Van de plaats waar zijn wagen stond is de Duitse grens 24km. Met de fiets is dat een uur rijden. Dan heeft hij ook al Nederland doorkruist. Heel onopvallend als fietstoerist. Wie ging hem daar zoeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Best gaat hij in een waterdichte beveiligingsquarantaine met een totaal verbod om zonder kogelvest en minstens 12-tal lijfwachten en ook liefst vermomd de straat op gaat. In overleg met de Belgische veiligheidsdiensten wordt iedere verplaatsing gekeurd en bij onraad onmiddellijk afgevoerd. Uiteraard kan hij onmogelijk naar de VRT en VTM studio's gaan en ook in zijn labo aan de Universiteit mag hij niet komen. Dit zou onverantwoord gedrag zijn en vele onschuldigen kunnen blootstellen aan een mogelijke terroristische aanslag. De voeding wordt de familie in het geheim bezorgd en daarbij worden de gekende hebbelijkheden en voorkeuren van Van Ranst uitgesloten, daar dit hem zou kunnen verraden. Als extra veiligheid wordt een voorproever aangesteld. Voor zijn vrouw en kind gelden dezelfde regels want die zouden ook kunnen ontvoerd worden. Ten einde Van Ranst en zijn familie de ontering te besparen, die hen door JC en zijn acolieten berokkend zouden kunnen worden, dient ieder van hen een cyanide-capsule ter beschikking worden gesteld. Deze beschermingsoperatie kan alleen efficiënt georganiseerd worden en in goede banen geleid worden als een minister hiervoor instaat. De meest geschikte project-manager hiervoor lijkt de minister van Justitie Van Quickenborne. Hij zal daarvoor wel nagenoeg dezelfde veiligheidsprocedures dienen te volgen als Van Ranst. Alleen zo kan het vertrouwen van de burgers in de regering hersteld worden.
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een criminoloog heeft er dan weer zijn visie over. Criminoloog over Jürgen Conings: “Hij heeft alles zorgvuldig in scène gezet, zoals in een film” p.s. Ik had er al een draadje over opgestart maar de meesten zien dat anders denk ik???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2021 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die DAT goedpraten, en DIT niet, DIE hebben hulp nodig.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal geen visie, daar leren ze hoe je massa's mensen BEDONDERT.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() Ik verklooi liever één jaar van mijn leven dan mijn gans leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was absoluut géén aparte katern waard.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of is er wat veranderd tijdens de nacht? Zijn alle maatregelen opgeheven en is ons normaal leven ons terug gegegeven? Ik dacht het nog altijd niet, hé? We zijn vanaf maart al het TWEEDE jaar ingegaan onder de bezetting en terreur van eigen overheid. En is Jürgen nu al gepakt of hopelijk nog niet? Gisteren nog 3 camionetten met smurfkes gezien richting Genk met zwaailichten en groot lawijt, net zoals wanneer hun frietjes niet koud mogen worden. ![]()
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() In mijn omgeving zie ik toch iets anders. Gezonde mensen, zonder enige andere aandoening, die maandenlang in het ziekenhuis lagen op het randje van de dood. En we zullen maar zwijgen over de mensen uit mijn omgeving die het leven lieten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Wat we ervan vinden? Dat hij na 6 dagen dringend zijn onderbroek moet verversen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Europees Commissaris
|
![]() Twee maanden geleden is het tweede jaar van je leven al ingegaan en als het aan de politiek ligt, voor de rest van je leven maar dat mag je al niet meer zeggen want dan wordt je opgejaagd als terrorist.
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan in zekere zin vooruitgang hebben in de aanloop naar een crisis omdat dan vaste patronen op losse schroeven komen te staan, of natuurlijk bij de terugkeer van stabiliteit als alles heropgebouwd moet worden. Maar het kan ook echt voor eeuwen duisternis zorgen of gezien de huidige technologie tot zelfvernietiging.
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar een beetje tegenstrijdig..
![]() |