![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die ouders hun peuter van anderhalf niet alleen in druk verkeer hadden gestuurd ook. Maar goed, ik begrijp dat persoonlijke verantwoordelijkheid voor u een loos begrip is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het woord 'soms' misschien te moeilijk? Kennis heeft nooit beweerd dat het ziekenhuis het gevraagd had, wel dat zijn diensten vaststellen dat ziekenwagens soms moeilijkheden ermee ondervonden ( nvdr.omdat de file in de Sint-Vincentiusstraat hen de mogelijke doorgang belette). Leg nu eens uit waar de leugen zit. Veel plezier.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 28 augustus 2021 om 15:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men alle kruispunten conflictvrij kan maken ben ik direct akkoord, maar haal dan ook alle borden weg die fietsers in enkelrichtingstraten toelaten, want dat is juist conflictmakend.
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terechte opmerking. Het was een grote stommiteit om dat toe te laten. Dat is als overheid de chaos zelf organiseren en dan verwondering veinzen als blijkt dat niemand nog weet wat kan en niet kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze waren niet alleen het ongeluk is voor de ogen van de moeder gebeurd. Die liep er enkele meters achter.
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oslo is een stad die perfect vergelijkbaar is met een grote stad als Antwerpen. Een stad zoals Bergen kan perfect vergeleken worden met pakweg Gent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werden trouwens 55 conflictvrije kruispunten NIET terug gedraaid. Er was echt wel een serieus probleem met de doorstroming op dat ene kruispunt waardoor men beslist heeft het terug te draaien. Iemand liet hier echter uitschijnen dat dat kwam door werken elders. Men had het kruispunt beter slechts tijdelijk terug niet-conflictvrij gemaakt, en het na het einde van de werken terug conflictvrij gemaakt. Dat is misschien over het hoofd gezien ?
Het gevaarlijkste deel van de stad voor fietsers lijkt mij ten andere het stadsdeel waar PVDA+ en Groen! het samen voor het zeggen hebben. Naar mijn ervaring rijden daar de gevaarlijkste en agressiefste gekken rond.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 28 augustus 2021 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat me ook niet om de stad zelf maar om wat er rond ligt. Ten noordoosten van Antwerpen ligt bvb een serieuze blinde vlek op de spoorkaart.
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst las ik ergens een opiniestuk waarin een automobilist zich beklaagde over het exponentieel stijgend aantal woonerven in Antwerpen. Het is echt niet dat Antwerpen een pro-autobeleid heeft. Ik vraag me zelfs af of Groen! het zoveel beter zou doen. Ze hebben de kans gehad om mee te regeren maar het hoofddoek en cordon sanitair rond de gematigde tsjevenbeleidspartij NV-A waren blijkbaar belangrijker ...
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 28 augustus 2021 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen doorkomen aan.
![]() |
![]() |
#292 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zo simpel is het.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 28 augustus 2021 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals elders al gezegd, maar cruise schepen die de grootste smeerlapperij als brandstof gebruiken mogen op het schoon verdiep aanmeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Wie heeft er om die LEZ geroepen in Antwerpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je de vraag nog eens herhalen?
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Begrijpend lezen is in Herstappe - en bij uitbreiding Groot-Luik - nooit een prioriteit geweest.
![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 28 augustus 2021 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan niet anders of ge doet het opzettelijk
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je in Antwerpen alle kruispunten conflictvrij maakt, dan gaan camions die daarna naar Gent moeten, daar blind links of rechts afslaan bij groen licht, en slachtoffers maken.
De regel is: afslaan is een maneuver, en dan moet je opletten en voorrang geven. Heb je ergens toch een kruispunt met voldoende plaats en mogelijkheid van voldoende doorstroming: ok dan. Ik zeg ook niet dat er niet bestendig moet geprobeerd worden om de kruispunten veiliger te maken. Maar met dat politieke dansen op het graf van kinderen, heb ik de grootste afkeer en walging. Hoe dan ook, het spel is al uit de politieke actualiteit. Klein links mag zich nu gaan verheugen over zoveel Afghanen die ze naar hier gekregen hebben ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |