![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De internationale boks-federatie bevestigt het geslacht van Lin Yu-ting en Imane Khelif.
Bepaald door een chromatin-test. in 2022 én in 2023. Mét recht op beroep. https://x.com/ReduxxMag/status/1820437532850495961 Case ffing closed, zoals ze dan zeggen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 augustus 2024 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, ik onthoud vooral dat als er een sexy naakte vrouw met aantrekkelijke vagina en mooie borsten voor u staat, dat je die als man zal beschouwen als blijkt dat zij (hij) een Y chromosome heeft. ![]() Ok! ![]()
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
When reality bites you in the ffing ass; https://x.com/ReduxxMag/status/1820437532850495961 en ja, een er als vrouw uitziende man blijft een man. (de voorspelde reactie van Voltian; chromosomen bepalen uw geslacht niet.)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 augustus 2024 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() https://x.com/ReduxxMag/status/1820437532850495961
Highlights so far: *Both boxers were initially subjected to a chromosomal test by an independent laboratory in Istanbul after the IBA received complaints from coaches and competitors during the 2022 Women's World Boxing Championships. *Both boxers were re-tested in India again during the 2023 Women's World Boxing Championships to clarify and confirm prior results. *Both boxers were found to have XY chromosomes. *Both boxers were informed of the results of the tests in writing. *Both boxers were given the opportunity to appeal the findings to the Court of Arbitration for Sport. *The IBA offered to pay for the majority of the costs to allow both boxers to appeal. *Lin Yu-Ting did not appeal the decision. *Imane Khelif appealed the decision, and then withdrew the appeal.
![]() |
#285 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed, Gunther, dat je zo blind aan’t ranten zijt in deze discussie, dat je niet door hebt dat ik ook vind dat beide boksers uitgesloten moeten worden van de vrouwencompetitie.
Had je dat eigenlijk door?… ![]()
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
Echt waar, makker....
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij vindt van niet. Jij accepteert enkel strikt XX als vrouw. Ok. We hebben dat nu al een paar keer herhaald. Het is me nog niet duidelijk wat uw probleem precies is met Testosteron test (fraude? Overlap?,…) maar bon. Let’s agree to disagree dan he. Of we kunnen nog wat cirkeltjes draaien ![]()
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die gedachtegang kan je ook XX mannen en XY mannen zonder sportief voordeel van hun Y chromosoom toelaten in de vrouwencompetitie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() Eeeeuh, xy en xx mannen hebben een veel hoger testosteron niveau dan vrouwen (=voordeel). Dus nee?
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topatleten die van nature uit een hoog testosterongehalte hebben een voordeel. Atleten die een laag testosterongehalte hebben zijn benadeeld en dus kan men ze beter laten deelnemen in de vrouwencompetitie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 augustus 2024 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Allez, misschien is het gewoon toch minder dwaas om aan de mensen zelf te vragen hoe ze willen aangesproken worden? Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 7 augustus 2024 om 05:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar roepen dat lgbqt gediscrimineerd wordt omdat anderen weigeren ze te huwen of zegenen.
Ik heb dit jaar grondig gekeken en zelfs dialoog gehad met enkelen. Had ook korte gesprekken met homofielen die van elkaar hielden, waar ik dan veel eensgezindheid in vond rond genderideologie. En bedenk mensen, het is een stappenplan he. Mannen in vrouwelijke safe spaces en het vervagen van gender en kinderen eugenetisch behandelen is nog maar het begin. Het einddoel heeft niets meer met mensenrechten te maken. Zij die anderen voor hun kar spannen en roepen.over discriminatie om aparte mensenrechten te bekomen; verdelen de boel moedwillig kapot. Het zijn de overblijvers van het derde rijk die opnieuw verenigd staan en zichzelf steeds minder moeten verbergen omdat ze invloed op alle terreinen wonnen. Vrije wil zal volledig uitgeschakeld worden. Biologisch en spiritueel.
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Algerijnse Imane Khelif heeft de halve finale gewonnen tegen de Thaise Janjaem Suwannapheng via unanieme stem van de jury. Morgen vrijdag de finale.
De Thaise heeft zich goed verweerd door afstand te houden maar uiteindelijk moest ze ook incasseren. In de derde ronde kreeg ze bijna een technische knock out. https://youtu.be/9SNsAWUvSAc?si=6veKcotpDUcYaeFQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik accepteer niets. Ik zie dat de natuur, door selectie, divine intervention, marsmannekes of whatever, een keuze heeft gemaakt, en ik leg mij bij die keuze neer. Die keuze wordt op een niet-falsifieerbare wetenschappelijke manier geduid als 2 geslachten, die van mekaar onderscheiden worden door chromosomen. XX en XY. Etymologisch noemen we hen vrouwen enerzijds, en mannen anderzijds. DAAR stopt het verhaal eigenlijk. En mijn of uw "acceptatie" heeft daar géén invloed op. En op een gegeven moment hebben een paar ambetante roeptoeters beslist dat DAT niet meer voldoende was, en zij accepteerden de natuur NIET meer. Vraag maar aan "hen" waarom zij de natuur NIET meer accepteren, in plaats van aan mij te vragen waarom ik de natuur wél accepteer. En dan komen de "gevoelens." Ja maar ik "voel" mij een vrouw Ja maar ik heb een héééél kleine piemel, en borstjes, en niet-ingedaalde teelballen Ja maar ik heb een dubbele masectomie laten uitvoeren, om de realiteit dichter bij mijn gevoel te brengen. Dat is de post-wetenschappelijke BS waar ik al vaak naar verwees. Het is vreselijk, en ik verzet mij er met alle macht tegen.
![]() |
![]() |
#298 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus XX-mensen met een penis zijn vrouw voor u? Ge beseft dat de meeste XX-mensen met een penis dan pas door hebben dat ze eigenlijk een vrouw zijn als ze een vruchtbaarheidstests ondergaan? Ook hier, velen zullen hele leven niet van hun eigen weten dat ze vrouw zijn. Ok dan
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 7 augustus 2024 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |