![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klein artikel op VRT NWS met nogal opvallend veel aanhalingstekens en niets bij de 'kwaliteitskranten'. Stel je voor dat het omgekeerd was geweest ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante nominatie: K. Kellog, oud-generaal.
Die man is een v.d. weinigen die de oorlogszones in Oekr. bezocht. ALS het van Kellog afhangt moet Oekr. zóveel wapens krijgen dat Moskou er niet langer gerust op is. Hij wordt algemeen erkend als een bekwaam strategisch denker met véél ervaring. Hij wil massale Am. steun geven als Zelensky met Poetin onderhandelt. "Rusland moet een zachte landing maken" m.a.w. Poetin moet het in Rusland kunnen voorstellen als een "overwinning". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik voelde me vanochtend opeens heel dom, dat ik dit nu pas begrijp.
Trump heeft een nieuwe FBI directeur aangesteld. De vorige is ook door Trump aangesteld. Dat was toen voor tien jaar, zoals gebruikelijk, dat is om stabiliteit te brengen en hun politieke onafhankelijkheid te versterken. Biden heeft die Trump keuze laten zitten, maar Trump zelf vind die stabiliteit en onafhankelijkheid nu toch wat overrated en probeert hem de deur uit te werken door per direct een plaatsvervanger naar voren te schuiven. Maar goed, de persoon die hij aanstelt is Kash Patel, een man die binnen de FBI wil gaan jagen op agenten van de deep state. En toen pas begreep ik hem. "Deep State" is gewoon een scheldwoord voor tegenmacht. De deep state is iedereen die een redelijke hoeveelheid macht of invloed heeft en niet 100% gehoorzaam is aan Trump. (Of aan een andere leiderfiguur, of aan een bepaalde agenda, afhankelijk van de complottist die de term gebruikt, iemand die het niet altijd met de spreker in kwestie eens is.) Het zijn geen verzonnen, hypothetische figuren betaald door de Rothschilds en gehersenspoeld door Bill Gates, mensen die je nooit echt zal vinden hoe hard je ook zoekt. Nee, iedereen die zelf nadenkt over de orders die hij of zij krijgt is de deep state. Het bewijs? Ze hadden een weerwoord. En ik al die jaren maar denken dat ze mensen een mysterieus complot aan het aansmeren waren als een manier om hun denken te sturen. Nee, ze waren gewoon al die tijd al openlijk aan het bespreken wat ze met lastige mensen gaan doen die goede vragen stellen of competent zijn in hun vak. Dat was weer mijn dieptepuntje voor de week.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 1 december 2024 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl Musk, hoe geniaal hij ook mag zijn, nog dieper in de menselijkheid zal dringen dan die vaccinazi. Want face it, hij wijst wel op de gevaren van AI, maar voorziet tegelijk tech om mens met AI te mergen en levert al Tesla robots aan huis. Het is een vreemde tijd. Wie is wie, voornaam: wie is wat?
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde trouwens met de baas van de Federal Reserve. Daar wil hij ook een slaafje parkeren. Gelukkig zegt Jerome Powell ‘fuck you’. https://www.reuters.com/markets/us/f...es-2024-11-14/ En voor de rest 100% akkoord.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 december 2024 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump geeft straks zijn hele (schoon)familie een job. Bweurk.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Waarom niet allebei?
Trump wants pardoned developer Charles Kushner, Ivanka’s father-in-law, for US ambassador role Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() Een lijstje, altijd leuk.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._United_States Ik weet niet hoeveel van die "pardon's" gelden voor de eigen zoon, maar pedo-crack-smorende-eigen-nicht-verkrachtende-met-kaka-vervende, "hunter" is er al zeker 1.
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Racist en seksist Trump die een boel zwarten en zelfs een suffragette (postuum) pardonneerd. ![]() Obama slaat wel alle records. Hoeveel daarvan zouden zich tijdens de Floyd BLM rellen eens goed hebben laten gaan ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 december 2024 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat Trump of beter Musk doen tegen de verdere geldverspilling van de NASA?
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 december 2024 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 december 2024 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() De boel dicht doen, en de vrije markt de beste, meest efficiënte manier laten zoeken.
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=iUsMUuPxyt8
Die kerel past echt in zijn benoeming , die moet hij aanstellen als: Prai$e th€ £ord helleloeja !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() suikerberg van facesmoel voelt het warm worden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En toch zetten de zelfverklaarde vrije markt en free speech advocates Musk op de piedestal als De Grote Verdediger van het Vrije Woord. Sommige mensen kunt ge toch echt alles wijsmaken he... ![]()
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Kan Europa geen maanprogramma opzetten? De Amerikanen hebben twee verschillende raketten die blijkbaar allebei niet gaan werken, dus misschien kunnen we het nog wel winnen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fP2tPvWyTQo of https://en.wikipedia.org/wiki/Starship_HLS Citaat:
SpaceX wil in 2 jaar naar (planeet) Mars. SpaceX verdient zijn eigen kosten. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 december 2024 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |