![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan was de politie natuurlijk de grote schuldige, terwijl het eigenlijk de hier aangespoelde ouders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Ik trok de racismekaart niet, dat deden de omstaanders.
De rechtbank verwijst daarvoor naar de Antiracismewet en de Antidiscriminatiewet. “Deze wetten zijn niet voorzien in een bestraffing voor racistische en discriminerende beledigingen op zich. Een loutere belediging tegen een persoon wegens diens ras of taal is niet strafbaar in het kader van deze wetten”, luidt het vonnis. Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 juni 2025 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben ik fout?
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als het ouwe Belgische ouders zouden zijn, zijn ze even fout bezig als ze hunne 11 jarige met een Temu racestep op de openbare weg laten racen. En omverrijden, ik geloof nooit dat het plan van de agenten was om zoveel gezeik in hunne nek te halen. Maar het uitleggen als een serie van acties met een ongeval tot gevolg valt natuurlijk niet in de smaak.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2025 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik fout?
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() Het addertje onder het gras zat blijkbaar doordat ze naar het schijnt niet met zwaailichten en sirene reden.
Dan kan een politieauto soms beschouwd worden als een 'gewoon' voertuig. Doordat ze in het park reden en daar een step "overreden" wordt dit beschouwd als een bijna opzettelijke aanrijding. Laatst gewijzigd door De Prof : 11 juni 2025 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vervalst u mijn post?
Dit was mijn post: Citaat:
Ik ben dat niet gewoon van u. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 juni 2025 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die opgedreven was heb ik nog nergens mogen lezen wat wel stilaan lijkt vast te staan is het volgende en voor mij doorslaggevend ![]() Ze noemden het een achtervolging “tegen lage snelheid, met zwaailicht en sirene”, maar agenten betrokken bij dood van Fabian (11) logen over zowat alles ![]() Ook zijn GSM verkeer bracht een en ander aan het licht. Mannen der wet die liegen heb ik geen sikkepit vertrouwen in en bestempel ik als gevaarlijk. ![]() Dat de onderzoeksrechter dat ventje nu heeft laten aanhouden heeft volgens mij zijn reden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2025 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze noemden het een achtervolging “tegen lage snelheid, met zwaailicht en sirene”, maar agenten betrokken bij dood van Fabian (11) logen over zowat alles Na zijn GSM gesprekken te hebben uitgelezen nam de onderzoeksrechter de beslissing om de man aan te houden en met het geen we nu weten met reden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250611_95882663 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2025 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Can we be friends again ? Like the bromance Donald J Trump & Elon Musk ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 juni 2025 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel was het de bedoeling om de bestuurder van de step te belemmeren om verder te rijden.” Dus hij wou met een auto een step belemmeren om verder te rijden. Hoe doe je zoiets op een veilige manier?
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat ook geldt voor politievoertuigen weet ik niet. Misschien niet wanneer er echt gevaar dreigt maar volgens mij niet om op een kind van 11 jaar te jagen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2025 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de gespreken en berichten die de agent met zijn GSM deed na de feiten werden onderschept en ook daaruit kwamen dingen aan het licht die waarschijnlijk meespelen in de beslissing van de onderzoeksrechter. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2025 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag stellen is ze beantwoorden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schrijf ik dat ergens.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat wil je daar mee zeggen? Dat flikken de meest absurde acties uit mogen halen, waarbij zelfs doden vallen? Dit slaat werkelijk nergens op.
![]() |