![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#282 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de massamedia wordt het begrip "hacken" steeds gebruikt in een criminele sfeer terwijl het eigenlijk betekent : Een (computer)-probleem oplossen. Een hacker is iemand die hacks maakt. Zo simpel is het. Ik wou gewoon ff de puntjes op de i zetten. (vooral omdat Illwill zichzelf als intelligent probeerde voor te stellen omdat hij zogezegd kon "hacken" terwijl hij dus duidelijk de terminologie niet beheerst.) Een punt dat je wel kan maken is : als het woord lange tijd systematisch "mis"bruikt word, zal het in de long run inderdaad de nieuwe (foute) betekenis krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat je het weer over een persoonlijke hoek wil gooien vind ik zielig hoor, ben je nu nog steeds pist off omdat we een half jaar geleden ofzo eens wat harde woorden hebben gegooid naar elkaar? Of omdat ik een andere mening heb? Get over it kerel. Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2005 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen op het net noemt het kraken van spelletjes en software, vandaar dat je ook op zoek moet gaan naar een "CRACK" op het net indien je zonder cd ofzo je spelletje wil spelen. Hoe duidelijker wil je het nog hebben? Laatste maal, het zal mij een worst wezen hoe iemand anders hier het noemt, saaie en zeer nutteloze discussie als je het mij vraagt waar ik geen tijd meer ga instoppen want straks word ik weer beschuldigd dat ik me intelligent wil voordoen. |
|
![]() |
![]() |