Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2005, 08:51   #281
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
@allen ... wanneer beginnen we er nu aan ... of openen we best een nieuwe draad ?
Ik wacht nog steeds op de believers, ik denk dat ik al de officiele versie heb gepost. Breng maar aan die bewijzen!
Oud 18 februari 2005, 08:52   #282
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
Alvast een suggestie: Begin eens bij de afloop van WO II en de rol van Roosevelt in Saoudi Arabië., en vertrek vanuit dat standpunt richting 9/11.
Inderdaad, onderzoek eens waarom de arabieren zo'n hekel hebben aan de VS ipv met spookverhalen af te komen.
Oud 18 februari 2005, 09:44   #283
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Natuurlijk is het zo. Deze kerel is misschien de enigste op deze aardkloot die het nu net andersom noemt.
Nee hoor,
In de massamedia wordt het begrip "hacken" steeds gebruikt in
een criminele sfeer terwijl het eigenlijk betekent :
Een (computer)-probleem oplossen.

Een hacker is iemand die hacks maakt.
Zo simpel is het.
Ik wou gewoon ff de puntjes op de i zetten.

(vooral omdat Illwill zichzelf als intelligent probeerde voor te
stellen omdat hij zogezegd kon "hacken" terwijl hij dus
duidelijk de terminologie niet beheerst.)

Een punt dat je wel kan maken is : als het woord lange tijd
systematisch "mis"bruikt word, zal het in de long run inderdaad
de nieuwe (foute) betekenis krijgen.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2005, 11:12   #284
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
ja dat weet mijn grootmoeder ook wel illwill....
de rest van de post is weer niet belangrijk genoeg , of wat ?

nogmaals men spreekt pas over een EMP als er massaal en heel abrupt elektronen versneld worden ....
dat gebeurt door de absorptie van de energie van hoogfrequente stralingsdeeltjes ( lees gamma ) in een vrij elekron ( lees geen bindingselektronen ) in een vrij atoom ( lees gas )
als h*f >>> hoogste energieniveau dan 'lost' dat elektron met een aanzienlijke snelheid afhankelijk van de nettoenergie na interaktie

maw geen hoogfrequente straling en geen gas dat kan geïoniseerd worden -> geen plots versnelde elektronen -> geen EMP

het is perfect vergelijkbaar met het fotoelektrisch effect
daar komen ook elektronen vrij, maar dan uit een metaalplaatje onder invloed van zonlicht en heel wat hulp : gesloten kring + potentiaalveld ( stopspanning )
Ik zou niet weten wat je als reactie verwacht op jou uitleg de hele tijd. Snap eigenlijk het punt helemaal niet waar je naartoe wil met deze uitleg en de vorige...ik kan ook teksten van sites afhalen nm.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2005, 11:21   #285
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee hoor,
In de massamedia wordt het begrip "hacken" steeds gebruikt in
een criminele sfeer terwijl het eigenlijk betekent :
Een (computer)-probleem oplossen.

Een hacker is iemand die hacks maakt.
Zo simpel is het.
Ik wou gewoon ff de puntjes op de i zetten.

(vooral omdat Illwill zichzelf als intelligent probeerde voor te
stellen omdat hij zogezegd kon "hacken" terwijl hij dus
duidelijk de terminologie niet beheerst.)

Een punt dat je wel kan maken is : als het woord lange tijd
systematisch "mis"bruikt word, zal het in de long run inderdaad
de nieuwe (foute) betekenis krijgen.

Wat je zelf wil kerel . Spreek iedereen maar tegen hoor, zal mij een worst wezen. Indien microsoft het heeft over hackers en hacking dan hou ik het daar ook bij hoor. Overal en iedereen gebruikt deze woorden op dit vlak, en omdat ik dit ook doe ben ik degene die zich intelligent wil voordoen en blablabla. Hier komen verkondigen dat iedereen het mis heeft... En jij beschuldigde mij dat ik me intelligent wou voordoen...

Dat je het weer over een persoonlijke hoek wil gooien vind ik zielig hoor, ben je nu nog steeds pist off omdat we een half jaar geleden ofzo eens wat harde woorden hebben gegooid naar elkaar? Of omdat ik een andere mening heb? Get over it kerel.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2005 om 11:26.
Oud 19 februari 2005, 11:39   #286
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat je zelf wil kerel . Spreek iedereen maar tegen hoor, zal mij een worst wezen. Indien microsoft het heeft over hackers en hacking dan hou ik het daar ook bij hoor. Overal en iedereen gebruikt deze woorden op dit vlak, en omdat ik dit ook doe ben ik degene die zich intelligent wil voordoen en blablabla. Hier komen verkondigen dat iedereen het mis heeft... En jij beschuldigde mij dat ik me intelligent wou voordoen...

Dat je het weer over een persoonlijke hoek wil gooien vind ik zielig hoor, ben je nu nog steeds pist off omdat we een half jaar geleden ofzo eens wat harde woorden hebben gegooid naar elkaar? Of omdat ik een andere mening heb? Get over it kerel.
Illwill, er is wel een definitie verschil tussen "hackers" en "crackers". De eerste hebben niet noodzakelijk slechte bedoelingen, de tweede wel! Maar deze definities worden meestal alleen door bepaalde gespecializeerde blade gebruikt...
Oud 19 februari 2005, 14:59   #287
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Illwill, er is wel een definitie verschil tussen "hackers" en "crackers". De eerste hebben niet noodzakelijk slechte bedoelingen, de tweede wel! Maar deze definities worden meestal alleen door bepaalde gespecializeerde blade gebruikt...
Er is zeker een verschil ja.

Iedereen op het net noemt het kraken van spelletjes en software, vandaar dat je ook op zoek moet gaan naar een "CRACK" op het net indien je zonder cd ofzo je spelletje wil spelen. Hoe duidelijker wil je het nog hebben?

Laatste maal, het zal mij een worst wezen hoe iemand anders hier het noemt, saaie en zeer nutteloze discussie als je het mij vraagt waar ik geen tijd meer ga instoppen want straks word ik weer beschuldigd dat ik me intelligent wil voordoen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be