![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw reactie op de N-VA beleidsdaden na één jaar regeren? | |||
Ik blijf N-VA'er ook al naaien ze me op zijn Belgisch in de boskes van Laeken |
![]() ![]() ![]() |
16 | 29,09% |
N-Va kan de pot op, ik laat niet met me solen |
![]() ![]() ![]() |
39 | 70,91% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag B-H-V gesplitst worden, als dat conform de grondwet is, en ten behoeve van gelijkberechtiging.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak moet ik dit typische nep-democratische discours nog weerleggen? Kunnen N-VA'ers nu waarlijk niks anders dan absurde particratische krompraat als democratie proberen verzwendelen? Allez, vooruit. Ik doe nog maar eens een gooi. Welke van de Vlaamse excellenties beloofde voor de verkiezingen zwart op wit, dat B-H-V een topprioriteit was? *De N-Va-excellenties bij mijn weten als enige. Bewijzen hoeven niet, ik herinner me levendig Bourgeois' dreigen dat hij niet in de regering stapte vooraleer etc. etc. *De CD&V excellenties misschien schoorvoetend omdat hun nieuwe aanhangsel daar blijkbaar een punt wilde van maken. Toch graag een concreet bewijs van een CD&V'er die met de splitsing als programmapunt naar de kiezer trok. Linkje, documentje, foldertje...... *De blauwe excellenties van de VLD? Zoja, link me een documentje, scan me een programmafoldertje in. *De rode excellenties van de SP-a? Zoja, link me een documentje, scan me een programmafoldertje in. *De VB-excellenties spelen geen rol wegens (reeds vooraf) buitenspel gezet door de voorafgaandelijk genoemden. Zizo. Bij mijn weten trokken enkel de N-VA excellenties, klaar en duidelijk met B-H-V als strijdpunt naar de kiezer. Uiteraard is het belachelijk om te gaan veronderstellen dat elke N-VA-stemmer met B-H-V in zijn hoofd het N-VA-balletje kleurde. Te zot voor woorden, maar ik ben genereus, en wil u voor deze keer eens volgen in uw particratische nep-redenering. De N-VA haalde een 400K stemmen. Normaal gezien niet eens voldoende om boven de kiesdrempel uit te komen. Is dat de democratische legitimatie van de hele affaire? Is dat de meerderheidsregel toepassen? Serieus blijven nietwaar!
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, indien ik verkeerd ben, so much the better want een des te groter potentieel voor het VB bij de volgende verkiezingen...
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben genereus. Profiteer ervan. ![]() PS: Herlees deze thread eens van bij het begin. Hilarisch gewoon.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 mei 2005 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
#285 | |||||||
|
![]() [quote=Supe®Staaf]@Fieseler
Citaat:
Citaat:
Mag ik er van uitgaan dat je nu uitgeteld op het canvas der rede ligt dat je node jouw toevlucht moet nemen tot Tjevendemagogie? "in de eerste intstantie minder democratisch" Komaan hé: jij kan véél en véél beter... Neen, neen, driemaal neen... de monarchie is in álle instanties ondemocratisch wegens macht door geboorterecht. Aan deze vaststelling helpen zelfs de meest ingenieuze tjeventruuken niet. Citaat:
Maar ik zou toch wel eens een BROV willen zien ivm de monarchie ZONDER mediatieke fraude en ZONDER de mensen wijs te maken dat ze van de honger/oorlog/natuurrampen/enz gaan doodgaan als de Roi er niet meer is en ZONDER verbintenis met welke communautaire dossiers dan ... Trouwens Staaf: in een onafhankelijk Vlaanderen mag de Roi gerust een politiek mandaat opnemen en onbevooroordeeld strijd leveren met de rest van de politieke gladiatoren. Citaat:
NEEN! De meerderheid kan de zon niet rond de aarde laten geostationeren. Citaat:
Direkte democratie, beste Staaf, is een bestuursvorm en geenszins een ethisch witwasmachine van ondemocratische constructies. Trouwens: het valt mij tegen van jou dat jij onvervaard het risico neemt om de zo edele BROV zichzelf te laten opbranden en kansloos te maken aan zoiets ondemocratisch als monarchie... Citaat:
Citaat:
Maar dan moeten we afspreken om vooreerst ons niet voor de kar te spannen van een "democratisch" installeren van een nazidiktatuur, communistische diktatuur, royalisme, stemgewichtsdivergentie en andere ondingen die vloeken met de essentie van het begrip "democratie" en haar (kijk maar wat er hier nu in België al 175 jr gebeurt) uiteindelijk deviëert en ridikuliseert in naam van diegenen die haar zo openlijk verkrachten.
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
Der gaat hier seffens nog gevochten worden.. Euh, Staaf, ik kem niks gezegd , zenne! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#287 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Die afschuwelijke belgicistische verminking (volgens mij het gevolg van een onverwerkt freudiaans trauma (cfr Matilleke)) belet hem geenszins om steeds intelligent, spitsvondig, belezen, relatief consequent, humorvol, gentlemenslike doch uiterst plezant-polemisch voor zijn overtuiging uit te komen. Citaat:
[size=1]Het gevolg van dit alles hé Stabje is dat ik van Staaf waarschijnlijk veel meer heb geleerd dan hij van mij. ![]() Citaat:
Dit is ons door een regimeminderheid niet toegestaan. Wij Vlamingen zijn zo gewoon ons democratisch recht niet te krijgen dat wij een meerderheidsbeslissing wanneer dit uitzonderlijk eens in ons voordeel is als "voldongen feit" vaststellen. Citaat:
Ik ben opgevoed naar de meest traditionele christelijke tradities van Vlaanderen. Dat heeft mij niet alleen in mijn opinie beïnvloed maar ik heb daardoor ook het voorrecht gehad een paar zeer interessante mensen tegen te komen. Eén van die mensen was mijn vroegere schooldirekteur waar ik wegens kattekwaad al eens bij op het matje werd geroepen. Het Credo van deze wijlen eerwaarde was: In plaats van de ketters uit onze geloofsgemeenschap te bannen smijt de deuren open, laat ze binnen en "overtuig" hun van de weldaden van onze gemeenschap...
![]() |
#288 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat éne woord, is er weer net teveel aan. ![]() Citaat:
Ik vluchtte meer 20 jaar terug gedesillusioneerd uit het onderwijs, wegens apert gebrek aan talent, en nu zou ik de op één na slimste flamingant van het forum iets kunnen bijbrengen............ ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Opinies, ideologieën, dwaalleren,..... kan je op elk moment achter jou laten. Ik zal je met plezier een alternatief verschaffen. Citaat:
Citaat:
Toen al een fanatieke flamin? Citaat:
Ik zal je snel even op het rechte pad helpen: [size=1]Credo in unum Deum, Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae, visibilium omnium et invisibilium.[/size] [size=1]Et in unum Dominum Iesum Christum, Filium Dei unigenitum, et ex Patre natum ante omnia saecula. Deum de Deo, Lumen de Lumine, Deum verum de Deo vero, genitum non factum, consubstantialem Patri; per quem omnia facta sunt. Qui propter nos homines et propter nostram salutem descendit de caelis. Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine, et homo factus est. Crucifixus etiam pro nobis sub Pontio Pilato, passus et sepultus est, et resurrexit tertia die, secundum Scripturas, et ascendit in caelum, sedet ad dexteram Patris. Et iterum venturus est cum gloria, iudicare vivos et mortuos, cuius regni non erit finis.[/size] [size=1]Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre (Filioque) procedit. Qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur: qui locutus est per prophetas. Et unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam. Confiteor unum baptisma in remissionem peccatorum. Et expecto resurrectionem mortuorum, et vitam venturi saeculi. Amen.[/size] Voila. t Is 't Credo gezegd in Niceaea opgesteld te zijn, maar 't is dat van Instanbul. Dat is het enige geldige, en niet dat verloren Vlaamse zoon-gedoe. Expect the Spanish Inquisition. ![]()
![]() |
![]() |
#289 | ||||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
"Thanks but no thanks" Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nergens. A propos: Heb jij "credo" al horen zingen door het Wiener Sängerknaben? Waw... ![]() Citaat:
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard moet ik mij daarvoor eerst inleven in de denk- en gevoelswereld van de n-va'er zoals we ze hebben leren kennen op dit forum... Met een beetje auto-hypnose moet dit lukken. Ik kan dan ook niet anders dan de optie aanstippen "Ik blijf N-VA'er ook al naaien ze me op zijn Belgisch in de boskes van Laeken" Het daarbij opgelopen trauma, raak ik wel kwijt bij de eerstvolgende verkiezingen.
![]() |
#291 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#293 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een rare conclusie. Dat is mijn persoonlijke mening, niet die van de partij(top).
![]() |
#294 | ||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 24 mei 2005 om 10:22. |
||||
![]() |