![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een goede zaak voor beiden. Indien de eigenaar vakmensen laat werken om het pand op te knappen moet hij betalen. Nu vind er een ruil plaats met gesloten beurs. De huurder levert arbeid ipv huurgeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij riskeert dat het huis verder afgebroken wordt. Kan hij beter verkopen en dat geld beleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal gezien koop je een huis voor jezelf en hetgeen u verhuurt is tegen kostprijs. Immers u hebt toch nog altijd flinke meerwaarde bij verkoop. De huur is voldoende om het pand blijvend te onderhouden. Dat je er geen directe winst op maakt was vroeger ook zo, maar ondertussen maak je ook geen verlies en gaat het niet kapot. Dus er zal wel gekocht worden, maar nu door de juiste mensen die hun huuropbrengsten terug aan het huis besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst de mens van zijn primair basisrecht ( een lapje grond) beroven en hem dan verwijten dat hij niet voor zichzelf kan zorgen. Welvaart is het product van grond en arbeid. Zonder grond geen welvaart dus. Zonder arbeid ook geen welvaart maar dat kan dan wel volledig toegeschreven worden aan de "luierik". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Nu betaald ge veel meer voor sociaal woningen. Maar er zijn wel 75000 wachtenden waaronder nen hoop van uw eigen volk. Wat betreft de allochtonen wist ik het al wel zeker natuurlijk maar volgens mij kijkt het vlaams belang even hard op het eigen arme vlaamse volk neer als dat ze dat op de anderen doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan ontrek je opnieuw het gebruik van de Natuur aan het individu. Daklozen zijn dakloos omdat hen de toegang tot de Natuur is ontzegt. Als ze het recht hadden ergens 4 palen in de grond te kloppen waren ze niet meer dakloos. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er wordt alleen geeist dat recht wordt gedaan aan ieder burger. |
|
![]() |
![]() |