![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging hem over het feit dat ene Doffer het over "arbeidscontracten" had, en daaruit veronderstelde dat deze gelijkgesteld werden aan "verblijfscontracten". Bij de les blijven aub!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke posting wordt er hier over buitenzetten gesproken?
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die leugen rechtgezet is, kunnen we aan de eigenlijke discussie beginnen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En inderdaad, zo gek ben ik niet, van plaatselijk tussen de andere sletten een vervangster te zoeken. De enige valabele kandidaat-echtgenotes die er in principe nog in Belgie rondlopen, met een mentaliteit die bij het huwelijk past, zijn de gesluierde Marokkaanse vrouwen. En wat blijkt? Het hoerenkot wil absoluut die vrouwen hun sluiers afpakken ... Ge zoudt voor minder met bommen beginnen gooien, zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eric, als ik van jou was, ik zou intreden in een klooster en pater worden! geen vrouwen! geen sletten! geen gezever! en geen hoerenkoterij!
Vast de hemel op aarde ! (en pakt dan een trappistenklooster, dan heb je nog je dagelijkse trappist bij de hand ook!) (tip: koop ineens zo'n opblaashoer die je in je bagage kan meenemen, voor als de nood het hoogst is).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2005 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is een stelsel van honderden maatregelen, die allemaal dezelfde bedoeling hebben: wapens verschaffen aan de echtgenote tegen haar man, van de kinderen tegen hun ouders, enzovoort, zodanig dat de banden uit mekaar worden gehaald, en de individuen er alleen voorstaan, want dan worden ze machtelozer ten aanzien van het perverse systeem. Ik geef een voorbeeld van zo'n typische maatregel. Ik citeer uit bgmk.be nieuwsbrief: [size=2][size=2]het volstaat dat een vrouw aan de vrederechter zegt dat de verstandhouding met haar man ernstig verstoord is en dat er redelijk wat kans is dat hij eventueel misschien wel eens gewelddadig zou kunnen worden. De rechter moet haar dan, conform Artikel 223 §3 van het Burgerlijk Wetboek, "het genot toewijzen van de echtelijke woonst". We kennen deze maatregel: de man komt nietsvermoedend thuis waar hij opgewacht wordt door de politie. Hij krijgt dan vijf minuten tot een uurtje tijd (afhankelijk van de goodwill van de politieagenten) om zijn kleren te pakken, afscheid te nemen van zijn kinderen en ergens een hotelkamer te gaan huren. [/size][/size]Men ziet maar hoe ver de versletting van de maatschappij gaat. Het is voldoende dat madam gaat klagen dat ze niet meer met haar man overeenkomt en beweert dat ze vreest dat ze een pak slaag gaat krijgen, om de man in kwestie zonder meer uit zijn eigen huis te zetten. In zo'n omstandigheden, is elk huwelijk ten dode opgeschreven. Het is een zwaard van Damocles, dat boven elke huisvader hangt. Vooral gegeven de huidige mentaliteit van de vrouwen in Belgie, is zo'n wet bijzonder gevaarlijk: het zijn zowiezo al -- aan de basis -- losbandige sletten. De moslims hebben in dit opzicht volstrekt gelijk: de westerse maatschappij is bijzonder pervers. Niet moeilijk dat ze er voortdurend bommen op smijten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 7 augustus 2005 om 17:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
Afin, zolang de paters van Orval geen aanbieding doen, mag mijn wettelijke echtgenote op haar twee oren slapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() circe had gelijk! Komaan, wat een zever is dat hier. U hebt een gehoorzame hond nodig, geen vrouw! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, ik geloof nog steeds in het huwelijk, maar niet met een slet. Natuurlijk neem ik mijn volgende madam nooit van zijn leven mee naar Belgie, want anders stoken de plaatselijke sletten haar weer op, door haar een OCMW-uitkering te beloven als ze maar ambras wil maken en juist gelijk de rest van de plaatselijke dellen begint rond te sletten; en dan kan ik weeral van vooraf aan beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door vooruit : 7 augustus 2005 om 18:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
och ja, leve de honden dan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PS konijn daar hebt ge inderdaad last van. Zal ook niet anders beweren ![]()
![]() |