![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: een meldpunt voor discriminatie en racisme op het internet is nodig ! | |||
Ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
22 | 36,67% |
ik ben hiertegen |
![]() ![]() ![]() |
36 | 60,00% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,33% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze voorbeelden komen ver van mijn bed, van het jouwe ook. overigens: prietpraat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet ver van ons bed. Citaat:
Waarom hebben we trouwens in België een minister om slechte en verouderde wetten op te kuisen? Omdat ze allemaal zo formidabel zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw tekst had ge het over aansporingen. Niet over daden die veiligheid in gevaar brengen. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2005 om 20:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Ik begin het me net af te vragen, misschien weet jij het antwoord? Wie gaf er Hitler de volmachten om de grondwet te ontbinden? Het zullen... de voorzichtige en benevolente volksvertegenwoordigers toch niet geweest zijn, zeker ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |||||
|
![]() Citaat:
Met uw filosfofie is dat dus nooit. Bij mij is het nu op het nippertje. Als er morgen in Brussel een zelfgemaakte bom afgaat die een tienezel van het internet heeft gehaald, met gebruikshandleiding dan verwijt jij alleen die tienezel. Ik verwijt mezelf dan ook. dat is een verschil. En daarom ben IK te wantrouwen nietwaar?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 juli 2005 om 21:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||
|
![]() Citaat:
Als jij morgen een (valse) informatie krijgt dat ik je klein broertje heb verkracht, dan gemarteld, dan vermoord, daarbij zet dat ik dat gedaan heb om de vrije meningsuiting af te schaffen, is de kans groot dat je, als in die email ook nog eens het adres staat van een goedkoop wapenleverancier naast mijn deur, jij of iemand van je familie mij een bezoekje komt brengen. Er is ondertussen niets gebeurt: jouw broertje zit bij je tante, je wist dat niet. Niets aan de hand? Dit is wat eigenlijk op bepaalde sites staat, over Europeanen ginds, over islamieten hier. Gaan we dit laten verder escaleren? Geen woorden maar daden, of geen daden maar woorden. Kies zelf.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 juli 2005 om 21:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij al een voorbeeld kunnen posten van een katastrofe als gevolg van de negationistische boeken in de zestig jaar tussen hun ontstaan en het verbod erop. Citaat:
Dat lijkt me een oliedomme redenering. Ook voor het internet werden bommen gemaakt en door kwieten tot ontploffing gebracht..
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila. Eens zien of ge geloofwaardig zijt en in uw eigen theorietje past![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2005 om 21:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
het is niet omdat je mijn argumenten niet kan beantwoorden, en telkens je slogan uitroept dat hij meer respect afdwingt bij mensen die nadenken. Volledig vrijheid is anarchie. Geen wetten. Dit is hetzelfde dan de wet van de sterkste. Volledige vrije meningsuiting is niet recht op leugen, maar recht op waarheid. Het is ook niet het recht om aan te zetten tot moord zetten boven het recht om ons hiertegen te beperken. Je blijft hopeloos van de realiteit verwijderd, gilt slogans en zegt dat ik de vrijheid wil afschaffen. Jij schafte al lang de rede af. De vele voorbeelden die ik geef veeg je telkens van tafel zonder enige bespreking hoe jij de problemen die ze stellen : Ben jij voor sites waar mensen atoombommen kunnen leren maken? Mij hier voor verantwoordelijk stellen is grotesk. Die wetten zijn al lang en breed bestaande. Ik ben voor de toepassing ervan. Dat is iets wat in feite doodnormaal is en jij ook beter zou doen. JE UITROEPEN TOT OVERTREDER VAN DE WET IS IETS WAT JE MIJ VERWIJT;[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 30 juli 2005 om 21:23. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet voor, maar wil ze niet verbieden. Zelfs jou dicht ik genoeg gezond verstand toe om niet te beginnen experimenteren met het aangeboden materiaal. Jij daarentegen wil als grote betuttelaar het slot erop. Een goeie reden heb je hiervoor nog niet gegeven. Dat is de reden waarom ik je argumentarium nog niet van tafel kon vegen: de tafel is leeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie die dingen echter persé hebben wil vindt ze altijd wel ergens, Feremans. Wat jij doet is je eigen onzekerheid en beinvloedbaarheid projecteren op anderen.
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() Citaat:
Discussie slaat daar op tilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Hé, maar wacht eens... als de parlementairen toén fout waren met hun machtiging om de grondwet op te schorten - dan zijn ze misschien nú ook fout met hun wetten die van negationisme een misdaad maken! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |