![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dus als je in een discotheek op bezoek bent en je steelt op hetzelfde moment dat ze een foto trekken of filmpje maken een geldbeurs van een medebezoeker,dan geld ineens één of andere wet op privacy? Wat een bullshit is me dat![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 5 augustus 2005 om 15:21. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mr. Feremans, Ik citeer even uit uw betoog : 'stop met drinken, crapuul' Maar mr. Feremans, Ik drink wel eens, maar echt met mate. Echt waar! Crapuul : Mr Feremans; ik heb een blanco strafblad en voor de rest ne gewone harwerkende Vlaming. Waarom zeg jij dan crapuul tegen mij? Zal ik eens wat vertellen : Mensen zoals jij, met het grote gelijk ,zijn de beste propagandisten voor het Vlaams Belang. En schelden, Mr Feremans, het helpt 'je zaak' niet vooruit. Integendeel.
![]() |
![]() |
#283 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze moeten gestraft zijn geweest! Ik denk dat men daar ietsje verder moet op inzoemen. En dan zal men weten of FDW hier een strafbaar feit heeft gepleegt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals in [size=6]Eigen Gepeupel Eerst[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 augustus 2005 om 15:24. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De echte crapuul bevind zich in de wetstraat 16.Wie niet naar hun muziek wil dansen beschouwen ze als een aliën.Hoe noemden ze zoiets weer vanwege de feiten van 60 jaar geleden?
![]() |
![]() |
#286 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 5 augustus 2005 om 15:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(@Turkje: die cijfers hebben betrekking op de artikelen van de wet die de maatregelen opsommen). De vraag is idd gewoon: hebben die jongeren (minderjarig) een maatregel opgelegd gekregen of niet? Volgens wat het parket zegt, wel. Dus heeft (oa) FDW die minderjarigen in beeld gebracht op een wijze dat men men hun identiteit kan achterhalen terwijl die minderjarigen wel degelijk een maatregel hebben opgelegd gekregen. Ik kan dus enkel vaststellen dat FDW een strafwet niet heeft nageleeft, en dt hij daarvoor gestraft kan worden, zoals alle criminelen. De mensen van het VB kunnen toch niet tegen het straffen van misdadigers zijn? (en ge kunt zelfs niet zeggen dat die wet een 'anti-VB-wet' is).
![]() |
![]() |
#288 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U gebruikt het woord 'soort' als U over mensen spreekt. Wat U het Vlaams Belang verwijt, daarin bent U juist nog veel erger. Ik heb met U te doen, Mr. Feremans. Om het met uw woorden te zeggen " dit is de laatste keer dat ik met mensen van 'uw soort' nog in discussie ga. U bent eigenlijk maar een arm, zielig ventje. Laat ons het volgende afspreken : ik negeer u, u negeert mij. Nog veel forumplezier toegewenst, vanwege 'dat soort', je weet wel....
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk gewoonweg,beesten deel je onder in soorten,maar toch geen mensen zeker.......................
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag is natuurlijk waarvoor men moet gestraft worden nietwaar,voor het stelen en vernielen of voor de bekendmaking ervan? Als ik zo de lezersbrieven in de kranten lees ...... Nu ja als het niet mag ,dan mag het niet zeker?
![]() |
![]() |
#292 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het met bovenstaande tekst oneens ben, maar vele Vlaams Belangers (sommigen doen het al hoor) zouden best wel eens meer zulke soortgelijke dingen mogen schrijven gericht aan degenen die Marokkanen, islamieten en andere groeperingen constant als een "soort" ipv als mensen catalogeren (iets wat op dit forum genoeg voorkomt). Anders zijn het weer telkens de "linkiewinkies" die de kastanjes uit het vuur mogen halen, als u begrijpt wat ik bedoel... PS: De dag dat bovenstaande gebeurt, catalogeer ik dit forum stante pede als een mirakel ! (om maar te zeggen dat ik er niet veel goede hoop in heb)
![]() |
![]() |
#293 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet mag zijn die beelden achteraf weer gaan gebruiken zonder dat de mensen onherkenbaar worden gemaakt. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#295 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 5 augustus 2005 om 16:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zie het als een voorzet die je gegeven hebt.Was echt niet persoonlijk bedoeld,als het wel zowas,mijn excuses.
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() artikel 10 van de wet van 30 juni 1994 op het auteurrecht en de naburige rechten ( ![]() "De auteur of de eigenaar van een portret dan wel enige andere persoon die een portret bezit of voorhanden heeft, heeft niet het recht het te reproduceren of aan het publiek mede te delen zonder toestemming van de geportretteerde of, gedurende twintig jaar na diens overlijden, zonder toestemming van zijn rechtverkrijgenden."
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
En worden die pubers aan de schandpaal genageld? Dan toch alleen maar door henzelf. Of heeft iemand hen verplicht om zo te keer te gaan? Het echte probleem lijkt te zijn dat mensen nu ook eens echt kunnen zien hoe het erin sommige wijken van onze steden aan toe gaat. Dat kunnen we echt niet hebben. Egidius |
|
![]() |
![]() |