![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet het parlement Dewinters onschendbaarheid opheffen zodat hij kan vervolgd worden? | |||
| ja |
|
26 | 33,33% |
| neen |
|
52 | 66,67% |
| Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar ik nu aan denk is dat Feremans nog altijd niet het verschil heeft uitgelegd tussen schelden en verbaal geweld.8)
|
|
|
|
#284 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Teerke Die gastjes pleegden daden van vandalisme en inbraak in wagens (of één wagen) en zijn aldus mogelijk op weg naar een min of meer crimineel bestaan. Maar ze zijn nog jong, en met gepaste maatregelen (wat die ook mogen zijn) bestaat de mogelijkheid om hen op het rechte pad te krijgen en te houden. Kinderen reeds op jonge leeftijd criminaliseren werkt daarentegen contraproductief. Het tonen van dit filmpje draagt er niet toe bij de opvoeding van die gasten in betere banen te leiden. Zulke jongeren zijn dikwijls fier op hun daden en stoefen daarmee bij hun vriendjes. "Kijk eens wat ik durf". Dus, alleen al in het kader van goede opvoeding en begeleiding van minderjarigen gaat FDW in de fout, naast een overtrding van een wetgeving. Dan hebben we het nog niet over de bedoelingen die FDW heeft met deze démarche. Als je iemand die lid is van een organisatie welke veroordeeld is wegens racisme onder de noemer "crimineel" wil catalogeren, ja dan is FDW een crimineel. Voor de rest is een doodgewone fascist-racist. Citaat:
't is maar da ge 't weet hé.
|
|
|
|
#285 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#286 | ||||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 augustus 2005 om 19:09. |
||||||||
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Nu, ik ken geen cijfers en/of statistieken, maar ik ben er vrijwel zeker van - wegens mijn vorige beroepsbezigheden - dat slechts een heel kleine minderheid is die "doorgroeit" in zijn criminele loopbaan. De grote hoop zijn meelopers en broekschijters. Ik kan hier zoveel over schrijven als ik wil, een oplossing heb ook ik niet, anders zat ik niet op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga daar maar eens aanstaan. Een voorbeeld is hij voor dit forum! En wat een discussietechniek! Een verbale geweldenaar én passifist in één lustig lijf verenigd! Zelfs door hem uitgescholden worden is een voorrecht, een waar genot! Ericferemans is de koning, de keizer de admiraal! De kers op de taart, de strik rond de drol, 't schuim op de pint, de luis in de baard! (Hipx3+Hoezee!!!)x3
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
De tekst tussen haakjes impliceert dat ik het niet weet. |
|
|
|
|
|
|
#294 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#297 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Is hier iemand die de postings van deze retardé werkelijk leest? ... Nou breekt mijn klomp! ... ik ben helemaal van mijn kilo... Citaat:
... zelfs staafje? ... ...Brute, tu quoque fili?
|
|
|
|
#298 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#299 | |||||||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mijn zintuigen hebben mij verlaten! Mijn hersens zijn omzeep Ik geloof mijn ogen niet meer Wie heeft de SuperStaaf zijn computer gekraakt? [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 augustus 2005 om 20:04. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#300 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga daar zelfs ernstig op in. Je weet nooit waar het goed voor is. Maar tothiertoe lijkt het wel of ik het gat in de haag probeer weg te knippen. Ik geef toch niet af. Ooit zei hier ene: "Tegen domheid vechten zelfs de goden vruchteloos" Ik geloof echter niet in goden en ook niet in domheid. Wat voor domheid doorgaat is slechts een sluier, een gordijn, een draperie. Die behoef je maar weg te trekken. Soms trek je er al eens een haak in. Soms sluiten ze des avonds de gemaakte opening. Af en toe houdt de bewoner zijn loeverdreeps stevig vast. Ericferemans laat af en toe een gewapend rolluik af. Allemaal geen probleem. Ik versaagde ooit aan een pedagogische plicht, nu geef ik niet meer af, ik ga mijn karma niet meer uit de weg. Lukt het met hem niet: so be it. Maar nooit geschoten is altijd mis. Pang![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 augustus 2005 om 20:00. |
|||||
|
|
|