Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 22:47   #281
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

NU is bijna te mooi om waar te zijn.....
(Direct) democratisch.
Belgicistisch
.........
Komaan Rudy.
Post nu ook maar eens de kleine letterkes.
Oud 31 augustus 2005, 22:54   #282
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
(Direct) democratisch.
Belgicistisch
.........
Komaan Rudy.
[size=1]"De Nationale Unie staat tevens de dictatuur van Rudy Van Nespen voor, die door een bindend referendum wordt verkozen tot Koning van België!"[/size]
[size=1][/size]
[size=3][/size]
[size=3][/size]
[size=3]Voor ik de halve forumgemeenschap - de BUBkes zullen dit punt trouwens uitstekend vinden- over mij heen krijg: JUST KIDDING!!!!![/size]

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 31 augustus 2005, 22:54   #283
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
(Direct) democratisch.
Belgicistisch
.........
Komaan Rudy.
[size=1]Ook een beetje racistisch.[/size]
Hans1 is offline  
Oud 31 augustus 2005, 22:59   #284
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
En nu uiteraard mogen wij uw analyse verwachten, waaruit blijkt dat wij racistisch zijn, Hans?
Of is dat teveel gevraagd?

Oud 31 augustus 2005, 23:12   #285
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Blijkbaar is het dus wel degelijk teveel gevraagd...

Hans, als je niets zinnigs te vertellen hebt, doe jezelf dan een lol: zwijg gewoon!

Oud 1 september 2005, 00:03   #286
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
En nu maar hopen dat ge het niet over mijn partij had...
Maar ik ben spijtig genoeg één van die goede verstaanders die maar een half woord nodig heeft, dus...
Think again
Oud 1 september 2005, 07:53   #287
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En geloof me: Als het in België niet kan, dan zal het in een onafhankelijk Vlaanderen ook niet gaan omdat de leiders van nu ook de leiders van morgen zullen zijn!
Dat heb ikzelf vaak genoeg gezegd. Maar ook dat onze 'Vlaamse' leiders gedurende 175 verbelziekt werden door het regime.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En om op je volgende vraag te antwoorden, waarom ik meer vertrouwen zou hebben in de Vlaamse dan de Belgische staat: Dat vertrouwen zal eveneens moeten verdiend worden, maar als onafhankelijke staat heeft Vlaanderen tenminste de kansen die het van Belgique nooit anders dan noodgedwongen en/of met veel tegengoesting kreeg.
Oud 1 september 2005, 10:15   #288
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Egidius]
Citaat:
Vooreerst geloof ik niet dat België, zoals we het al 175 jaar kennen, de invoering van de democratie ook maar één dag zou overleven.
Kijk, nu is Belziekske weg!
Citaat:
Het BROV zou de Belgische grondvesten zo door elkaar schudden, dat de staatsstructuur in elkaar stuikt.
Nog steeds is Belziekske weg!
Citaat:
Als die meerderheid haar democratische wil kan opleggen aan het hele land, zie ik inderdaad niet echt nog een reden om af te splitsen. Een Vlaamse staat is geen fetisj, Vlaamse macht is het streefdoel.
Hop, daar is Belziekske weer! Een mooie goocheltruc, Egidius, maar met alle respect, ook niet meer dan dat.
robert t is offline  
Oud 1 september 2005, 10:26   #289
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Kijk, nu is Belziekske weg! Nog steeds is Belziekske weg! Hop, daar is Belziekske weer! Een mooie goocheltruc, Egidius, maar met alle respect, ook niet meer dan dat.
Maar Robert toch, waarom zou Belziekske wegmoeten? Al ons geld, ons zweet, Brussel en heel wat verloren gebieden liggen daarin. Dat willen we toch allemaal niet kwijt en overblijven met een rompstaatje met niets dan schulden? Wat wegmoet is de aloude Franstalige dominantie, de particratie, de vernichtigung van onze democratische meerderheid... Als we nu eens met zoveel mogelijk dat haar op onze tanden zouden gaan gebruiken, dan was het op een week gefikst, namen we het Belziekske over en koloniseerden we onze zuidelijke vrienden op beschaafde wijze.
Dat gaat niet omdat we zo niet zijn, zeg je? Hoe kom je er dan bij dat we wel van ons zullen kunnen afbijten als we onafhankelijk zullen zijn?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 1 september 2005, 11:46   #290
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we nu eens met zoveel mogelijk dat haar op onze tanden zouden gaan gebruiken, dan was het op een week gefikst, namen we het Belziekske over en koloniseerden we onze zuidelijke vrienden op beschaafde wijze.
Effen het BROV invoeren dus tegen de wil in van onze vredelievende vrienden aan de overkant van de taalgrens. Zo moeilijk kan dat niet zijn en het is idd superbeschaafd. Heel anders dan het er in 1830 aan toe ging. Heel anders ook dan de wijze waarop we zowat ALLE onze rechten de voorbije 175 jaar hebben moeten afdwingen....of tegen woekerprijzen hebben moeten betalen.

Maar goed, ik stem al voor een partij die belooft het BROV te zullen invoeren. Dit in de, toegegeven, flauwe hoop dat deze keer de beloften zullen gehouden worden. Maar wie was wél betrouwbaar tot nu toe? En wie z�*l het zijn?

Gelukkig heeft de partij waar ik mijn laatste hoop op stel nog iets anders in haar programma staan dat ik ook graag wil, namelijk geen toelating meer hoeven te vragen, voor wat dan ook, aan degenen die zich al bijna 200 jaar gulhartig lieten vergoeden voor het verlenen van een habbekrats aan Vlaamse rechten.

Dat Brussel maar doet wat het niet laten kan. Liefst de hele stad nog wat voller proppen met islamieten die de Franse taal al machtig zijn nog voor ze daar aankomen. De rest leren zij de Brusselaars wel zogauw ze daar met voldoende geloofsgenoten voor zijn.
Oud 1 september 2005, 11:48   #291
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat al ons geld, ons zweet, Brussel en heel wat verloren gebieden betreft, dat zijn we nu ook al allemaal kwijt.
Oud 1 september 2005, 11:49   #292
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
[size=3]Voor ik de halve forumgemeenschap - de BUBkes zullen dit punt trouwens uitstekend vinden- over mij heen krijg: JUST KIDDING!!!!! [/size][size=2]
[/size]
[size=3][/size]

U moet ons geen woorden in de mond leggen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 01-09-2005 at 12:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
[size=3]Voor ik de halve forumgemeenschap - de BUBkes zullen dit punt trouwens uitstekend vinden- over mij heen krijg: JUST KIDDING!!!!! [/size][size=2]
[/size]
[size=3][/size]

U moet ons geen woorden in de mond leggen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote=Rudy Van Nespen]

[size=3]Voor ik de halve forumgemeenschap - de BUBkes zullen dit punt trouwens uitstekend vinden- over mij heen krijg: JUST KIDDING!!!!![/size][/QUOTE]

U moet ons geen woorden in de mond leggen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 1 september 2005 om 11:50.
Kim is offline  
Oud 1 september 2005, 11:53   #293
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Kijk, nu is Belziekske weg! Nog steeds is Belziekske weg! Hop, daar is Belziekske weer! Een mooie goocheltruc, Egidius, maar met alle respect, ook niet meer dan dat.
Knap!
Oud 1 september 2005, 11:59   #294
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat al ons geld, ons zweet, Brussel en heel wat verloren gebieden betreft, dat zijn we nu ook al allemaal kwijt.
En wat brengt het u op om dat geheel vrijwillig, onderdanig en met ware zelfverachting voorgoed af te schrijven en u terug te trekken in een holletje waarin u denkt veilig te zullen zijn voor de stouteriken?

Tot nog toe heeft niemand mij een antwoord kunnen verstrekken op de vraag: als we nu niet in staat zijn om eenvoudige rechten af te dwingen, hoe zullen we dan wel van ons kunnen afbijten als we onafhankelijk zijn?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 1 september 2005, 12:15   #295
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Effen het BROV invoeren dus tegen de wil in van onze vredelievende vrienden aan de overkant van de taalgrens. Zo moeilijk kan dat niet zijn en het is idd superbeschaafd. Heel anders dan het er in 1830 aan toe ging. Heel anders ook dan de wijze waarop we zowat ALLE onze rechten de voorbije 175 jaar hebben moeten afdwingen....of tegen woekerprijzen hebben moeten betalen.
Waarmee staaft U de bewering dat dit tegen de wil in zou zijn van de 'vredelievende vrienden' van de overkant?
Ik ben ervan overtuigd dat ook de bevolking onder de franstaligen (in tegenstelling tot de politiekers) voorstander is van de invoering van het BROV.

Citaat:
Maar goed, ik stem al voor een partij die belooft het BROV te zullen invoeren. Dit in de, toegegeven, flauwe hoop dat deze keer de beloften zullen gehouden worden. Maar wie was wél betrouwbaar tot nu toe? En wie z�*l het zijn?
Er is beloven en beloven, hé Knuppel!
SPIRIT beloofde ook en trok zijne kak in, zo gauw ze werkelijk aan de macht waren. M.a.w. ze waren aan de macht gekomen en in het beleid gestapt zonder vooraf hun zogenaamde democratische eis als conditio sine qua non te stellen. De Nationale Unie stapt niet in een beleid dat het BROV niet wil invoeren!

Citaat:
Gelukkig heeft de partij waar ik mijn laatste hoop op stel nog iets anders in haar programma staan dat ik ook graag wil, namelijk geen toelating meer hoeven te vragen, voor wat dan ook, aan degenen die zich al bijna 200 jaar gulhartig lieten vergoeden voor het verlenen van een habbekrats aan Vlaamse rechten.
Dat is onzin: Ook in Vlaanderen zal U moeten vechten voor uw rechten.
Toegegeven, het zal niet meer tegen de franstaligen zijn! Maar wel tegen de beleidsmakers die ook het beleid van vandaag bepalen. U zal dan ook toelating moeten vragen aan gasten die zich gulhartig laten vergoeden voor het verlenen van habbekratsen!

Oud 1 september 2005, 12:50   #296
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu uiteraard mogen wij uw analyse verwachten, waaruit blijkt dat wij racistisch zijn, Hans?
Of is dat teveel gevraagd?
Ik zal uw programma eens bekijken als ik tijd heb. Maar het zou politieke zelfmoord zijn als je er openlijk racistische standpunten in zet. Zo dom zal je toch wel niet zijn, hè? Zelfs het racistische VB doet dat niet.
Hans1 is offline  
Oud 1 september 2005, 12:58   #297
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zal uw programma eens bekijken als ik tijd heb. Maar het zou politieke zelfmoord zijn als je er openlijk racistische standpunten in zet. Zo dom zal je toch wel niet zijn, hè? Zelfs het racistische VB doet dat niet.
Aangezien U nu op dit forum tijd genoeg blijkt te hebben én nogal duidelijk stelde dat we racistisch zijn, kan het toch niet zijn dat U nu nog ons programma moet gaan lezen om te bewijzen dat U gelijk heeft?

Elke andere politicus leest eerst een programma en vormt zich dan een oordeel en geeft daarna pas commentaar.

Ons racistisch noemen, is een ernstige beschuldiging.
Maar U vindt dat blijkbaar perfect aanvaardbaar om zoiets te doen, zonder enige onderbouwing, Hans?

Sterk bezig, zou ik zo zeggen! U durft zich nog een ernstig politicus noemen?

Oud 1 september 2005, 13:08   #298
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Hij beschuldigt u er niet van, hij raadt het u enkel af.
Kim is offline  
Oud 1 september 2005, 13:13   #299
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Hij beschuldigt u er niet van, hij raadt het u enkel af.
Ga een aantal posts naar boven: daar zegt hij letterlijk:

Citaat:
Ik zie hem mij niks afraden in die posting, U wel?

Oud 1 september 2005, 13:15   #300
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Waren dat geen kleine lettertjes met een knipoog? Iemand (Superstaaf als ik me niet vergis) vroeg om de kleine lettertjes in te vullen. Ook u heeft deze ludiek aangevuld. [edit]
[size=1]After edit by Kim on 01-09-2005 at 14:15
Reason:

Waren dat geen kleine lettertjes met een knipoog? Iemand (Superstaaf als ik me niet vergis) vroeg om de kleine lettertjes in te vullen. Ook u heeft deze ludiek aangevuld. [/size]

[size=1]After edit by Kim on 01-09-2005 at 14:15
Reason:

Waren dat geen kleine lettertjes met een knipoog? Iemand (Superstaaf als ik me vergis) vroeg om de kleine lettertjes in te vullen. Ook u heeft deze ludiek aangevuld. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Waren dat geen kleine lettertjes met een knipoog? Iemand (ben even kwijt wie) vroeg om de kleine lettertjes in te vullen. Ook u heeft deze ludiek aangevuld. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 1 september 2005 om 13:15.
Kim is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be