![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
is het alleen pijn die meetelt bij vraagstukken aangaande leven/dood? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
verder heb je wel gelijk dat de wereld van iedereen is [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijk met al mijn dubbelnicks tegelijk online zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
indien de oppervlakte die er nu gebruikt word voor planten die men kweekt voor dierevoeding eens gebruikt zou worden voor groenten voor menselijk gebruik ? volgens peter singer u welgekend is dat de oplossing van de honger in de wereld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hey de wereld= de aarde is die in eerste plaats ook niet van zichzelf? ik zie de aarde als een levend iets , al vind ik de gedachte de wereld is van iedereen wel mooi maar net ietske te weinig voor Bobke en limburgse Leeuw, rechtse ideeën en liberaal gedachtengoed zit ook bij armen en middengroepen in de samenleving. ik denk niet dat dat soort opsplitsingen nog opgaat tegenwoordig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lutifer : 9 oktober 2005 om 15:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Gouverneur
|
![]() en eigenlijk rechts en links het is mij ook niet meer zo duidelijk wat het is , waarschijnlijk door de javellucht hier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar ik ken de theorie over hetr rijke westen dat door zijn vleeseetgedrag mee het arme zuiden arm eet (die theorie bestond al in de jaren 60 en 70 ). soyaproducten als vleesvervangers werden toen erg aangeprezen. maar dat is nog een andere discussie dan is doodgaan niet erg als je geen pijn voelt? is het alleen de pijn die van doodgaan een drama maakt? als je iemand pijnloos vermoordt is het dan ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de aarde leeft, maar juist daarom mag ze niet de eigendom zijn van een paar onnozele rijken ik blijf erbij: [/size] [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Gouverneur
|
![]() dat klinkt al beter, nu nog iets vinden om de bezitsgedachte wat weg te werken en je krijgt een prachtige gedachte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Gouverneur
|
![]() misschien gewoon het woord van weglaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat inderdaad zo maar nu niet meer denk ik. Maar zelfs dan is het niet gelijk, een varken is geen hoefdier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Lutifer]hey de wereld= de aarde is die in eerste plaats ook niet van zichzelf?
ik zie de aarde als een levend iets , al vind ik de gedachte de wereld is van iedereen wel mooi maar net ietske te weinig voor Bobke en limburgse Leeuw, rechtse ideeën en liberaal gedachtengoed zit ook bij armen en middengroepen in de samenleving. ik denk niet dat dat soort opsplitsingen nog opgaat tegenwoordig.[/QUOTE] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
je kent de theorie wel, maar stelt er een andere nu angst komt meestal bij het sterven en niet erna de dood is niets als wij er zijn is de dood er niet, en als de dood er is zijn wij er niet meer ik denk dus dat mensen bang zijn om te sterven, maar niet bang moeten zijn voor de dood voor somigen zal de dood pijnlijk zijn voor anderen niet als ze sterve in hunne slaap moord is nog iets anders, want dan is het met voorbedachte raden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
is het zo naar je zinnetje Lutifer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[SIZE=5][/SIZE] Laatst gewijzigd door armoede : 9 oktober 2005 om 16:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
daarom is het beter niet meer mee te doen met de hypocratie (stemmen op mensen die ons niet vertegenwoordigen en dan lekker alemaal samen doen alsof het wel zo is) [/size] |
|
![]() |
![]() |