![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() Een kind heeft gewoon liefde, tederheid, geborgenheid, respect nodig maar vooral een goede opvoeding waar m'n het kind respect leert opbrengen.
En of dit nu gebeurd in een heterogezin of homogezin dat maakt gewoonweg niets uit! Maar ik heb blijkbaar de indruk dat m'n nog liever de kinderen in een gesticht laat opnemen dan het te laten opgroeien in een liefdevolle omgeving dat nu oh toevallig bestaat uit 2 mensen van hetzelfde geslacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk zo dat met uitzondering van zes landen ter wereld na (dus niet alleen de islamitische staten) er geen kinderen vanuit het buitenland zullen geadopteerd kunnen worden, als het adoptierecht voor holebi wordt goedgekeurd. Een argument dat kan tellen vind ik. De vraag...: Op welke manier dient men het belang van het kind door adoptierecht voor holebi goed te keuren? ... blijft onbeantwoord. De vraagsteller wordt door gebrek aan argumenten (homofobie) verweten. De tactiek, speel op de man ipv op de bal, is typisch voor bepaalde mensen als argumenten ontbreken. Meestal omdat de stelling de hunne niet is maar overgenomen werd van iemand anders. Kuddegedrag heet zoiets. De vraag blijft open, de wedervraag beantwoord. Nu gij weer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe het belang van het kind gediend wordt? Het zal niet langer gediscrimineerd worden tegenover andere kinderen die wèl twee ouders mogen hebben. Al de rest is bullshit.
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind heeft gewoon liefde, tederheid, geborgenheid, respect nodig maar vooral een goede opvoeding waar m'n het kind respect leert opbrengen. En of dit nu gebeurd in een heterogezin of homogezin dat maakt gewoonweg niets uit! Maar ik heb blijkbaar de indruk dat m'n nog liever de kinderen in een gesticht laat opnemen dan het te laten opgroeien in een liefdevolle omgeving dat nu oh toevallig bestaat uit 2 mensen van hetzelfde geslacht.
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() Tja Manuel maar voor homofoben is het geluk van het kind totaal niet van belang, liever een ongelukkig kind ergens in een of andere instelling dan een gelukkig kind in een homogezin, dat is de leuze van de homofoben!
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat kinderen geen twee ouders mogen hebben indien men het adoptierecht voor holebi niet zou goedkeuren en zo gediscrimineerd wordt. Dat is niet waar en dusdanig een leugen waar je mee schermt. Precies wat jij zegt is bullshit. Als ik jouw terminologie mag gebruiken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het jou om gaat zijn de rechten van de holebi. Daar gaat het jou om. Dat iemand daardoor het kind van de rekening wordt kan je blijkbaar niet deren. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 maart 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind heeft gewoon liefde, tederheid, geborgenheid, respect nodig maar vooral een goede opvoeding waar m'n het kind respect leert opbrengen. En of dit nu gebeurd in een heterogezin of homogezin dat maakt gewoonweg niets uit! Maar ik heb blijkbaar de indruk dat m'n nog liever de kinderen in een gesticht laat opnemen dan het te laten opgroeien in een liefdevolle omgeving dat nu oh toevallig bestaat uit 2 mensen van hetzelfde geslacht.
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
Minister-President
|
![]() ik dus niet, sorry.
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 |
Minister-President
|
![]() Ja maar we kunnen het wel blijven denken he
![]() ![]()
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens niet alleen de kinderen zijn slachtoffer, maar ook de ouders, al dan niet hetero of holebi, die met hun kinderwens in de kou blijven staan. Het adoptierecht voor holebi, dient niet het belang van het kind maar veeleer het belang van de holebi in hun strijd naar erkenning en gelijkwaardigheid. Omdat jij van mening bent dat niet iedereen die het met je eens is automatsch ook homofoob is, die nog veel moeten leren, moeten de kinderen en de adoptieouders het maar bekopen. Goed voor mij hoor, ieder zijn waarheid. Maar kom alsjeblief niet af dat het adoptierecht voor holebi, in het belang van het kind zou zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Minister-President
|
![]() Pure Kwatsj, alsof holebis in het algemeen zich er iets van aan trekken dat ze nu al of niet erkend worden. Het is een gevoelsleven waar niemand zich in te mengen heeft. Gelijkwaardigheid daarentegen kan bereikt worden door gelijke rechten te NEMEN. Het is niet iets wat kan GEGEVEN worden gezien dit een grondwettelijk principe is (gelijkheidsbeginsel). Wie hiervoor die kinderen zou gebruiken, zowel pro als contra is het niet waard zich in het debat dan ook te mengen.