![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je hebt ZELF hieral eens geschreven hoé je dit "probleem" kan omzeilen. 8) Verder zijn je aantijgingen weel helemaal uit de lucht gegrepen. Ik heb ooit ( bijna 2 jaar geleden) in een antwoord aan Chipie, die al herhaaldelijk had geschreven dat alle 9/11-believers dubbelnicks van mij waren , gesteld dat als ik zijn redenatie volg, ik evengoed kan beweren dat Firestone, nadine, ilwill, etc dezelfde personen zijn. That's all. Tsss. Ik had tot dan toe niet eens gehoord van de term "dubbelnicks".
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() De moord op Joe-topics hebben nu al het forumleven gekost aan Trajanus en Darwin. Beiden zijn permanent gebannen. Ik weet dat het nutteloos is hierover uit te weiden maar ik vraag me wel af waarom iemand als Darwin die hier toch al sedert 2002 zat nu moet verdwijnen. Is het bancriterium zo verstrengd? El Turco en Shizie zijn nog een paar voorbeelden...
|
![]() |
![]() |
#283 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Darwin heeft van mij vandaag een waarschuwing gekregen voor het aanzetten tot geweld. Dit is bij wet verboden en kan dan ook niet door ons getolereerd worden. Als Darwin het enkele uren later, ondanks mijn eerdere waarschuwing, nodig acht om mensen op dit forum te bedreigen, dan mag hij andere oorden opzoeken. Wij kunnen en willen hier geen onwettigheden tolereren, ongeacht of we het met de wet in kwestie eens zijn. Wij bieden een forum aan waar over elke onderwerp kan gesproken worden, zolang er geen onwettigheden gepost worden en mensen een minimum aan beleefdheid kunnen opbrengen. Mensen die niet aan deze minimumvoorwaarden voldoen, horen hier niet thuis. Daar dit onderwerp verder al lang niet meer over bans gaat, maar over persoonelijke vetes tussen forumpersoonlijkheden, gaat dit dicht. Ik open een nieuwe topic waar enkel vragen kunnen gesteld worden over bans. Indien mijn antwoord niet voldoende is, kan je daar reageren. |
|
![]() |