![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de onverdraagzaamheid hand over hand toeneemt door de wijze waarop de politiek in het algemeen in dit land functioneert. Maar ja, onverdraagzaamheid is een boodschap die concreet genoeg is om een concertpromotie aan op te hangen, maar tevens abstract genoeg om niet het achterste van je tong te laten zien.
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 5 juli 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Zowel Will Tura als Laura Lynn benadrukken in een mededeling dat zij zich engageren voor een evenenement voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter." Er is hen zelfs een garantie gegeven dat het een niet politiek karakter zou hebben. Blijkbaar hebben zij het charter niet gelezen waar duidelijk staat dat het een concert is tegen extreem rechts, en iedereen weet op welke partij de tegenstanders de naam 'extreem rechts' plakt. Dit is dus wel degelijk een evenement met een politiek karakter waar die artiesten geen weet van hebben en zij zullen vast niet de enigen zijn. Het feit dat deze concerten doorgaan 1 week voor de verkiezingen is regelrechte volksmanipulatie en een "gestuurde" via-via omzeiling van de sperperiode. De linkiewinkies denken nog steeds dat de mensen niets meer zijn dan dom kiesvee die ze met zulk een concerten kunnen manipuleren. "Ik heb het niet over extremistische moslims - ik heb het over eenvoudige islam zoals die neergelegd ligt in de Koran. IEDERE moslim is verplicht om die "waarden" zoals in de Koran beschreven te volgen - en die "waarden" viseren (zonder dat men tussen de regels hoeft te lezen...) iedereen die géén moslim is. De kant van het politiek spectrum die respect vraagt voor de islamitische ideologie, vraagt in de praktijk respect voor stellingen die niet thuishoren in een democratische samenleving." Seraph http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb geen schrik van deze klucht, maar om ze te kloten zou ik het geweldig vinden dat hun spel niet zou mogen doorgaan (of dat ze het moesten verschuiven). Laatst gewijzigd door Duym : 5 juli 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
organiseren : 0110 - Tegen verdraagzaamheid. Misschien gaat hij met veel chance de Strangers kunnen strikken als die dan nog leven. En daar zal nogal volk komen naar kijken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De enige druk die er momenteel voelbaar is bij de artiesten is die van het VB. Wie een beetje meer kennis heeft over de artiesten zelf zou weten dat het een onbegonnen zaak is om dit gebeuren nog te doen uitdoven. Elke inmenging van de politiek zou je als zelfmoord kunnen beschouwen. Voor een intrigantje zijt ge wel ni echt heel strategisch he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Het Vlaams Belang is helemaal niet tegen verdraagzaamheid maar wel intolerant tegen de intolerantie.
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan ze ook geen problemen hebben met dit initiatief.
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Dit is zelfs niet rond de pot draaien, dit is zelfs geen antwoord op mijn vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Naarmate de sfeer warmer wordt, en blijkt dat het Belang dankzij 0110 met alle media-aandacht gaat lopen, zal de ontevredenheid bij de concurrenten toenemen. Op zich al boeiend genoeg. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 16:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, zouden die één miljoen VB-stemmers van gedacht veranderen dank zij wat liedjes op een podium? Er bestaat een term zoals "het klootjesvolk" dat je alles kunt wijsmaken, maar ik ben niet zeker dat dat op die groep slaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dat mensen zich toch kunnen vergissen, nietwaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog 96 dagen en er verandert dus niks fundamenteels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maak mee reclame voor het evenement (het is immers voor verdraagzaamheid!), ga er in massa naar toe, geniet mee van een prachtig gratis concert, en rijf nauwelijks een week later de opbrengst binnen. Dat is de positieve aanpak. ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het feit dat die flippo zich aangesproken voelt spreekt al boekdelen.
Hiermee geeft hij impliciet toe dat het Blok onverdraagzaam en racistisch is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 scenario's : 1. Het VB stagneert of zakt qua kiesresultaten -> Status quo in de huidige politieke stand van zaken en Phillipe Dewinter kan weer 6 jaar lang fluiten naar het burgemeesterschap. Hij (en dus het VB) verliest daardoor een massa credibiliteit als een werkelijk alternatief en een permanente oppositiekuur lijkt meer en meer realiteit te worden. 2. Het VB stijgt merkelijk in de kiesresultaten met als gevolg dat ze een meerderheid halen en De Winter kan burgemeester worden -> Dewinter en het VB verbranden zich glansrijk aan de macht : jaar na jaar wordt duidelijker dat de problemen niet door het VB kunnen opgelost worden en bovendien wordt op Antwerpen 6 jaar lang neergekeken in binnen en buitenland als 'dat bruin nest'. 6 jaar vagevuur om daarna des te zuiverder de hemel te kunnen betreden. (bij wijze van spreken hé.) Ik hoop op Scenario 1 maar als het moet kan scenario 2 er ook wel door. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juli 2006 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |