Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2007, 15:01   #281
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Inderdaad, zie bijvoorbeeld onderstaande link mbt het citaat in je onderschrift dat jij nogal altijd als een 'feitelijk' bewijs ziet van NWO:

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11491
Op zich is dit geen bewijs. Samen met duizenden andere feiten is er echter wel voldoende bewijs.

Ook heb je allerminst ontkracht dat de "power" waar Wilson over spreekt niet de NWO of een vooroorlogse variant ervan is.

Citaat:
Pindar moet ik wel toegeven, levert het meest spectaculaire werk. Dat staat zonder meer vast, maar dat draagt niet bij tot een grotere ongeloofwaardigheid van de CT-ers. Die ongeloofwaardigheid is op zich bijna ongeloofwaardig.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 15:02   #282
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Da's overduidelijk niet waar.

Pin d'Ar
Verstandige mensen bereik je alleen met logisch gerargumenteerde stellingen die gebaseerd zijn op harde feiten. Dat weet ik uit ervaring en pas ik dan ook consequent toe.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 7 januari 2007 om 15:02.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 15:06   #283
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar moet ik wel toegeven, levert het meest spectaculaire werk. Dat staat zonder meer vast, maar dat draagt niet bij tot een grotere ongeloofwaardigheid van de CT-ers. Die ongeloofwaardigheid is op zich bijna ongeloofwaardig.
Waarom denk je dat zo'n dingen niet mogelijk zijn? Het standaard antwoord is dan meestel "het is onzin". "het is te fantastisch", of een afgeleide ervan. Ik heb het nu niet over bewijs maar over "mogelijkheid". En de mogelijkheid staat in verbinding met de beeld van de realiteit en wat er mogelijk is in de realiteit.

Voor iemand die een realiteitsbeeld heeft van verschillende dimensies, is het concept van reptielen die buiten onze 3de dimensie staan al meer mogelijk dan voor iemand die enkel in de fysische realiteit gelooft.

Ik ben door studie ervan overtuigt dat er meerdere diemensies of realiteiten zijn, en deze zijn elk bevolkt door entiteiten met een of andere graad van bewustzijn. Of er reptielen bijzitten die ons willen controleren? Ik weet het niet, er zijn slechts aanwijzingen zoals ik al gezegd heb. Maar ik sluit niets uit.
Oud 7 januari 2007, 15:08   #284
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Waarom denk je dat zo'n dingen niet mogelijk zijn? Het standaard antwoord is dan meestel "het is onzin". "het is te fantastisch", of een afgeleide ervan. Ik heb het nu niet over bewijs maar over "mogelijkheid". En de mogelijkheid staat in verbinding met de beeld van de realiteit en wat er mogelijk is in de realiteit.

Voor iemand die een realiteitsbeeld heeft van verschillende dimensies, is het concept van reptielen die buiten onze 3de dimensie staan al meer mogelijk dan voor iemand die enkel in de fysische realiteit gelooft.

Ik ben door studie ervan overtuigt dat er meerdere diemensies of realiteiten zijn, en deze zijn elk bevolkt door entiteiten met een of andere graad van bewustzijn. Of er reptielen bijzitten die ons willen controleren? Ik weet het niet, er zijn slechts aanwijzingen zoals ik al gezegd heb. Maar ik sluit niets uit.
Nice Put!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 15:17   #285
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ook heb je allerminst ontkracht dat de "power" waar Wilson over spreekt niet de NWO of een vooroorlogse variant ervan is.
Meer nog dan de ongebreidelde fantasie, draagt het niet kunnen toegeven van het ongelijk bij tot absolute ongeloofwaardigheid.

Lees de link die ik je hierboven gaf, nog eens opnieuw: Wilson heeft het over vooruitgang.

Alvast jij leverde vandaag de grootste bijdrage tot de CT-ongeloofwaardigheid, Illusion!
Proficiat!!!
Oud 7 januari 2007, 15:23   #286
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Verstandige mensen bereik je alleen met logisch gerargumenteerde stellingen die gebaseerd zijn op harde feiten. Dat weet ik uit ervaring en pas ik dan ook consequent toe.

Och och och ik heb al een paar mensen overgaald met mijn verhaal,
Ze schrokken zich wild en toem wilde ze toch effe meer weten.

Er zijn zat mensen als je het 'logisch' voor hun neus plaatst het nog ontkennen.

En verder wordt 'logica' veel te hoog aangeslagen.
Maar daar heb ik het, dacht ik, al eens veel eerder over gehad
Meeste fouten worden namelijk in de 'perceptie' gemaakt, en niet in de logica!

Zo werkt het niet
Hier geldt maar 1 regel: know your audience

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2007 om 15:26.
Oud 7 januari 2007, 15:30   #287
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal niet bang voor tegenaanvallen
en het is een illusie te denken dat als je maar een beetje laat zien,
met het wel accepteerd.
"we' planten de zaadjes en we zien wel.

En... wat ik het allerbelangrijkste vind, elkaars gezichtspunten
respecteren en niet meteen gaan schieten op een afwijkende mening

Pin d'Ar
Pindar,

Indien ik buitenstaander ben en ik zou de eerste keer met de NWO worden geconfronteerd door één uwer reptielen-posts verdwijnt voor mij de NWO waarschijnlijk onmiddellijk naar de koelkast of diepvriezer.

Pas op, begrijp me niet verkeerd. Ook al heb ik niet altijd de tijd om al uw materiaal na te pluizen en ben ik het ook van tijd tot tijd niet eens met uw posts ik wil U niet remmen ...
Oud 7 januari 2007, 15:31   #288
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Pindar,

Indien ik buitenstaander ben en ik zou de eerste keer met de NWO worden geconfronteerd door één uwer reptielen-posts verdwijnt voor mij de NWO waarschijnlijk onmiddellijk naar de koelkast of diepvriezer.

Pas op, begrijp me niet verkeerd. Ook al heb ik niet altijd de tijd om al uw materiaal na te pluizen en ben ik het ook van tijd tot tijd niet eens met uw posts ik wil U niet remmen ...
Geen problemo hoor.
Jij reageert er zo op en ander reageert er anders op.
Niemand is verplicht het te lezen en ik vind oprecht, dat iedereen er maar uit moet kiezen, waar hij/zij wat mee kan.

En afremmen? no way..........

Pin d'Ar
Oud 7 januari 2007, 15:35   #289
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Waarom denk je dat zo'n dingen niet mogelijk zijn?
Omwille van de ongebreidelde fantasie die wetenschappelijk niet kan worden onderbouwd misschien?
Zoals...
Holle Aarde?
Holle maan?
Reptielachtige aliens die ons komen opeten?
Een onbekend groot ruimtestation verborgen achter de maan?
Voortdurende vergiftiging van de mensen via voeding, hygiënische producten en dis meer?
NWO die ziektes zoals Aids en kankers uitvind en op de mens loslaat?

Of...
Citaten die uit hun context worden getrokken?
De niet onderbouwde beschuldigingen die de wereld worden ingestuurd?
Theoriëen die voortdurend worden onderuit gehaald maar waar CT-ers blijven aan vasthouden?

Enzovoort en zo verder...

Meer essentieel?

Als NWO werkelijk bestond en zou zijn wat CT-ers beweren dat ze is, dan zaten we nu niet over NWO te discussiëren. Dit schijnen de meeste CT-ers niet te begrijpen:
CT-ers stellen de NWO voor als de eeuwenlange perfectie van macht, maar blijven blind voor de paradoxale vaststelling dat hun NWO er gedurende die tijd niet in slaagde de voorspelde, dictatoriale wereldregering te worden.
Waarom is dit? Hoe komt dat de machtige NWO al jaren faalt om haar doelstelling te realiseren?
Oud 7 januari 2007, 15:39   #290
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Omwille van de ongebreidelde fantasie die wetenschappelijk niet kan worden onderbouwd misschien?
Zoals...
Holle Aarde?
Holle maan?
Voortdurende vergiftiging van de mensen via voeding, hygiënische producten en dis meer?

Of...
Citaten die uit hun context worden getrokken?
De niet onderbouwde beschuldigingen die de wereld worden ingestuurd?
Theoriëen die voortdurend worden onderuit gehaald maar waar CT-ers blijven aan vasthouden?

Enzovoort en zo verder...

Meer essentieel?

Als NWO werkelijk bestond en zou zijn wat CT-ers beweren dat ze is, dan zaten we nu niet over NWO te discussiëren. Dit schijnen de meeste CT-ers niet te begrijpen:
CT-ers stellen de NWO voor als de eeuwenlange perfectie van macht, maar blijven blind voor de paradoxale vaststelling dat hun NWO er gedurende die tijd niet in slaagde de voorspelde, dictatoriale wereldregering te worden.
Waarom is dit? Hoe komt dat de machtige NWO al jaren faalt om haar doelstelling te realiseren?

falen????? Kijk eens om je heen man!
We worden helemaal dichtgemetseld!
Camera's, RIFD chip etc etc.
Haar doelstelling is om het in of rond om 2012 klaar te hebben.
En zo te zien, ik hoop het niet, gaat het ze lukken!

En om bovenstaande , holle maan etc, te kunnen snappen, moet je eerst begrijpen dat we omgeven zijn door duizenden leugens die, helaas, voor waarheid, aangezien worden.
Educatie, media, banken, militair-industrieel complex, regeringen..
Niets ontkomt aan de tentakels van deze octopus

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2007 om 15:40.
Oud 7 januari 2007, 15:41   #291
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Pindar,

Toen ik de eerste keer met de NWO geconfronteerd werd ben ik ook redelijk snel tegen de reptielen aangelopen, en ik heb en ik achtte het toen ook totaal onmogelijk, maar ik liet me er niet door beinvloeden, ik zette het gewoon aan de kant.
Oud 7 januari 2007, 15:44   #292
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ik de eerste keer met de NWO geconfronteerd werd ben ik ook redelijk snel tegen de reptielen aangelopen, en ik heb en ik achtte het toen ook totaal onmogelijk, maar ik liet me er niet door beinvloeden, ik zette het gewoon aan de kant.
Same same but different
Oud 7 januari 2007, 15:49   #293
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Haar doelstelling is om het in of rond om 2012 klaar te hebben.
Brrr, nu word ik pas écht bang! De wereld gaat weeral eens vergaan of zo. De hoeveelste keer is dat alweer? Ik ben even de tel kwijt...
Oud 7 januari 2007, 16:06   #294
exodus

Standaard

Citaat:
Zoals...
Holle Aarde?
Holle maan?
Wat is je punt hier? Je acht het gewoon niet mogelijk omdat het niet in je wereldbeeld past! Je wereldbeeld bepaalt je denken. Je wereldbeeld is beperkt. Je stelt alles trouwens nogal karikaturaal voor. Neem nu je zinnetje "reptielactige aliens die ons komen opeten?" ALs je naar de de informatie kijkt over die zaken, dan zie je dat het bijlange niet zo karikakuraal is als wordt voorgesteld in jouw zinnetje.

De reptielen zouden 4-dimensionale wezens zijn, die zich schuilhouding achter een menselijke gedaante. Voor mensen die nogal materilistisch ingesteld zijn krijgen ze direct een vlaag van ongeloofwaardigheid bij het lezen van bovenste zin. Maar hoe kan jij weten of er geen 4de dimensie (of densiteit) bestaat naast de onze? Het is niet bewezen? Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Recente ontwikkelingen in de wetenschap wijzen op het bestaan van meerdere dimensies. Ook mag je de occulte leer gedurende duizenden jaren niet ondershatten die van het bestaan van meerdere realieteiten, densiteiten of dimensies (hoe je het ook noemt), spreekt.

De 4de densiteits reptielen die bezit genomen hebben van de 3de densiteits mens bewustzijn kunnen zich wel of niet laten zien, waarbij ze meestal niet zichtbaar zijn. Occulte bronnen spreken hierover:

Citaat:
Is an entity in the fourth density normally invisible to us?

The use of the word “normal” is one which befuddles the meaning of the question. Let us rephrase for clarity. The fourth density is, by choice, not visible to third density. It is possible for fourth density to be visible. However, it is not the choice of the fourth-density entity to be visible due to the necessity for concentration upon a rather difficult vibrational complex which is the third density you experience.
Sommige bronnen spreken erover dat ze reptiel-entiteiten zichtbaar worden bij bepaalde ritualen (waaronder sexuele waarbij bepaalde energien vrijkomen die deze zichtbaarheid vergemakkelijken of bevorderen. Ik weet niet of die zichtbaarheid fysisch is.
Oud 7 januari 2007, 16:16   #295
La Chunga
Minister

Standaard

@ Exodus,

Je vergat in mijn vorige reactie alles te lezen onder: "Meer essentieel?"

Misschien eerst beginnen met de essentie en dan met wat daar al dan niet kan uit voortkomen?
Oud 7 januari 2007, 16:22   #296
exodus

Standaard

Citaat:
De NWO streeft inderdaad al lang naar macht, maar ze is in de minderheid en moet dus via allerhande technieken en middelen de maatschappij veranderen in haar voordeel. Dit proces gaat natuurlijk niet snel want je hebt te maken met volkeren met verschillende achtergronden, landen , grenzen etc...; Ik vind tot nu toe dat het hun aardig lukt. Als je ziet dat vroeger de landen nooit hun grenzen zouden willen openstellen voor elkaar. En pas op, ik ben voor samenwerking, maar het is spijtig genoeg de NWO voor hun eigen doelen die erachter zit achter europa en de euro en de grenzen afschaffen, etc...

De NWO is nog altijd bezig met een dicatitiale wereldregering te worden, en het zal nog een tijdje duren ook denk ik. Ze faalt trouwens niet in haar doelstellineng, ze is er nog altijd mee bezig. En je kan niet ontkennen dat die verdere internationalisering en globalisering er is. Jij zegt dat dat niet door de NWO komt, ik denk van wel en de feiten bewijzen het.

Als je kijkt naar het elektronische grid dat rondom ons wordt opgezet... camera's, maniakale controle op luchtvaarten, chips etc...
Oud 7 januari 2007, 16:24   #297
exodus

Standaard

Citaat:
@ Exodus,

Je vergat in mijn vorige reactie alles te lezen onder: "Meer essentieel?"

Misschien eerst beginnen met de essentie en dan met wat daar al dan niet kan uit voortkomen?
Ik reageer daar appart op zoals ik nu gedaan heb omdat het totaal verschillende onderwerpen zijn. Nu, ik denk niet dat ik nog veel reactie op mijn post moet verwachten dan "ik geloof er niets van".
Oud 7 januari 2007, 16:25   #298
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
De NWO streeft inderdaad al lang naar macht, maar ze is in de minderheid en moet dus via allerhande technieken en middelen de maatschappij veranderen in haar voordeel. Dit proces gaat natuurlijk niet snel want je hebt te maken met volkeren met verschillende achtergronden, landen , grenzen etc...; Ik vind tot nu toe dat het hun aardig lukt. Als je ziet dat vroeger de landen nooit hun grenzen zouden willen openstellen voor elkaar. En pas op, ik ben voor samenwerking, maar het is spijtig genoeg de NWO voor hun eigen doelen die erachter zit achter europa en de euro en de grenzen afschaffen, etc...

De NWO is nog altijd bezig met een dicatitiale wereldregering te worden, en het zal nog een tijdje duren ook denk ik. Ze faalt trouwens niet in haar doelstellineng, ze is er nog altijd mee bezig. En je kan niet ontkennen dat die verdere internationalisering en globalisering er is. Jij zegt dat dat niet door de NWO komt, ik denk van wel en de feiten bewijzen het.

Als je kijkt naar het elektronische grid dat rondom ons wordt opgezet... camera's, maniakale controle op luchtvaarten, chips etc...

Ja en niet te vergeten de kinderen die ontvoerd gaan worden in de komende tijd. las weer een stuk in de krant dat nu Bankdirecties bang zijn voor ontvoering van kinderen.
En als we dat allemaal geslikt hebben, gaan we als brave schaapjes roepen:

chippie please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dan hebben we het gelazer en gedonder.

Pin d'Ar
Oud 7 januari 2007, 16:29   #299
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja en niet te vergeten de kinderen die ontvoerd gaan worden in de komende tijd. las weer een stuk in de krant dat nu Bankdirecties bang zijn voor ontvoering van kinderen.
En als we dat allemaal geslikt hebben, gaan we als brave schaapjes roepen:

chippie please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dan hebben we het gelazer en gedonder.

Pin d'Ar
En dan word het verplicht, en durf dan nog te weigeren:strafbaar!
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 16:30   #300
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
En dan word het verplicht, en durf dan nog te weigeren:strafbaar!

JUIST!!!!!!

dus mensen, we hebben jullie gewaarschuwd!

meer kan ik ook niet doen!

Pin d'Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be