![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#282 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of zit ge hier de mongool te spelen om de mensen hun tijd te verdoen ? Aidsbesmettingen 1984-2007 in Belgie , belgische nationaliteit : Homo-biseksule contacten : 2892 . Hetero : 1797 . Aantal Belgische homo's geschat op 120.000-400.000 volwassen hetero's : 7.000.000-8.000.000 Reken uit wie dag en nacht neukt . Reactie van alice , waar haal je die cijfers ![]()
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd, je doet je handtekening alle eer aan.
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jou zijn er meer homo's dan hetero's! Dus nogmaals de bron voor je compleet van de pot gerukte redenering en bijbehorend" cijfermateriaal", antwoord je bovendien eens op de gestelde vragen? Zij homo's gelijk aan pedofielen en is hun geaardheid gevolg van verkeerde opvoeding? Ben benieuwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het over 120.000-400.000 Belgische homo's en 7-8 miljoen hetero's volgens de homo's zijn dat meer homo's dan hetero's. Nog 1 keer zo'n reactie en ook aliesje vliegt op mijn NL. Nogal duidelijke site die de seksverslaving van homo's bewijst ![]() http://www.zorgengezondheid.be/defau....aspx?id=16074 ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 17 augustus 2009 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() haha
die filosoof Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2009 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Het blijft me onnoemelijk verbazen : hier wordt een ideetje (evolutie=ladder) van Teilhard de Chardin, een 'katholieke filosoof' (of hoe moet je zo iemand omschrijven ?) zomaar overgenomen door een groep mensen die je moeilijk als vrienden van zijn (andere) ideeën kunt omschrijven...
Is duidelijker bewijs dat het ene zowel als het andere 'klinkklaar' is nog nodig ?
![]() |
#290 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klassiek voorval van een tijdelijke vlaag superioriteitsgevoel-compensatie ten gevolge van een diepgewortelt minderwaardigheidscomplex...
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit zelf zonder vrouwke, denk ik. Dan denkt hij: ''Waarom heb ik zo'n last op mijn schouders, terwijl die kerels seksen alsof er geen morgen is (generalisatie, of course...)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=nihao;4280750]Het blijft me onnoemelijk verbazen : hier wordt een ideetje (evolutie=ladder) van Teilhard de Chardin, een 'katholieke filosoof' (of hoe moet je zo iemand omschrijven ?) zomaar overgenomen door een groep mensen die je moeilijk als vrienden van zijn (andere) ideeën kunt omschrijven...
Is duidelijker bewijs dat het ene zowel als het andere 'klinkklaar' is nog nodig ?[/QUOTE Laatst gewijzigd door alice : 17 augustus 2009 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad verkeerd gelezen, wat niet betekent, druif, dat homo's en verwanten degenereren. En hoe zit het, waar heb je die bronnen van en kun je ook antwoorden op vragen? Mooi, zo en begin daar dan eens mee;ik stelde er al verschillende dus graag nu ook eens reactie daarop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En gezien u infantiele dreigementen vliegt ge op mijn rijkgevulde NL. De homo's aldaar kunnen intussen hun eigen forum opstarten , wel seksverslaafd , niet jong ![]()
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#297 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
we weten allemaal dat aftrekken geen volledig interne operatie is binnen de verzameling van de natuurlijke getallen. we kunnen dus in feite stellen dat het op zich niet natuurlijk, zeg maar tegennatuurlijk is. daarenboven zien we ook dat deze operatie binnen de gehele getallen wel intern is en overal gedefinieerd, maar dan slechts als omgekeerde operatie van het optellen. we weten allemaal dat optellen binnen de verzameling van de gehele getallen een groep doet ontstaan. dit is bovendien een commutatieve, dus abeliaanse groep. wie ooit een afbeelding van niels abel heeft gezien, weet dat die er behoorlijk sexy uitzag. dat alleen al is een argument dat mijn oorspronkelijke stelling (homoseks is fun en goed) ondersteunt. hieruit kunnen we concluderen dat aftrekken alleen natuurlijk is wanneer het in groep gebeurt. het bewijs voor deze stelling is triviaal en wordt hier dan ook gelaten als een oefening voor de aandachtige lezer. vrede, redwasp ps. niels abel: ![]()
![]() |
#298 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
stel dat het waar zou zijn en dat 10% van de bevolking goed is voor 90% van de penetraties, dan zouden wij homo's het echt wel heel druk hebben. de gemiddelde belg heeft iets meer dan 100 keer per jaar sex (http://users.coditel.net/info/durex-nederlanders-belgen.htm heeft het over 106 keer). laten we stellen dat er momenteel 5 miljoen belgen seksueel aktief zijn. dit betekent dat er in totaal iets meer dan een 250 miljoen penetraties per jaar gebeuren in belgië (je moet met twee zijn om te kunnen penetreren). als wat jij hier beweert zou kloppen, dan moet een kwart miljoen homo's (lesbiennes penetreren niet en tellen hier dus niet mee) hiervan 90% op zich nemen. 250.000 mensen die samen 225 miljoen keer penetreren. aangezien ook zij met twee moeten zijn (gelijk wie er welke rol op zich neemt) betekent dit dat 125.000 koppels elk 1800 keer samen penetreren per jaar. dat is net geen vijf keer per dag. misschien dat ik dat op mijn zestien nog een tijdje volgehouden zou hebben, maar ik vraag me af of dit cijfer een heel leven lang vol te houden valt. heel jammer wordt het natuurlijk voor de hetero's. zij zijn naar schatting met 4,5 miljoen, maar penetreren samen niet meer dan 25 miljoen keer per jaar. dat is net iets meer dan vijf keer per jaar. kan het zijn dat dit iets te weinig is? ik vraag me eerlijk gezegd af of je zelf de cijfers die je hier presenteert wel snapt. daarenboven zou ik een bronvermelding wel leuk vinden. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 18 augustus 2009 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
wanneer mag ik er op? alhoewel, ik hou nogal van het principe van groucho marx die geen lid wilde zijn van een club die mensen als hem lid zouden willen maken. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin wiskunde hoe langer hoe opwindender te vinden.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |