Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2003, 14:35   #281
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jw en zijne grasmaaier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Citaat:
Denk je dat een uurtje aan 180 zoeven over een rechte baan veel adrenaline oplevert?
Er is trouwens niets zo vervelend dan een autostrade, of het nu aan 120 of 180 km/u is.
Nu geeft dat een rush, omdat de pakkans er is en je het niet te veel/lang kan doen.
Rijdt u soms 180? Aan 180 zet ge de cruise control nie aan. Dan hebde uw stuur vast met 2 handen en zorgt ge dat ge goed op uw rijvak zit. Ik weet natuurlijk niet met wat voor auto u rijdt, maar behalve in TomB zijne porche zult ge het wel voelen hoor.
Wel, ik rij niet met een Porshe, maar het verschil tussen 90 en 180 km/u rijden voelt ge en hoort ge niet echt. Het went zelfs, want als ik van bv 150 terugval op 120 lijkt het niet meer vooruit te gaan.
U bent dus een zware crimineel? Wie was dien SP-Aer ook weer die nu onlangs aan 180 geflitst is?
Hoebahoeba hab hab..

Ik kom zeker niet bleiten als ze mij flitsen, en btw; sinds een jaar of twee hou ik me steeds netjes aan de snelheidslimieten.
Wat een brave burger ben ik toch 8)

Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 14:38   #282
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat u nu zegt is dat er zoiets is als Uebermenschen en Untermenschen en dat gij tot die 2de klasse behoort? Mooi punt.
What the fuck? Hoe leid je dat nu af uit mijn bericht? Ik heb al een pagina of zes door dat het zinloos is om met u te discussiëren, u bent niet meer dan een macho in een falluswagen die denkt dat hij boven de regels staat. Ik vind dat niet zo leuk. U zal niet van mening veranderen, ik ook niet. Gedaan.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 14:41   #283
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rijdt u soms 180? Aan 180 zet ge de cruise control nie aan. Dan hebde uw stuur vast met 2 handen en zorgt ge dat ge goed op uw rijvak zit. Ik weet natuurlijk niet met wat voor auto u rijdt, maar behalve in TomB zijne porche zult ge het wel voelen hoor.
Bij mij went 180 heel goed. Of dat nu in een Porsche is of in een andere wagen. Ge kunt zelfs beginnen dagdromen aan 250 als de baan leeg is. Rijdt maar eens een lange afstand op een verlaten stuk autostrade (Stuttgart-Zurich om drie uur 's nachts is een goeie plaats om dat te doen)
Oud 27 mei 2003, 14:46   #284
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Jw en zijne grasmaaier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:
Wat u nu zegt is dat er zoiets is als Uebermenschen en Untermenschen en dat gij tot die 2de klasse behoort? Mooi punt.
What the fuck? Hoe leid je dat nu af uit mijn bericht? Ik heb al een pagina of zes door dat het zinloos is om met u te discussiëren, u bent niet meer dan een macho in een falluswagen die denkt dat hij boven de regels staat. Ik vind dat niet zo leuk. U zal niet van mening veranderen, ik ook niet. Gedaan.
Waar gij voor pleit is dat ge iemand zijt die klakkeloos de wet achterna loopt hoe belachelijk die ook is, omdat dit gemakkelijker is dan er iets aan doen. (=Untermensch)
Dat ik mij verzet tegen die belachelijke regels en probeer ze te vernieuwen en te verbeteren, in het algemeen belang van de maatschappij, maakt van mij (in dit geval, ik wil niet als stoefkont overkomen) een Uebermensch.

Met mij is het zinloos te discussieren als ge niks zinnigs te vertellen hebt. (kijk naar TomB. De invloed van het Vivant model op de werkeloosheid had ik nog zo niet bekeken, maar hij verkoopt geen onzin en that's it. (alhoewel het niks aan de eindconclusie verandert natuurlijk ))

Dat u mij een macho in een falluswagen vindt getuigt eerder van een vreemde sexuele geaardheid dan van doordacht argumenteren.
Oud 27 mei 2003, 14:48   #285
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

@ JW

Wat is in hemelsnaam het 'belang van de maatschappij' ivbm snel rijden ??????
Oud 27 mei 2003, 14:53   #286
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Bij mij went 180 heel goed. Of dat nu in een Porsche is of in een andere wagen. Ge kunt zelfs beginnen dagdromen aan 250 als de baan leeg is. Rijdt maar eens een lange afstand op een verlaten stuk autostrade (Stuttgart-Zurich om drie uur 's nachts is een goeie plaats om dat te doen)
Nee dat kunt ge niet. PUNT. Ik zie u al dagdromen om 3u 's nachts.
Beeld u dan eens in dat ge datzelfde stuk autostrade doet aan de helft van de snelheid. Dan zit ge dubbel zo lang te dromen, en door gebrek aan bezigheid droomt ge nog veel erger. Als ik nu het wegzinken beschouw als een lineair proces, en de graad van weggezonkenheid kwadratisch neem in verhouding met de kans op een ongeluk. Dan hebde een geintegreerde kans op ongelukken (gerekend dat een halve snelheid de kans op ongelukken deelt door 4 (toch mooi van mij he)) dan hebt ge precies dubbel zoveel kans op een ongeluk aan 125km/h.
Oud 27 mei 2003, 14:54   #287
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
@ JW

Minder gestresseerde mensen
Minder tijd verspild
en vooral: MEER VEILIGHEID op de autosnelwegen.
Oud 27 mei 2003, 14:58   #288
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
@ JW

Minder tijd verspild
Shit, blij dat ik je niet persoonlijk ken; jij bent zo'n time-is-money mens.

Ik rij normaal (tegenwoordig) en nochthans

*geen tekenen van stress
*wat is tijd?
*slechts 1 maal in mijn leven een kleine botsing gehad (aan 10km/u dan nog )
Oud 27 mei 2003, 15:02   #289
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
@ JW

Minder tijd verspild
Shit, blij dat ik je niet persoonlijk ken; jij bent zo'n time-is-money mens.

Ik rij normaal (tegenwoordig) en nochthans

*geen tekenen van stress
*wat is tijd?
*slechts 1 maal in mijn leven een kleine botsing gehad (aan 10km/u dan nog )
Ge moogt natuurlijk niet enkel aan uzelf denken. Denk eens aan de mensen die in een file staan en plots een camion in hun gat krijgen. Dat dat had kunnen vermeden zijn door een simpel wetje te veranderen.
Oud 27 mei 2003, 15:19   #290
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Ja, haloha Wa voor ne zever is da hier allemaal beste JW. Ik stel voor da ge al u hypothese's die een kind kan doorzien begint te staven met wetenschappelijk bewijs.

Hoe sneller ge rijdt, hoe beperkter u zicht, hoe lager u reactievermogen. En dan beweert gij dat ge wel defensief (inschatten wat de andere weggebruikers gaan doen) kunt rijden tegen 180 km/u. LOL

Door 180 te rijden zou er ook minder stress zijn, awel ik hoop da mijn boma dan niemeer in haren auto kruipt want da mensken zou dé stress van haar leven beleven, voorbij gezoefd worden tegen 180!!! Trouwens ge zegt hier constant dat ge u goed moet concentreren tegen 180, k weet nie maar u lange tijd concentreren genereert dat dan geen ongelofelijke stress of denkt ge da ne normale mens dan kwiek uit zij auto springt?

Meer veiligheid door harder te rijden...Mja, hoeft dit nog enig betoog.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 15:19   #291
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Mijn probleem qua aquaplaning was de combinatie van spoorvorming en veel water, niet een voor de omstandigheden te hoge snelheid. Er is een reden waarom ze de E411 moeten gaan repareren. (En waarom ik daar zo vaak op zit ? Mijn moederke woont vlakbij Rochefort. Daarom dus.)

Ik snap al dat gezever rond sneller rijden niet. 120 per uur voldoet prima en als ge rapper wilt rijden ga dan maar naar een crossbaan en blijf van de openbare wegen af. Veiligheid plots verhoogd voor iedereen !

En zoals Numarx zo netjes stelde: mensen zoals Jw zullen nooit content zijn met een begrenzing en altijd willen vragen om rapper te mogen. Psychologisch gezien is de wagen voor hen een fallussymbool om hun eigen onkunde op andere vlakken weg te doezelen. Het idee van sneller te kunnen rijden dan de rest geeft dan een vals machtsgevoel. Hetzelfde soort machtsgevoel waar SS-ers indertijd op kickten.
Oud 27 mei 2003, 15:23   #292
numarx
Minister

Standaard

Citaat:
Waar gij voor pleit is dat ge iemand zijt die klakkeloos de wet achterna loopt hoe belachelijk die ook is, omdat dit gemakkelijker is dan er iets aan doen. (=Untermensch)
Als ge nu zou lezen wat ik schrijf in plaats van na twee woorden al uw bijzonder gevatte antwoorden te beginnen typen zou het al lang duidelijk zijn dat ik de wet "achterna loop" omdat ik die helemaal niet belachelijk vind! En bijgevolg moet er niks aan gedaan worden! Geraakt dat erin? Het enige wat eraan gedaan moet worden is nog meer controle, zodat u de staatskas nog wat kan bijvullen.

(Dankjewel Babeth trouwens.)
Oud 27 mei 2003, 15:34   #293
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Ja, haloha Wa voor ne zever is da hier allemaal beste JW. Ik stel voor da ge al u hypothese's die een kind kan doorzien begint te staven met wetenschappelijk bewijs.
Hoe kunde nu een hypothese doorzien? Ge kunt ze snappen of nie en ge kunt ermee akkoord gaan of nie, maar gaste van uw allooi zullen ze waarschijnlijk zelfs niet eens goed gelezen hebben.[uote]
Hoe sneller ge rijdt, hoe beperkter u zicht, hoe lager u reactievermogen. En dan beweert gij dat ge wel defensief (inschatten wat de andere weggebruikers gaan doen) kunt rijden tegen 180 km/u. LOL
[/quote]
Ik weet nie waarom ik hier nog op antwoordt, maar affin, ik ben veel te goe voor deze wereld.
Hoe rap wilt ge dan wel nie rijden? Als ge de lichtsnelhaid nadert zal uw zicht zich beperken ja. Voor de rest zou ik eens dringend uw ogen laten nazien. En ge komt de andere auto's nie tegen aan 180 maar aan 120. Voor een kind kan da nog wa moeilijk zijn, maar da noemt relativiteit. (tenzij ge natuurlijk weer naar die lichtsnelheid nadert, dan verandert er een en ander. Maar laat ons veronderstellen dat uwen auto da nie aankan)(aja, da laatste is een hypothese. Kunt ge ze al doorzien?)
Citaat:
Door 180 te rijden zou er ook minder stress zijn, awel ik hoop da mijn boma dan niemeer in haren auto kruipt want da mensken zou dé stress van haar leven beleven, voorbij gezoefd worden tegen 180!!!
Dan hoop ik voor u dat uw bommake niet teveel langs de baan loopt ook want daar wordt ze constant voorbij gezoefd aan wel wa meer dan 60. (moet ik u die relativiteit nog eens uitleggen of zijt ge mee?)
Citaat:
Trouwens ge zegt hier constant dat ge u goed moet concentreren tegen 180, k weet nie maar u lange tijd concentreren genereert dat dan geen ongelofelijke stress of denkt ge da ne normale mens dan kwiek uit zij auto springt?
Kweekt gij stress door u te concentreren? Oeioei. Ik zou ofwel VLUG naar de dokter gaan ofwel zorgen da ge nooit geen boeken meer leest of andere contentratievermogen vergende activiteiten doet. (ge kunt nog gaan vissen, maar oppassen als ze bijten he, u nie teveel concentreren)
Citaat:

Meer veiligheid door harder te rijden...Mja, hoeft dit nog enig betoog.
Hier toont ge dus inderdaad da ge van heel dezen topic geen moer snapt of da ge ze gewoon nie gelezen hebt. Ik praat nie over HARDER rijden ik praat over REDELIJKER rijden. (ik krijg begot weer zin om te beginnen schelden)
Oud 27 mei 2003, 15:40   #294
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als ge nu zou lezen wat ik schrijf in plaats van na twee woorden al uw bijzonder gevatte antwoorden te beginnen typen zou het al lang duidelijk zijn dat ik de wet "achterna loop" omdat ik die helemaal niet belachelijk vind! En bijgevolg moet er niks aan gedaan worden! Geraakt dat erin? Het enige wat eraan gedaan moet worden is nog meer controle, zodat u de staatskas nog wat kan bijvullen.

(ik zal eerst u doen. Babeth, gij komt hierna)
Moest gij nu eens overlezen wat ge schrijft. Als ge in het begin van uwe post zet dat ge die wet volgt omdat em wet is en op het einde, ik zal citeren: Op de baan houdt ge u aan de regels, hoe belachelijk ook. PUNT.
Nog meer controle! Jippie! Ge lijdt een beetje aan dezelfde ziekte als Agalev. Zie maar da ge ook nie weggestemd wordt. Stukske communist.
Oud 27 mei 2003, 15:42   #295
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Moest gij nu eens overlezen wat ge schrijft. Als ge in het begin van uwe post zet dat ge die wet volgt omdat em wet is en op het einde, ik zal citeren: Op de baan houdt ge u aan de regels, hoe belachelijk ook. PUNT.
Nog meer controle! Jippie! Ge lijdt een beetje aan dezelfde ziekte als Agalev. Zie maar da ge ook nie weggestemd wordt. Stukske communist.
zijn de argumenten op ?
Oud 27 mei 2003, 15:45   #296
numarx
Minister

Standaard

Citaat:
Als ge in het begin van uwe post zet dat ge die wet volgt omdat em wet is en op het einde, ik zal citeren: Op de baan houdt ge u aan de regels, hoe belachelijk ook. PUNT.
Natuurlijk is die zin te lezen als hoe belachelijk gij die ook moogt vinden. U interpreteerde hem wél juist toen het u uitkwam. Vreemd he? Ik heb niet eens zoveel problemen met uw egoïsme, maar als ge er andere mensen door in gevaar brengt ben ik minder tolerant.

Wat ik nu al dan niet ben buiten beschouwing gelaten: is communist nu ook al een scheldwoord?
Oud 27 mei 2003, 15:45   #297
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Rustig ket...take a chill pill ma iemand die tegen 180 per uur door 't leven gaat daarvan begrijp ik da wel.

Bon dus gij zegt als ge tegen 180 een wagen voorbij zoeft die 120 rijdt dat dat hetzelfde is dan iemand tegen 60 voorbij steken die stilstaat?? Da's u logische redenering. Maar dat neemt toch niet het feit weg dat hoe sneller een voertuig beweegt hoe moeilijker het is dit voertuig uit zijn baan te brengen of tot stilstand te brengen. Is da nu zo'n belachelijke redenering.
En ivm het zicht, mijn ogen zijn perfect dank u, u verwijst op de vorige blz naar het boekje van het rij-examen, daar leren we dat hoe sneller je rijdt, hoe meer je in een 'tunnel' terecht komt & dus minder prikkels krijgt die niet voor je gebeuren & je dus inderdaad minder goed defensief kan rijden. Tenzij deze regel vervalt voor u, maar dan raadt ik u een oogarts aan om dit wonderlijke zicht te laten bestuderen.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2003, 15:52   #298
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Mijn probleem qua aquaplaning was de combinatie van spoorvorming en veel water, niet een voor de omstandigheden te hoge snelheid. Er is een reden waarom ze de E411 moeten gaan repareren. (En waarom ik daar zo vaak op zit ? Mijn moederke woont vlakbij Rochefort. Daarom dus.)
Sorry dat ik het moet zeggen, Babethje, maar aquaplanning krijgt ge door overdreven snelheid en overdreven snelheid alleen. Ge moet uw snelheid aanpassen aan de weg he. Blijkbaar, in de gegeven situatie, reed ge te snel. Maar met mijn systeemke is dat allemaal opgelost. Dan wordt ge gewaarschuwd hoe snel ge nog moogt.
Citaat:

Ik snap al dat gezever rond sneller rijden niet. 120 per uur voldoet prima en als ge rapper wilt rijden ga dan maar naar een crossbaan en blijf van de openbare wegen af. Veiligheid plots verhoogd voor iedereen !
Door op een crossbaan rondjes te rijden geraakt ge nie thuis he. 120 voldoet nie prima en is zelfs ongelooflijk frustrerend voor mensen die 's nachts op de E40 rijden. En kijk naar TomB, die doet 250 in Duitsland. 120 is gewoon te traag op sommige momenten
Citaat:
En zoals Numarx zo netjes stelde: mensen zoals Jw zullen nooit content zijn met een begrenzing en altijd willen vragen om rapper te mogen.
Als ik nu zelf zeg dat de ring rond Brussel veilig is tot 160 en ik daar dus nooit meer dan 150 doe, dan zeg ik da nie voor de drol he. Ik rijd aangepast aan de weg. Nie sneller, nie trager. En aangezien nie iedereen genoeg verstand heeft om da te doen moete de mensen een maximumsnelheid geven. Maar als ge wilt da ze er naar luisteren moet ge die wel redelijk maken he.
Citaat:
Psychologisch gezien is de wagen voor hen een fallussymbool om hun eigen onkunde op andere vlakken weg te doezelen.
Zijt gij soms familie van Freud of zo? Ik weet nie van uw mobieltje, maar de mijne heeft toch nie veel weg van een fallus. Mijn grootste onkunde is dat ik dingen vergeet (telefoontjes en zo) Nu weet ge het, ik moet niet meer verdoezelen, maar toch blijf ik ijveren voor slimmere wetgeving. Ik ben nu eenmaal geen zo'n kuddediertje als Numarx. (o ja, in bed gaat alles goed ja. 4 a 5 keer per week en ik heb nog nooit horen klagen.
Citaat:
Het idee van sneller te kunnen rijden dan de rest geeft dan een vals machtsgevoel. Hetzelfde soort machtsgevoel waar SS-ers indertijd op kickten.
Ik dacht eigenlijk net hetzelfde over u. Heel da gedoe met die joden is onstaan door generalisatie en vooroordelen. Dus als gij eens een slipperke doet in Namen is het plots onveilig voor iedereen overal. Das nie echt ruimdenkend he.
Oud 27 mei 2003, 15:53   #299
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Wat ik nu al dan niet ben buiten beschouwing gelaten: is communist nu ook al een scheldwoord?
In "Het boek der kampen" staat te lezen dat de nazi's het woord 'kommunist' als erg genoeg beschouwden en daarom de prefixen 'Sau' en 'Schwein' achterwege leiten itt tot het woord 'jude'
Oud 27 mei 2003, 15:53   #300
Jw en zijne grasmaaier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

zijn de argumenten op ?
Dees is een reply op een reply die niks met de zaak te maken heeft en ze is nie voor u bedoeld. Als ge daar problemen mee hebt lees er dan over.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be