![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kom zeker niet bleiten als ze mij flitsen, en btw; sinds een jaar of twee hou ik me steeds netjes aan de snelheidslimieten. Wat een brave burger ben ik toch 8) ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat ik mij verzet tegen die belachelijke regels en probeer ze te vernieuwen en te verbeteren, in het algemeen belang van de maatschappij, maakt van mij (in dit geval, ik wil niet als stoefkont overkomen) een Uebermensch. Met mij is het zinloos te discussieren als ge niks zinnigs te vertellen hebt. (kijk naar TomB. De invloed van het Vivant model op de werkeloosheid had ik nog zo niet bekeken, maar hij verkoopt geen onzin en that's it. (alhoewel het niks aan de eindconclusie verandert natuurlijk ![]() Dat u mij een macho in een falluswagen vindt getuigt eerder van een vreemde sexuele geaardheid dan van doordacht argumenteren.
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() @ JW
Wat is in hemelsnaam het 'belang van de maatschappij' ivbm snel rijden ?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Beeld u dan eens in dat ge datzelfde stuk autostrade doet aan de helft van de snelheid. Dan zit ge dubbel zo lang te dromen, en door gebrek aan bezigheid droomt ge nog veel erger. Als ik nu het wegzinken beschouw als een lineair proces, en de graad van weggezonkenheid kwadratisch neem in verhouding met de kans op een ongeluk. Dan hebde een geintegreerde kans op ongelukken (gerekend dat een halve snelheid de kans op ongelukken deelt door 4 (toch mooi van mij he)) dan hebt ge precies dubbel zoveel kans op een ongeluk aan 125km/h.
![]() |
![]() |
#287 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Minder tijd verspild en vooral: MEER VEILIGHEID op de autosnelwegen.
![]() |
![]() |
#288 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik rij normaal (tegenwoordig) en nochthans *geen tekenen van stress *wat is tijd? *slechts 1 maal in mijn leven een kleine botsing gehad (aan 10km/u dan nog ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 |
Gouverneur
|
![]() Ja, haloha
![]() Hoe sneller ge rijdt, hoe beperkter u zicht, hoe lager u reactievermogen. En dan beweert gij dat ge wel defensief (inschatten wat de andere weggebruikers gaan doen) kunt rijden tegen 180 km/u. LOL Door 180 te rijden zou er ook minder stress zijn, awel ik hoop da mijn boma dan niemeer in haren auto kruipt want da mensken zou dé stress van haar leven beleven, voorbij gezoefd worden tegen 180!!! Trouwens ge zegt hier constant dat ge u goed moet concentreren tegen 180, k weet nie maar u lange tijd concentreren genereert dat dan geen ongelofelijke stress of denkt ge da ne normale mens dan kwiek uit zij auto springt? Meer veiligheid door harder te rijden...Mja, hoeft dit nog enig betoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Gouverneur
|
![]() Mijn probleem qua aquaplaning was de combinatie van spoorvorming en veel water, niet een voor de omstandigheden te hoge snelheid. Er is een reden waarom ze de E411 moeten gaan repareren. (En waarom ik daar zo vaak op zit ? Mijn moederke woont vlakbij Rochefort. Daarom dus.)
Ik snap al dat gezever rond sneller rijden niet. 120 per uur voldoet prima en als ge rapper wilt rijden ga dan maar naar een crossbaan en blijf van de openbare wegen af. Veiligheid plots verhoogd voor iedereen ! En zoals Numarx zo netjes stelde: mensen zoals Jw zullen nooit content zijn met een begrenzing en altijd willen vragen om rapper te mogen. Psychologisch gezien is de wagen voor hen een fallussymbool om hun eigen onkunde op andere vlakken weg te doezelen. Het idee van sneller te kunnen rijden dan de rest geeft dan een vals machtsgevoel. Hetzelfde soort machtsgevoel waar SS-ers indertijd op kickten.
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(Dankjewel Babeth trouwens.)
![]() |
![]() |
#293 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe sneller ge rijdt, hoe beperkter u zicht, hoe lager u reactievermogen. En dan beweert gij dat ge wel defensief (inschatten wat de andere weggebruikers gaan doen) kunt rijden tegen 180 km/u. LOL [/quote] Ik weet nie waarom ik hier nog op antwoordt, maar affin, ik ben veel te goe voor deze wereld. Hoe rap wilt ge dan wel nie rijden? Als ge de lichtsnelhaid nadert zal uw zicht zich beperken ja. Voor de rest zou ik eens dringend uw ogen laten nazien. En ge komt de andere auto's nie tegen aan 180 maar aan 120. Voor een kind kan da nog wa moeilijk zijn, maar da noemt relativiteit. (tenzij ge natuurlijk weer naar die lichtsnelheid nadert, dan verandert er een en ander. Maar laat ons veronderstellen dat uwen auto da nie aankan)(aja, da laatste is een hypothese. Kunt ge ze al doorzien?) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Moest gij nu eens overlezen wat ge schrijft. Als ge in het begin van uwe post zet dat ge die wet volgt omdat em wet is en op het einde, ik zal citeren: Op de baan houdt ge u aan de regels, hoe belachelijk ook. PUNT. Nog meer controle! Jippie! Ge lijdt een beetje aan dezelfde ziekte als Agalev. Zie maar da ge ook nie weggestemd wordt. Stukske communist.
![]() |
![]() |
#295 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik nu al dan niet ben buiten beschouwing gelaten: is communist nu ook al een scheldwoord?
![]() |
![]() |
#297 |
Gouverneur
|
![]() Rustig ket...take a chill pill ma iemand die tegen 180 per uur door 't leven gaat daarvan begrijp ik da wel.
Bon dus gij zegt als ge tegen 180 een wagen voorbij zoeft die 120 rijdt dat dat hetzelfde is dan iemand tegen 60 voorbij steken die stilstaat?? Da's u logische redenering. Maar dat neemt toch niet het feit weg dat hoe sneller een voertuig beweegt hoe moeilijker het is dit voertuig uit zijn baan te brengen of tot stilstand te brengen. Is da nu zo'n belachelijke redenering. En ivm het zicht, mijn ogen zijn perfect dank u, u verwijst op de vorige blz naar het boekje van het rij-examen, daar leren we dat hoe sneller je rijdt, hoe meer je in een 'tunnel' terecht komt & dus minder prikkels krijgt die niet voor je gebeuren & je dus inderdaad minder goed defensief kan rijden. Tenzij deze regel vervalt voor u, maar dan raadt ik u een oogarts aan om dit wonderlijke zicht te laten bestuderen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |