![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die "snotneuzen" die betrokken waren bij de dood van Guido Demoor, hoe verschrikkelijk dat ook was, hadden geen plannen om anderen te vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
luister jij eens even, wil je... of je je uitsluitingstheorieën nu baseert op rassen of volkeren maakt mij eigenlijk niet uit beide zijn verachtelijk en beide zijn utopisch om dit te staven: "vertel mij eens hoevel staten in de wereld zuiver volksnationalistisch zijn?" tot slot... in één ding heb je gelijk, danke om me een nihilist te noemen
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik FDW lust maar ik krijg zelfs geen schrik van mislukte 'wetenschappers' zoals jij.
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Temsche heeft zijn voorliefde voor dat soort organisaties openlijk toegegeven.
![]() |
#285 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het die volkeren geen zelfbeschikkingsrecht wil geven. Ik maak jou belachelijk. Ofwel ben je een consequent regionalist, zoals ik, en dan erken je het zelfbeschikkingsrecht van Joden, Palestijnen en Vlamingen. Ofwel erken je dat van niemand. Jij bent hier door de mand gevallen. Omdat je natuurlijk een soort van nationalist ben waar ik mijn gat aan afveeg. Niet dat het iets verschil uitmaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn dus nogal wat verschillen tussen een bende tienezels die boel maken en een terrorist. Vlaams terrorisme is iets anders dan busrellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar is die gelijkberechtiging toch?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel land meer dat onafhankelijk is zoals degene die jij voorstelt: alle landen kennen nu gelukkig supranationaliteit en beginnen te leren samen te werken. Regionalisme is niet tegen een Vlaamse natie zijn: het is inzien dat dit in een internationale context moet gebeuren, en niet op zijn dolfs. Bij de Joodse bewoners van Israël en de Palestijnse zou jouw ideologie moeten leiden tot ofwel de slachting van één van beiden, ofwel tot het opdelen van een land dat beiden met evenveel recht toekomt. In mijn systeem is er plaats voor meer speelruimt. Nog een vraag: wat gaat het VB met Brussel doen? Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 september 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch dus dat de premier van Belqique navolging krijgt.
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. zie vraag in mijn vorige post: "in hoeveel staten is dit de realiteit? noem er twee..." 3. iemand die zich niet gewassen heeft, denk jij vast... ik niet. wat ik hiermee echt bedoel moet iemand met jouw intelligentie toch snel kunnen achterhalen. 4. ras.. volk... sekse... religie... iemand uitsluiten en er niks mee te maken willen hebben op basis van één dezer. t is allemaal even erg, en dus een pot nat. 5. ahzo, neen dus... raar, ik dacht nochthans dat die pinnemutsjes van de kkk de zwartjes in de us of a liever kwijt zijn dan rijk... of willen ze misschien terug een soort van apartheid... ook leuk... anyway, lekker de klok 200 jaar terugdraaien is niet aan mij besteed 6. impliceer je hiermee dat ik een simpele ziel ben? indien ja, danke... mijn ideologie is namelijk redelijk simpel: "ik heb het niet zo begrepen op volksnationalistjes en ander extreem tuig - waarschijnlijk omdat ik verdraagzaamheid en hulp aan anderen belangrijker vind dan kankeren over de eigen cultuur" 7. dus jij vindt dat racisme en extremisme getuigt van intelligentie en intellectuele genotzucht? mij lijkt het eerder een teken van extreme dommigheid en de zoektocht om zich aan een strohalmpje vast te klampen om zichzelf groot en belangrijk te kunnen voelen 8. leer lezen, ik heb wel degelijk een ideologie - een heel simpele zelfs, en ik ben maatschappelijk geëngageerder dan jij ooit zal kunnen dromen - niet moeilijk als jij je tijd blijft verdoen met het vereren en dromen van volksnationalistische idiotieën... excuseer, ideologieën
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 7 september 2006 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Kijk ik ga de discussie over de zaak Demoor hier niet opnieuw voeren. Daar bestaan al genoeg threads over. Maar ik zal een tipje van de sluier oprichten. In de zaak Demoor is geen sprake van moord en zelfs niet van doodslag. De beschuldiging is opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg en of dat ook werkelijk zo is, zal moeten blijken in de rechtszaal. In het geval HVT gaat het zonder twijfel over moord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
En dat loopt altijd slecht af. En ik herhaal mijn vraag: wat ga je met Brussel doen? Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 september 2006 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |