![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want volgens mij echt niet veel moeite was. Trouwens nog bedankt voor de link, ze was dolgelukkig er meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen alle mooie bloemen groeit nu eenmaal onkruid en soms lijkt dat onkruid mooi en verwar je het met de mooie bloemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik in het verleden wel gedaan. Onkruid voor bloem aanzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omgekeerd is nog erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() yup, om het op z'n mooist te zeggen : a firstclass asshole
Laatst gewijzigd door nubian : 30 september 2006 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister-President
|
![]() Het probleem is dat in veel gevallen (let op: zeker niet alle hoor), vrouwen/mannen keer op keer weer vallen voor hetzelfde type. Sommige vrouwen voelen zich onweerstaanbaar aangetrokken tot mannen die iets "fouts" over zich hebben. De gasten waarvan je al op het eerste gezicht weet dat ze je gaan belazeren sooner or later. Idem met mannen die vallen voor het bitchy type vrouw dat hen onder een sloef gaat leggen en uitpersen als een citroen. Keer op keer op keer op keer op .... Serial masochism.
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens is het gewoon een vrouwenhater. Ik hoor zijn nieuwe vriendin nog altijd zeggen tegen mij : 'Zo ken ik hem niet, hij is helemaal anders tegen mij, bij mij doet hij zo'n dingen niet!' Enkele weken geleden, vlak na de geboorte van hun kindje, had ze voor de eerste keer prijs. Volgens mij veranderen zo'n mensen echt niet, en hebben ze zware professionele hulp nodig. Enfin, doet er allemaal niet toe, in vele gevallen heb je wel gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() @Duupje
ik geef je gelijk, z'on mensen veranderen niet In mijn ogen zijn het egoîsten en hebben geen geweten, zolang het maar voor hun eigen goed uitkomt Hoe meer zelfvertrouwen ze krijgen, hoe sneller ze het door hebben dat ze jou kunnen manipuleren en vanalles wijsmaken. Ik heb allezins mijn lesje al geleerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typevoorbeeld is de vrouw die na ontelbare keren slaag te hebben gekregen van haar man hem eindelijk buitengekregen heeft . Na een paar weken staan ze daar weer met hun grote liefde , een getatoueerde gepiercde typ die liever met zijn vuisten dan zijn mond spreekt . En ja , dat geldt dus ook voor mannen die op verkeerde vrouwen vallen . Nog even voor de anecdote : in Assenede woont één van de eerste getrouwde lesbische stellen van Vlaanderen. Gezien die twee konstant ruzie hebben stond één van hen haar nood te klagen tegen mij in een café . Plots kwam daar een man binnengestormd die zijn zoveelste rechtszaak verloren had tegen zijn ex en luidkeels brieste ; ik moet nooit geen vrouw meer hebben . Waarop de klagende lesbische wederhelft die bij mij stond riep ; en ik moet ook geen vrouw meer hebben . Zo zie je maar dat den Kaffer niet den enigen schauwen is in het landelijke Assenede. Laatst gewijzigd door Kaffer : 1 oktober 2006 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
voor de rest - op de topictitel afgaand- is dit een bijzonder dom topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() [quote=jules;2034374]en sommige mensen slagen er ook bijzondergoed in het slechtste in een ander mens naar boven te halen.
voor de rest - op de topictitel afgaand- is dit een bijzonder dom topic.[/quote Ben jij dan die mysterieuze fee van het licht ? Laatst gewijzigd door Kaffer : 1 oktober 2006 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Nog eens een voorbeeldje van hoe mensen soms de misere durven uitlokken ;
een paar jaar geleden stond een vrouw voor de rechtbank , andermaal als getuige die reeds haar derde assissenproces aan het meemaken was . Haar eerste man was vermoord , haar tweede pleegde zelf een moord en haar derde had haar 2 kinderen vermoord . Aan pure pech in het leven kan je niet doen natuurlijk , maar tegen slechte mensen kan je je wel leren wapenen . Enfin , dat is mijn gedacht . |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... op den duur maken slechte mensen slechte mensen van goede mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Minister
|
![]() ""Tja... op den duur maken slechte mensen slechte mensen van goede mensen.""
Maar sinds 8/10 is dat gestopt, 't schijnt. |
![]() |
![]() |