Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2007, 21:04   #281
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De oorzaak is heel simpel. Islam. Zij willen hun islamitisch paradijs oprichten. Net zoals dit in de rest van de wereld gaande is waar moslims het nog niet voor het zeggen hebben doch wel groot genoeg in aantal zijn geworden om hun jihad te starten. Net zoals hun rotprofeet het hen destijds heeft voorgedaan.

De Islam voor Ongelovigen
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
Plaatje blijft hangen, dat hebben we al gehoord, breng wat iets nieuws, je blijft jezelf herhalen , hoeveel keer moet ik da nog zeggen eh??
Oud 6 februari 2007, 21:08   #282
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Plaatje blijft hangen, dat hebben we al gehoord, breng wat iets nieuws, je blijft jezelf herhalen , hoeveel keer moet ik da nog zeggen eh??
Hoezo breng iets nieuws ? Moet ik zoals een islamapologeet beginnen liegen misschien ?
Oud 6 februari 2007, 21:10   #283
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Als een meerderheid reeds aan de boom rot hangt, zegt mij dat voldoende.
Dan is de grond te vochtig.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 21:21   #284
Lincoln

Standaard

Citaat:
Hoezo breng iets nieuws ? Moet ik zoals een islamapologeet beginnen liegen misschien ?
Mss is alles wat je gepost van in het begin tot in het einde niets voor niets, als er iemand is met een beetje psychische kennis jouw posts eens doorleest dan kan hij maar alleen concluderen dat u een gebroken en een schijnbedriegelijke leventje leidt ,iemand die lijdt aan desillusie noemen ze dat!

Duizendzeshonderdéénentachtig posts voor niets, de volgende post zal ook van dat genre zijn; "niets voor niets" !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 februari 2007 om 21:23.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 21:23   #285
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voorbeeld; De amerikanen hebben tot hier toe 600000 slachtoffers in iraq op hun geweten sinds 2003, is het (de godsdienst)khatoliek dan slecht ?!

ja zeg, uw hoofd vooral niet uit het zand halen en blijven geloven je wordt immers toch beloond eenmaal je dood bent. (nog steeds de beste verkoopstruuk ooit verzonnen, nu nie zagen en doen wat er u gezegd wordt eenmaal het er niet meer toe doet volgt uwen beloning. LOL)
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 21:23   #286
smiley

Standaard

Citaat:
Mss is alles wat je gepost van in het begin tot in het einde niets voor niets, als er iemand is met een beetje psychische kennis jouw posts eens doorleest dan kan hij maar alleen concluderen dat u een gebroken en een schijnbedriegelijke leventje leidt ,iemand die lijdt aan desillusie noemen ze dat!

Duizendzeshonderdéénentachtig posts voor niets !
Dat hoop je alleen maar.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 februari 2007 om 21:23.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 21:25   #287
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ja zeg, uw hoofd vooral niet uit het zand halen en blijven geloven je wordt immers toch beloond eenmaal je dood bent. (nog steeds de beste verkoopstruuk ooit verzonnen, nu nie zagen en doen wat er u gezegd wordt eenmaal het er niet meer toe doet volgt uwen beloning. LOL)
Aan de stop licht moet je toch stoppen, ik raad u aan als het rood licht is ni te stoppen ,eh !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 februari 2007 om 21:30.
Oud 6 februari 2007, 21:30   #288
Lincoln

Standaard

Citaat:
Dat hoop je alleen maar.

Ik wens u toevallig nog veel succes met je copy/pasten een vooral niet zelf bij te dragen aan een discussie !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 februari 2007 om 21:31.
Oud 6 februari 2007, 21:35   #289
smiley

Standaard

Citaat:
Ik wens u toevallig nog veel succes met je copy/pasten een vooral niet zelf bijdragen aan een discussie !
Hoezo niet bijdragen aan een discussie ? Ik heb vandaag bijna de hele dag niks anders gedaan dan op dit forum zitten discussieren. Sommigen kunnen alleen niet tegen de waarheid. Je gaat niet alleen tegen het ongecensureerde dutch.faitheedom.org iets krijgen maar ook iets tegen het ongecensureerde forum van politics.be. Ga naar het op islamitische wijze gecensureerde forum kifkif. Dat forum zal je wel bevallen.
Oud 6 februari 2007, 21:41   #290
Lincoln

Standaard

Citaat:
Hoezo niet bijdragen aan een discussie ? Ik heb vandaag bijna de hele dag niks anders gedaan dan op dit forum zitten discussieren. Sommigen kunnen alleen niet tegen de waarheid. Je gaat niet alleen tegen het ongecensureerde dutch.faitheedom.org iets krijgen maar ook iets tegen het ongecensureerde forum van politics.be. Ga naar het op islamitische wijze gecensureerde forum kifkif. Dat forum zal je wel bevallen.
Ik ben daar nooit gegaan en zal daar ook nooit gaan !
Oud 6 februari 2007, 21:44   #291
smiley

Standaard

Citaat:
Ik ben daar nooit gegaan en zal daar ook nooit gaan !
Maar man toch. Dat forum is nochtans geknipt voor u. Daar zul je geen kritiek op de islam te slikken krijgen zoals dit hier of op dutch.faithfreedom.org het geval is.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 februari 2007 om 21:45.
Oud 6 februari 2007, 21:47   #292
Lincoln

Standaard

Citaat:
Maar man toch. Dat forum is nochtans geknipt voor u. Daar zul je geen kritiek op de islam te slikken krijgen zoals dit hier of op dutch.faithfreedom.org het geval is.
"Hier" is politics.be, sukkeltje !!! valsheidfreedom is ver van mijn bed daar ga ik alleen als het nodig is !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 februari 2007 om 21:47.
Oud 6 februari 2007, 21:55   #293
smiley

Standaard

Citaat:
"Hier" is politics.be, sukkeltje !!! valsheidfreedom is ver van mijn bed daar ga ik alleen als het nodig is !
Er is geen verschil tussen politics.be en dutch.faithfreedom.org buiten dat dutch.faithfreedom.org alleen over de islam gaat en er veel ex-moslims aan het woord komen. Dutch.faithfreedom.org bevat een schat aan informatie. Men kan op beide fora evenveel kritiek op de islam uiten. Ik heb de moderators van politics.be destijds trouwens bedankt dat ik hier kon zeggen wat men onmogelijk op gecensureerde islamitische fora (waaronder ook kifkif) kan zeggen.

Je mag in de zoo op dutch.faothfreedom.org zoveel de beest uithangen als je maar wil. Niemand zal daar je vrije meningsuitning belemmeren. Laat je ginder nog maar eens goed gaan.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 februari 2007 om 21:57.
Oud 6 februari 2007, 21:59   #294
Lincoln

Standaard

Citaat:
Er is geen verschil tussen politics.be en dutch.faithfreedom.org buiten dat dutch.faithfreedom.org alleen over de islam gaat en er veel ex-moslims aan het woord komen. Dutch.faithfreedom.org bevat een schat aan informatie. Men kan op beide fora evenveel kritiek op de islam uiten. Ik heb de moderators van politics.be destijds trouwens bedankt dat ik hier kon zeggen wat men onmogelijk op gecensureerde islamitische fora (waaronder ook kifkif) onmogelijk kan zeggen.

Je mag in de zoo op dutch.faothfreedom.org zoveel de beest uithangen als je maar wil. Niemand zal daar je vrije meningsuitning belemmeren. Laat je ginder nog maar eens goed gaan.
Of de informatie die gegeven wordt nuttig kan zijn dat weet ik niet; ja en neen ! Dat ik daar de beest zal gaan uithangen is ook mijn stijl niet, ik laat liever mensen hun geloof belijden al is dat anti-islamitisch (ieder diertje zijn pleziertje)!
Oud 6 februari 2007, 22:08   #295
smiley

Standaard

Citaat:
Of de informatie die gegeven wordt nuttig kan zijn dat weet ik niet; ja en neen ! Dat ik daar de beest zal gaan uithangen is ook mijn stijl niet, ik laat liever mensen hun geloof belijden al is dat anti-islamitisch (ieder diertje zijn pleziertje)!
De informatie is wel degelijk nuttig en niet alleen nuttig maar ook nodig. Je entree ginder was op zijn zachtst gezegd nogal ongelukkig. Ga op de vriendelijke vraag van Ariel in en je kan er zoveel discussieren als je wil zonder dat je topic opnieuw in de zoo zal belanden

En 'anti-islam' is helemaal geen geloof. Onder anti-islamieten kan men verscheidene mensen terugvinden zoals christenen, boedhisten, hindoes, vrijdenkers (atheisten) enz. allemaal mensen die weten wat islam werkelijk inhoud (velen hebben het aan den lijve mogen ondervinden).

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php?

Laatst gewijzigd door smiley : 6 februari 2007 om 22:15.
Oud 9 februari 2007, 12:09   #296
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je gaat niet alleen tegen het ongecensureerde dutch.faitheedom.org iets krijgen
Ja maar, valsheidsfreedom is wel gecensureerd, hoor. Ik heb dat zelf goed gezien! En daarbij, ze censureren daar echt op een lelijke manier, zenne. Als er pro-islamitische argumenten geen steek houden, dan laten ze die niet alleen zeker staan, maar dan vergroten ze die spectaculair uit. Als er pro-islamitische argumenten wel steek houden, dan gaan die de vuilbak in, want daar kunnen ze helemaal niet tegen, hoor.
Citaat:
maar ook iets tegen het ongecensureerde forum van politics.be.
Niemand heeft er toch iets tegen politics.be? Bewijs: we zitten hier allemaal toch?
Citaat:
Ga naar het op islamitische wijze gecensureerde forum kifkif. Dat forum zal je wel bevallen.
Tiens, ik ben dus nu gaan kijken. Want als gij dat niet goed vindt, dan zal dat waarschijnlijk goeie marchendiesz zijn.

Ik heb daar nu een gebruikerslogin gemaakt, en nu ga ik ook eens zien hoe dat daar verloopt, he.

Ik zal U weten te bevestigen of het inderdaad, zoals ik verwacht, "vrij goed meevalt" daar of niet. Maar ja, ge waart niet "vitriolisch gekant" tegen kifkif, dus misschien is het daar dan ook niet "heel goed", maar eerder "te doen". We zullen zien.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 9 februari 2007 om 12:10.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 12:15   #297
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Op kifkif ga je je zeker thuisvoelen Erik. Ze zullen je met open armen ontvangen, je koesteren tot en met.
Allah is groot en de door koning Boudewijn gesponsorde kifkif is nog groter!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 12:30   #298
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Op kifkif ga je je zeker thuisvoelen Erik.
We zullen zien. Ik heb daar nog alleen maar een gebruikerslogin gemaakt.

Nu moet ik ook nog eerst lezen wat ze daar allemaal zeggen, en ge weet ook wel dat ik daar eigenlijk een beetje lui voor ben.

Ge moogt U trouwens niet altijd zo laten hinderen door kennis van zaken, want het onderwerp is natuurlijk veel leuker als ge er niks van afweet; dan kunt ge Uw fantasie immers de vrije loop laten, en ongestoord nieuwe resultaten boeken in het zopas ontgonnen gebied.
Citaat:
Ze zullen je met open armen ontvangen, je koesteren tot en met.
Amaai. Dan gaat mijn teergeliefde madam misschien zelfs jaloers worden!
Citaat:
Allah is groot
Gij hebt toch wel iets tegen Allah, he? Misschien heeft Allah daarom ook iets tegen U. Ik zou mijn Strafboekhouding serieus in de gaten beginnen houden, was ik van U, want de pesterijen die daar uit kunnen voortspruiten kunnen bijzonder irritant zijn. Hij gaat U natuurlijk niet volledig doodkloppen, dat weet ge ook wel, he, want dan kan Hij zich in de toekomst niet meer op U afreageren door U omstandig bij te kloppen. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, nietwaar? Gij kunt zeker nog een tijdje dienen. Dat vinden wij allemaal.
Citaat:
en de door koning Boudewijn gesponsorde kifkif is nog groter!
Tiens. Zich laten sponsoren door koning Boudewijn? Dat is helemaal geen slecht idee. Kan ik mij dan ook laten sponsoren door koning Boudewijn en hem aanmoedigen om zich volledig te laten gaan in het sponsoren?

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 9 februari 2007 om 12:46.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 12:40   #299
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Gij hebt toch wel iets tegen Allah, he? Misschien heeft Allah daarom ook iets tegen U. Ik zou mijn Strafboekhouding serieus in de gaten beginnen houden, was ik van U, want de pesterijen die daar uit kunnen voortspruiten kunnen bijzonder irritant zijn. Hij gaat U natuurlijk niet volledig doodkloppen, dat weet ge ook wel, he, want dan kan Hij zich in de toekomst niet meer op U afreageren door U omstandig bij te kloppen. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, nietwaar? Gij kunt zeker nog een tijdje dienen. Dat vinden wij allemaal.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 21:25   #300
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
erikpoupaert: ... Als er pro-islamitische argumenten wel steek houden ...
Zulke heb ik nog nooit ergens aangetroffen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be