![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geneesmiddel? lol handig middeltje om mensen geld uit de zakken te kloppen... meer nut zie ik daar niet in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De zon staat in de geboortehoroscoop in het zevende huis. De zon bepaald de wil om te leven, te schitteren en is zoals in ons zonnestelsel dominant. Deze maand komt saturnus in het zevende huis. Saturnus geeft beperking, inkrimping, eenzaamheid. Het zevende huis heeft als hoofdkenmerk partnerrelatie. Nu heb je twee mogelijkheden de persoon is single of hij heeft een partner. Singel : de persoon zijn wil om te leven zou beperkter zijn in die periode door zijn eenzaamheid en gemis aan een partner. Heeft Partner: De persoon voelt zich berperkt door zijn dominante parner nu content? waarschijnlijk niet. och, wat baten kaars en bril ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Ik denk wel dat er een bron van waarheid zit in astrologie. In het heelal staat alles toch op één of andere manier met elkaar in verbinding, dus waarom niet met mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zegt dat deze maand saturnus in het zevende huis komt te staan. Ik dacht dat saturnus daar elke dag gedurende een 2-tal uur in staat? Bedoel je soms iets anders of begrijp ik je niet goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door satiper : 5 juni 2007 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() uranus is een leuke planeet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch al iets concreter.... Nu rest ons enkel nog de volgende vragen : - Wie heeft die zaken bepaald? - Op welke aanneembare en aantoonbare feiten zijn die stellingen gebaseerd? - Op welke manier is het onderzoek gevoerd geweest? - Hoe is men tot een dergelijke conclusie gekomen?
![]() |
![]() |
#288 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe lang hij in hetzelfde huis staat is afhankelijk van hoe groot het huis is waarin hij staat, wat ook totaal verschillend is van persoon tot persoon. Daar saturnus een trage planeet is staat hij jaren in hetzelfde huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Astrologie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand zijn karaktertrekken blijkbaar. Daarom ook dat het volgens mij kan gebruik worden om mensen met geestelijke problemen in onze maatschappij te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen zeggen hoe ik het ervaren heb. Toen ik met astrologie begonnen ben heb ik aan iedereen die ik ken gevraagd of ik hun horoscoop mocht maken. Zo heb ik voeling beginnen krijgen met de eigenschappen van de planeten. Elke planeet heeft verschillende eigenschappen die eigelijk in dezelfde lijn liggen. Om het met een voorbeeld te illustreren een eigenschap van saturnus is beperking dan kan het nooit ook als eigenschap uitbreiding hebben. Een eigenschap van het eerste huis is de manier waarop de persoon zich toont aan de wereld dan kan het nooit over partnerrelatie gaan want dat is een eigenschap die hij het zevende huis hoort. Wat wel kan is dat er in dat huis een planeet staat dat een aspect maakt met een andere planeet in een ander huis dan heeft dat wel een invloed op elkaar. Astrologie is gewoon leren de eigenschappen combineren. Ik heb nog nooit een fout in een horoscoop gezien enkel ondervonden dat ik een foute interpretatie gemaakt heb. Ik noem mezelf geen goede astroloog gewoon om de simpele reden dat ik de laatste 8 jaar nauwelijks horoscopen heb gemaakt. Jaren geleden was ik veel beter omdat ik dagelijks horoscopen maakte en daardoor meer voeling had met de aspecten. Neem nu dat ik weer horoscopen begin te maken, automatisch wordt de kwaliteit van mijn interpretatie beter. Astrologie leer je door ervaring. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe beter men de persoon kent hoe meer in detail men de voorspelling kan maken. Mijn eigen toekomstvoorspelling uit een horoscoop halen is daardoor uiteraard het simpelste en het meest gedetaileerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De regeltjes zijn dus veronderstellingen... Als ik andere regeltjes gebruik zijn die eigenlijk zo 'valabel' als uw set regeltjes. Hoe zou de uitkomst van die regeltjes dan 'waarheid' kunnen bevatten... ofte : nutteloos tijdverdrijf, onschuldig (als men geen mensen geld aftroggelt), maar nutteloos dus... Nog niet eens gesproken van HOE die bepaalde stand van hemellichaam een invloed uitoefent... onzichtbare straling? telepathie tussen planeet en mens? God is a planet? Ge ziet het goed genoeg, veronderstellingen van voor naar achter... Gemeten : 0,0... "maar het werkt, zenne"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt de horoscoop van bvb een persoon, hetgeen een momentopname is van de stand van de hemellichamen vanuit aards perspectief bekeken. Het is dus een tekening uit het verleden. In die tekening staat elk hemellichaam in een bepaald teken en bepaald huis. Je kan zo een tekening maken van het verleden, maar ook van het heden. Als je zoiets doet zal je merken dat saturnus inderdaad meerdere jaren in een bepaald teken blijft hangen, maar elke dag wel doorheen de 12 huizen loopt. Vandaar mijn verwarring als je zegt dat saturnus meerdere jaren in een bepaald huis blijft staan? Hoe moet ik dit begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat het een kwestie van ervaring opdoen is en eerlijke feedback te krijgen van de mensen wiens horoscoop je maakt. “Al doende leert men” gaat hier zeker op. Buiten mijn eigen horoscoop heb ik echter niet zo heel veel andere horoscopen bekeken (ik schat een 20-tal). Dus veel ervaring heb ik eigenlijk nooit op zak kunnen steken. Ik vind het dus wel leuk dat ik hier mss nog wat kan opsteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is nog geen bewijs voor een programmeur uiteraard, maar het lijkt op z'n minst in die richting te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het klopt maar het fascineert me wel. Soit, dit heeft allemaal niets meer met astrologie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is evenwel geen antwoord op mijn vragen.
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenschappen? Welke eigenschappen? Wie heeft die eigenschappen bepaald en op basis van welke gegevens?
![]() |