Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2007, 15:25   #281
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Daarom heb jij ook asiel gekregen in Nederland.

Welke Belg krijgen we vanavond te zien op de TV om asiel aan te vragen?
We hebben er deze week al 2 gehad.
Als dat iedere week zo door gaat dan zien we niets anders meer.
Nog even en Elio en zijn PS staan hier voor de deur!
Oud 19 april 2007, 15:34   #282
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Limburg wonen edele mensen van een edele afstamming. Dat komt omdat het in de genen zit.
LOL!

Ik ben dus ook 'edel' want mijn hele (grote) familie is zo Limburgs als maar mogelijk. En het zit nog in de genen ook.
Oud 19 april 2007, 15:36   #283
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Er vloeit zeker veredeld bloed in uw aderen. Het zou u moeten aanzetten tot trouw aan ons schoon Limburg.

Jongens toch!
Ik geloof mijn ogen niet.
Oud 19 april 2007, 15:41   #284
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vindt niemand het abnormaal dat een politicus van de grootste partij van België meer bij de bovenburen op TV te zien is dan op de eigen Pravdazender?

Nu ja, de meeste vlamingen kijken toch regelmatig naar de Nederlandse zenders, maakt al geen verschil meer uit.

Misschien kunnen ze op de Pravda wat zendtijd vrijmaken voor andere asielzoekende politici? Uit Turkije of Marokko of Pakistan bijvoorbeeld?
Zal vast meer kijkcijfers opleveren.

Kunnen wij ondertussen gewoon naar "den holland" verderkijken.
Tuurlijk is dat niet vreemd, heb je al ooit eens in nederland televisie gekeken? Freaks zijn daar echt popu op TV. Hoe enger of zieliger hoe beter.

Misschien moet ge ook naar holland vertrekken, dan ziet ge uw idool wa meer.
Oud 19 april 2007, 16:23   #285
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
LOL!

Ik ben dus ook 'edel' want mijn hele (grote) familie is zo Limburgs als maar mogelijk. En het zit nog in de genen ook.
Maar u was lang in het buitenland. Helaas. De Torens van Brugge en Gent of van waar ook hebben u dan ook betoverd. U hebt uw Limburgse ziel verloren. Definitief vrees ik.

Laatst gewijzigd door system : 19 april 2007 om 16:24.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2007, 16:38   #286
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
... Limburgse ziel ...
Met of zonder mayonaise?
Oud 19 april 2007, 22:08   #287
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Tuurlijk is dat niet vreemd, heb je al ooit eens in nederland televisie gekeken? Freaks zijn daar echt popu op TV. Hoe enger of zieliger hoe beter.

wij hebben hier de kabel en internet ook...

we krijgen Filip meer te zien op de "ollandse tv" dan op de "vlaamse zenders" !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2007, 23:13   #288
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Zoals iedereen ben je misleid door de kliek van Dewinterer: het zogenaamde "VLaams Belang". Deze proberen de uitspraak van Dewinter
  • a) te issoleren van zijn vorige uitspraken (Voor een Blank Europa, bijvoorbeeld)
  • b) te vergeten dat zijn partij al eens is veroordeeld, en dat in dit land men dient rekening te houden met het feit dat recidivisme bijzonder wordt kwalijk genomen, omdat het getuigt van het midsdadig karakter van de recidivist op onweerlegbare wijze. (het is dus geen doetje die eens een misstapje doet, nietwaar)
  • c) de volledige uitspraak omvatte, naast het veel (door de blokkers) naar voorgeschoven zin over de islamofobie nog heel wat andere koek:
a) een blank europa is nog van ergens in zijn jonge periode voor zwarte zondag... isoleer uw zolder eens !

b) zijn partij werd niet veroordeeld, wel drie VZW's...

recidivisme ? dan moet je meer dan eens over de schreef gaan hé

misdadig karakter ? iemand vermoord, overvallen... ???

islamofobie ? "als er een fobie moet zijn, ja, ik ben bang van de Islam door sommige uitspattingen van extremisten die zwaar geweld gebruiken..." of ben jij niet bang van dergelijk geweld ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 19 april 2007, 23:54   #289
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Hoor je dat Hertog? Ik ben edel.
Ja, wat mij betreft hoor je tot de ''edele delen'' van Nederland.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 01:49   #290
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Zoals iedereen ben je misleid...(...)... En we weten waarover de laatste oorlog ging: over vreemdelingenhaat.
Een lange post maar geen enkel bewijs van belediging. ''Als deze historische ontwikkeling (van europese islamisering) zich voortzet zullen de joden de eerste slachtoffers zijn'' is populistisch maar geen haatzaaien. Tegen wie dan? Tegen een ontwikkeling?

''Als de Christenen aan de macht komen zal een abortus binnenkort weer in het geniep met een breinaald moeten'' was een zin die werd uitgesproken toen bekend werd dat de CU samen met CDA en PvdA het nieuwe nederlandse kabinet zouden vormen. Belediging? Haatzaaien?

Wat u doet is een inflatie veroorzaken van op zich betekenisvolle woorden. U moet niet een bedoeling die u veronderstelt veroordelen maar daadwerkelijke daden. ""Hij zegt wel dit maar eigenlijk bedoelt hij dat'' is geen bewijs. Het staat u echter vrij het uwe ervan te denken en niet op de persoon te stemmen die zich volgens u hieraan schuldig maakt.

Door personen als u werd onlangs zelfs in Nederland geprobeerd om mensen die het officiele regeringsbeleid verdedigden te vervolgen. Het is gelukkig niet gelukt maar het zou van de zotte zijn geweest.
Het betrof hier het 'voornemen van de regering tot het uitzetten van een specifieke uitgeprocedeerde asielzoeker waarvan een groot aantal mensen vond dat hij moest blijven. Tegen de mensen met het spandoek 'zet hem uit' werd een klacht ingediend (!).

Ik vind u eigenlijk veel gevaarlijker dan deze mensen. Met uw opvattingen wilt u o.a. mijn rechten beperken. Terwijl wat zij doen slechts het uiten van een mening is, die ik weliswaar met graagte bestrijd, maar niettemin een mening waarvan ik graag kennisneem zodat ik weet WAT ik moet bestrijden.

BTW: Iemand zijn burgerrechten afnemen vind ik geen klein strafje. Het is een van de ergste straffen die er bestaan.
Oud 20 april 2007, 02:39   #291
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Een lange post maar geen enkel bewijs van belediging. ''Als deze historische ontwikkeling (van europese islamisering) zich voortzet zullen de joden de eerste slachtoffers zijn'' is populistisch maar geen haatzaaien. Tegen wie dan? Tegen een ontwikkeling?

''Als de Christenen aan de macht komen zal een abortus binnenkort weer in het geniep met een breinaald moeten'' was een zin die werd uitgesproken toen bekend werd dat de CU samen met CDA en PvdA het nieuwe nederlandse kabinet zouden vormen. Belediging? Haatzaaien?

Wat u doet is een inflatie veroorzaken van op zich betekenisvolle woorden. U moet niet een bedoeling die u veronderstelt veroordelen maar daadwerkelijke daden. ""Hij zegt wel dit maar eigenlijk bedoelt hij dat'' is geen bewijs. Het staat u echter vrij het uwe ervan te denken en niet op de persoon te stemmen die zich volgens u hieraan schuldig maakt.

Door personen als u werd onlangs zelfs in Nederland geprobeerd om mensen die het officiele regeringsbeleid verdedigden te vervolgen. Het is gelukkig niet gelukt maar het zou van de zotte zijn geweest.
Het betrof hier het 'voornemen van de regering tot het uitzetten van een specifieke uitgeprocedeerde asielzoeker waarvan een groot aantal mensen vond dat hij moest blijven. Tegen de mensen met het spandoek 'zet hem uit' werd een klacht ingediend (!).

Ik vind u eigenlijk veel gevaarlijker dan deze mensen. Met uw opvattingen wilt u o.a. mijn rechten beperken. Terwijl wat zij doen slechts het uiten van een mening is, die ik weliswaar met graagte bestrijd, maar niettemin een mening waarvan ik graag kennisneem zodat ik weet WAT ik moet bestrijden.

BTW: Iemand zijn burgerrechten afnemen vind ik geen klein strafje. Het is een van de ergste straffen die er bestaan.
Indien u de teksten van PDW onschuldig vindt dan is dat uw opinie, maar dat is dan een opinie die van argeloosheid getuigt.
Ik zie geen graten, na de studie van eeuwen geschiedenis, om de democratie niet langer bloot te stellen aan gekken met perverse politieke doelen. Die doelen zijn gekend. We moeten niet weer doen alsof die mensen "meningen" hebben. Ze verspreiden waanzin, en scoren er te veel, te vaak, en met te veel bloed en tranen mee.
We hebben bijgeleerd. Vanaf vandaag zal Dewinter niet enkel zijn burgerrechten verspelen. Vandaag stemde men na een jarenlange discussie in het Europese Parlement voor het opsluiten van mensen zoals Dewinter. Hij mag dus gaan zitten indien hij volhoudt.
We gaan zien of hij dat plezanter vindt.
Islamofobie is dus nu wel degelijk een misdaad.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 april 2007 om 02:42.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 02:43   #292
born2bewild
Banneling

Standaard

ik denk dat het tijd wordt dat bepaalde "instanties" eens een kijkje komen nemen naar de lunatics op dit forum.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 april 2007 om 02:46.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 02:49   #293
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ik denk dat het tijd wordt dat bepaalde "instanties" eens een kijkje komen nemen op dit forum.
Je hebt geluk: ze liggen plat ...
http://www.gpj.be/

Bij het in voege komen van de Europese wetgeving zal dit forum er inderdaad anders uitzien.
En vele andere soortgelijke fora waar al te veel het respect voor medemensen constant met de voeten wordt getreden.
De wet kent immers geen gaatjes.
En dat ging tijd worden.
Ik heb me vaak afgevraagd hoe ziek ik zou worden mocht ik als allochtoon de teksten lezen die sommige ezels hier publiceren.
Van nu af aan kunnen we de vertrappelaars van deze mensen dus als criminelen betitelen en vervolgen zoals men dat met andere schoften doet zoals degenen die pedofylie verspreiden via het internet.
En denk nu vooral niet dat het jullie eigen fout niet is....

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 april 2007 om 02:52.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 02:51   #294
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:

Bij het in voege komen van de Europese wetgeving zal dit forum er inderdaad anders uitzien.
En vele andere soortgelijke fora waar al te veel het respect voor medemensen constant met de voeten wordt getreden.
En dat ging tijd worden.
Ik heb me vaak afgevraagd hoe ziek ik zou worden mocht ik als allochtoon de teksten lezen die sommige ezels hier publiceren.
Van nu af aan kunnen we deze mensen dus als criminelen betitelen en vervolgen zoals men dat met andere schoften doet zoals degenen die pedofylie verspreiden via het internet.
Ik? geluk? hahaha
De dag dat respect voor de medemens en common sense door de wet opgelegd zou kunnen worden, mag jij je klaarmaken voor de chain gang.
Bij de weg, zo'n snelle reactie. Voelde jij je aangesproken?

En nog iets...ik zou mijn geld maar niet te veel zetten op het success van de EU kaartenhuisje. Een accident waiting to happen. totaal geen democratische ondersteuning. De gehouden referenda en nog veel meer diegene die niet gehouden werden (remember, broek***** van spirit, het ensemble met als enig programmapunt...het referendum bewijzen dat.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 april 2007 om 02:59.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 06:08   #295
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Ik? geluk? hahaha
De dag dat respect voor de medemens en common sense door de wet opgelegd zou kunnen worden, mag jij je klaarmaken voor de chain gang.
Bij de weg, zo'n snelle reactie. Voelde jij je aangesproken?

En nog iets...ik zou mijn geld maar niet te veel zetten op het success van de EU kaartenhuisje. Een accident waiting to happen. totaal geen democratische ondersteuning. De gehouden referenda en nog veel meer diegene die niet gehouden werden (remember, broek***** van spirit, het ensemble met als enig programmapunt...het referendum bewijzen dat.
respect moet je wel verdienen ! respect kan je krijgen ! op uw gezicht ook, slachtoffer van kleine criminaliteit kan je dagelijks worden, vaak gepleegd door "jongeren"... en daar moet je respect voor hebben ?
Oud 20 april 2007, 06:12   #296
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En dat ging tijd worden.
Van nu af aan kunnen we de vertrappelaars van deze mensen dus als criminelen betitelen en vervolgen zoals men dat met andere schoften doet zoals degenen die pedofylie verspreiden via het internet.
alle zonden van Israel over ons heen... spuw uw gal maar uit jongen... 't is gratis !

maar van de homo- en lesbofobie van "jongeren met losse handen" in Brussel geen kwaad woord zeker ?
Oud 20 april 2007, 07:25   #297
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat is er mis met de Nederlandse TV
Laat Verhofstadt hierheen komen om zijn visie te verkondigen.
Het enige dat Belgische ministers kunnen doen is Nederlandse collega's beledigen in eigen land of misselijke briefjes schrijven.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 08:14   #298
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laten we het maar niet hebben over Jambers.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 09:27   #299
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Indien u de teksten van PDW onschuldig vindt dan is dat uw opinie, maar dat is dan een opinie die van argeloosheid getuigt.
Ik vind geen enkele tekst van een politicus onschuldig maar de vraag is of ze strafbaar is.
Citaat:
Ik zie geen graten, na de studie van eeuwen geschiedenis, om de democratie niet langer bloot te stellen aan gekken met perverse politieke doelen. Die doelen zijn gekend. We moeten niet weer doen alsof die mensen "meningen" hebben. Ze verspreiden waanzin, en scoren er te veel, te vaak, en met te veel bloed en tranen mee.
We hebben bijgeleerd. Vanaf vandaag zal Dewinter niet enkel zijn burgerrechten verspelen. Vandaag stemde men na een jarenlange discussie in het Europese Parlement voor het opsluiten van mensen zoals Dewinter. Hij mag dus gaan zitten indien hij volhoudt.
We gaan zien of hij dat plezanter vindt.
Islamofobie is dus nu wel degelijk een misdaad.
Op de dag dat dat gebeurt, om de redenen die u hierboven opgaf, is dat een zwarte dag voor de democratie.
Oud 20 april 2007, 10:22   #300
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Wat is er mis met de Nederlandse TV
Laat Verhofstadt hierheen komen om zijn visie te verkondigen.
Het enige dat Belgische ministers kunnen doen is Nederlandse collega's beledigen in eigen land of misselijke briefjes schrijven.
Zeg...

In elk geval, ik vind de houding eigenlijk stom, het is ons drugsbeleid dat de overlast veroorzaakt in de Nederlandse grensgemeenten, en dan gaan wij nog eens zeuren in de plaats.
Gewoon geen drugs...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be