![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#282 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Toch is een geestelijk gehandicapte erin geslaagd om op de illegale markt oorlogswapens te kopen (Colt AR-15, FAL, ...) en er 35 personen mee dood te schieten en 37 personen mee te verwonden. Iemand die zich voorbereid (zoals ook nu in de USA) die vindt steeds wapens, indien nodig op de zwarte markt. Laatst gewijzigd door ynneb : 19 april 2007 om 20:44. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik vind het toch raar dat hij in zijn boodschap Jezus Christus vermeldt. Naar mijn weten heeft Jezus geen medestudenten neergeknald. Jezus was vredelievend en genas de zieken, hij schoot ze niet dood.
Wat komt Jezus in dit drama dan doen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#284 | |
|
|
Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 april 2007 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Minister
|
Zonder af te willen doen aan de persoonlijke verantwoordelijkheid van de schutter ...
Drie fundamentele officiële instanties hebben hier compleet gefaald, zowel op beleidsniveau als de mensen op de grond: de school, de politie en de dokter. 1) De dokter: After concerns raised by peers and teaching staff and several incidents Cho was interviewed by police. He was later evaluated by a mental care professional and involuntarily committed to a psychiatric institution. He was released the next day. Hoe kwam het dat een psychiater de problemen bij Cho enkel lijkt aangepakt te hebben met enkele pillen? Volgens een docent was hij het gevaarlijkste gestoorde student die ze in 20 jaar gezien had. Misdadige nalatigheid van de dokter. 2) De politie: After concerns raised by peers and teaching staff and several incidents the police interviewed him on two occasions. A judge served an involuntary commitment. De universiteit heeft z'n eigen politiedienst. Gingen die Cho af en toe opzoeken, om te kijken hoe het met hem was? Praatten ze met medestudenten en docenten? Waarom werd gedwongen opname van Cho niet aan de background check voor vuurwapens toegevoegd? Al sinds 1968 mag je na zo'n opname de rest van je leven geen wapen meer kopen. 3) De school: His tutor begged police, mental-health counselors and university hierarchy to get together and discuss Cho, but was refused on the grounds of privacy. No-one took any further action. De universiteit heeft hem na een reeks klachten laten opnemen. En da's prima. Maar toen hij een dag later terug was ... stilte? Waarom waren er geen gesprekken met Cho, medisch personeel, docenten, huisgenoten? De universiteit was crimineel nalatig in haar verantwoordelijkheid voor het welzijn van haar studenten. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Burgemeester
|
Ik ga hier niet uitwijden, en over enige excuses beginnenen en zeker niet om deze daad goed te praten maar, ik vind, dat men nogal makkelijk, met het woord "psychopaat" afkomt...eerlijk toegeven, wat brengt iemand zo ver zulke daden te doen...na het zien van de bepaalde videobeelden, en het luisteren naar bepaalde zinnen, die die kerel uitkraamde, besluit ik dat deze persoon tot het uiterste moegepest is...
|
|
|
#287 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Minister
|
De universiteitspolitie op Virginia Tech geeft ook les:
Student's Police Academy The student's police academy is a relatively new program for our department. Classes meet twice a week from 7:00 pm to 9:30 pm, for five weeks. Students learn about police procedure, and are involved in hands-on practical exercises [including a full day of shooting at the Woodrow Field range] that range from mock traffic stops to conducting a crime scene investigation. Faculty and staff are also encouraged to attend. For more information, go to the Student's Police Academy web page. Laatst gewijzigd door discuz : 20 april 2007 om 00:33. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Banneling
|
Een practische proef die is misgelopen?
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.thesmokinggun.com/archive...071vtech1.html |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.cia.gov/cia/publications...ks.html#People Laatst gewijzigd door filosoof : 20 april 2007 om 00:39. |
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Banneling
|
Tegen een gestoorde als die VirginiaTechkiller was helpen wapenwetten niet, tegen zaken als deze wél:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,267025,00.html Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 april 2007 om 01:36. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mja, weer een van de trieste gevolgen van migratie ...
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De Sheriff in kwestie legde uit dat hij niet overal kon zijn, en enkel twee ogen had.Dus voor de veiligheid van de stadsinwoners had hij de wapendracht verplicht gemaakt, na een paar overvallen in de buurt waarbij mensen gewond geraakt werden, gekwetst door misdadigers... Ik vind dat een goed idee.Zou men hier ook moeten doen.De eerste die mij overvalt schiet ik dan mijn ganse lader leeg in zijn borstkas. Kijk, Edina, als bvb één of andere allochtoon u wilt verkrachten.In plaats van hem beleefd te verzoeken een condoom aan te trekken, haalt ge uw pistool boven en maakt er een zeef van |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De tweede die u overvalt zal u dankbaar zijn.
|
|
|
#296 |
|
Europees Commissaris
|
En die zal dan allicht een nog groter wapen hebben en sneller trekken.
|
|
|
#297 |
|
|
Jaaaah!!!!
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een signalement heeft ze wel gegeven van haar aanranders...Jullie mogen raden wat voor soort het weer eens was... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 20 april 2007 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Doet me denken aan iets wat ik zelf heb meegemaakt. Een jaar terug was een man in het midden van de straat zijn vrouw aan het slaan. Iedereen maar kijken en doorwandelen. Uiteindelijk ben ik er tussengekomen, maar buiten wat beledigingen als 'Vuile Limburger' voelde hij zich minder geroepen om hetzelfde bij te doen.
|
|
|
|
#300 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jezus was een rebel die liefde, rechtvaardigheid en vrede belangrijk vond om de machthebbers te bestrijden, geen geweld en oorlog. De vergelijking met Jezus Christus is dus totaal misplaatst. Jezus stierf aan het kruis, die Zuidkoreaan stierf als een moordmachine. Hun dood kan dus ommogelijk dezelfde boodschap hebben. De ene was liefde, de andere zuivere haat.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|