![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat de war on terror fake is? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
45 | 50,56% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
44 | 49,44% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nuchter bekeken is de kans om om te komen in een terroristische aanslag zeer klein. Terrorisme is een politiek middel. Infeite helpt de regering de terroristen door angst te cultiveren (infeit helpt ze ze niet maar zijn ze zelf de terroristen).
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
|
![]() William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out') en voormalig MI5-agent komen naar Nederland - Kom ook
William Rodriguez, de huismeester van het WTC en de laatste man die uit de toren ontsnapte op 9/11, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2007 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig idee wat Marvin Bush is gaan doen na dat zijn taken bij securacom erop zaten, en waar hij tot op de dag van vandaag nog in de board of directors zit? Enig idee wat dat bedrijf doet en wie 'toevallig' (oh ja, sorry, daar geloof je niet in) weer klant is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]()
![]() |
#286 |
|
![]() 'Last Man Out'
![]() |
#287 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() dub
Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juli 2007 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() vervuil deze draad eens niet met uw onnozeliteiten. Als ge iets inhoudelijks toe te voegen hebt, laat je dan gaan, maar als ge hier wat inhoudsloze pogingen tot persoonlijke aanvallen probeert raad ik je aan van gewoon je mond te houden. Dan kom je veel slimmer over, punk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent dan ook wel één van "the kings" van deze draad en zijn mooie gewoonten! ps: Ik houd meestal m'n mond hoor als ik type ps2: Slimmer dan jou zal ik nooit worden en daar ben ik heel triest om... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dit een legitieme oorlog die op alle fronten moet gevochten worden? Vind je dat men een goede zaak doet met deze war on terror? Denk je dat de wereld veiliger wordt dankzij de war on terror? Je hoeft niet persé letterlijk op deze vragen te antwoorden, ik zou gewoon graag eens willen weten wat jij ervan vind. Ik persoonlijk vind de ganse war on terror, net zoals de war on drugs één grote klucht die dient om de persoonlijke agenda's van bepaalde groepen door te drijven en de weerstand van het volk hiertegen te verminderen. Dit is uiteraard in héél bondig verwoord wat ik ervan vind. Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juli 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Ondertussen nog even vermelden dat bijna 55% van de respondenten op de enquete van mening zijn dat de 'War on Terror' reëel is, en dus niet fake.
The gap widens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zonder oorlog (gelijk waar) zou direct alle miserie opgelost zijn. Citaat:
Citaat:
Jah ik vind dat men moslim extremisme (net als alle extremen in feite) heel hard moet aanpakken. De manier van aanpakken is altijd een moeilijk gegeven en zal vaak verkeerd zijn maar men leert uit zijn fouten... Citaat:
Er zullen altijd machtige groeperingen zijn in de wereld daar ben ik mee akkoord de rest niet. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Dank
![]() |
![]() |
#300 | |