Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat de war on terror fake is?
Ja 45 50,56%
Nee 44 49,44%
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2007, 12:49   #281
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
(terror is immers een vorm van angstgedachte niet ingegeven door feiten maar door emoties)??? Het perfecte excuus om overal ter wereld maar oorlogje te spelen.
Inderdaad, heel correct. Terrorisme speelt vooral op de angst, een irrationele angst die aangescherpt wordt door de hysterische en pompeuze reactie van de media.

Nuchter bekeken is de kans om om te komen in een terroristische aanslag zeer klein. Terrorisme is een politiek middel. Infeite helpt de regering de terroristen door angst te cultiveren (infeit helpt ze ze niet maar zijn ze zelf de terroristen).
Oud 5 juli 2007, 13:32   #282
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out') en voormalig MI5-agent komen naar Nederland - Kom ook

William Rodriguez, de huismeester van het WTC en de laatste man die uit de toren ontsnapte op 9/11, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.
Oud 5 juli 2007, 13:35   #283
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out') en voormalig MI5-agent komen naar Nederland - Kom ook

William Rodriguez, de huismeester van het WTC en de laatste man die uit de toren ontsnapte op 9/11, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.
Waar en wanneer is het?

Laatst gewijzigd door exodus : 5 juli 2007 om 13:36.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:51   #284
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Bedankt om nogmaals de kloof duidelijk te maken tussen de zogenaamde "Truth Movement" en zij die gewoon de waarheid proberen te achterhalen.

Indien de informatie die ik over Securacom/Marvin Bush postte op Wikipedia staat is het uiteraard des te erger dat de zogenaamde "Truth Movement" de insinuaties blijft herkauwen.

Echte onderzoekers onderzoeken de "link" , en ontdekken dan gemakkelijk dat Securacom niet verantwoordelijk was voor de beveiling van de WTC, maar enkel één van de talrijke contractanten voor de beveiling in het verleden is geweest. Ze ontdekken ook gemakkelijk dat Marvin Bush in 2001 niet meer in de raad van bestuur van Securacom zat. Waarde van deze "link"? 0. Dossier vertikaal geklaseerd.

De pseudo-onderzoekers van de zogenaamde "Truth Movement" doen ... niets!
Ze blijven hangen op het niveau van de roddel: "Marvin Bush heeft iets te maken met een bedrijf dat iets te maken heeft met de beveiliging van de WTC". En daar blijven ze bij.
Ze onderzoeken niet wat de rol van Securacom was. Ze onderzoeken niet wat de rol van Marvin Bush bij Securacom was. Ze onderzoeken niet hoe dat in de "inside-job"-theorie past. Ze onderzoeken niet welke de rol van andere bedrijven bij de beveiling van de WTC was. Ze doen niets behalve al jaren de zelfde roddels herkauwen.

Er zijn daar twee redenen voor. Ten eerste, onderzoek wijst uit dat het spoor leeg is. Dus steken ze hun hoofd in het zand en blijven gewoon de roddel herhalen.
Ten tweede, ze zien wel dat de aanhangers van de zogenaamde "Truth Movement" genoegen nemen met de roddels. Waarom dan moeite doen?

En zo keuvelt de zogenaamde "Truth Movement" rustig verder. Geen onderzoek, geen bewijzen, geen coherent scenario. Een pathetische beweging die gelukkig maar weinig voorstelt.
Wat een pretentie voor iemand met oogkleppen op!

Enig idee wat Marvin Bush is gaan doen na dat zijn taken bij securacom erop zaten, en waar hij tot op de dag van vandaag nog in de board of directors zit? Enig idee wat dat bedrijf doet en wie 'toevallig' (oh ja, sorry, daar geloof je niet in) weer klant is?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:53   #285
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Waar en wanneer is het?
15 juli A'dam
Oud 5 juli 2007, 13:54   #286
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

'Last Man Out'
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  NY2007 081.jpg‎
Bekeken: 103
Grootte:  98,6 KB
ID: 22784  

Oud 5 juli 2007, 15:04   #287
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Wat een pretentie voor iemand met oogkleppen op!
Dat zeg jij aan firestone?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 15:12   #288
KrisKras
Banneling

Standaard

dub

Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juli 2007 om 15:16.
Oud 5 juli 2007, 15:12   #289
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dat zeg jij aan firestone?
dit vraag jij aan mij? Domme vragen bestaan dus toch?
Oud 5 juli 2007, 15:22   #290
largo_w

Standaard

Citaat:
dit vraag jij aan mij?
ja!

Citaat:
Domme vragen bestaan dus toch?
Neen!
Oud 5 juli 2007, 15:35   #291
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
ja!

Neen!
vervuil deze draad eens niet met uw onnozeliteiten. Als ge iets inhoudelijks toe te voegen hebt, laat je dan gaan, maar als ge hier wat inhoudsloze pogingen tot persoonlijke aanvallen probeert raad ik je aan van gewoon je mond te houden. Dan kom je veel slimmer over, punk.
Oud 5 juli 2007, 15:40   #292
largo_w

Standaard

Citaat:
vervuil deze draad eens niet met uw onnozeliteiten. Als ge iets inhoudelijks toe te voegen hebt, laat je dan gaan, maar als ge hier wat inhoudsloze pogingen tot persoonlijke aanvallen probeert raad ik je aan van gewoon je mond te houden. Dan kom je veel slimmer over, punk.
Deze draad is één en al inhoudsloos en vol persoonlijke aanvallen dus nie zwanzen he vriend...
Jij bent dan ook wel één van "the kings" van deze draad en zijn mooie gewoonten!

ps: Ik houd meestal m'n mond hoor als ik type
ps2: Slimmer dan jou zal ik nooit worden en daar ben ik heel triest om...
Oud 5 juli 2007, 16:29   #293
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze draad is één en al inhoudsloos en vol persoonlijke aanvallen dus nie zwanzen he vriend...
Jij bent dan ook wel één van "the kings" van deze draad en zijn mooie gewoonten!

ps: Ik houd meestal m'n mond hoor als ik type
ps2: Slimmer dan jou zal ik nooit worden en daar ben ik heel triest om...
Mag ik je vragen wat je mening is over de 'war on terror'?

Vind je dit een legitieme oorlog die op alle fronten moet gevochten worden? Vind je dat men een goede zaak doet met deze war on terror? Denk je dat de wereld veiliger wordt dankzij de war on terror?

Je hoeft niet persé letterlijk op deze vragen te antwoorden, ik zou gewoon graag eens willen weten wat jij ervan vind.

Ik persoonlijk vind de ganse war on terror, net zoals de war on drugs één grote klucht die dient om de persoonlijke agenda's van bepaalde groepen door te drijven en de weerstand van het volk hiertegen te verminderen. Dit is uiteraard in héél bondig verwoord wat ik ervan vind.

Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juli 2007 om 16:30.
Oud 5 juli 2007, 16:39   #294
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen nog even vermelden dat bijna 55% van de respondenten op de enquete van mening zijn dat de 'War on Terror' reëel is, en dus niet fake.

The gap widens.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 16:43   #295
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ondertussen nog even vermelden dat bijna 55% van de respondenten op de enquete van mening zijn dat de 'War on Terror' reëel is, en dus niet fake.

The gap widens.
niet vergeten dat ongeveer 90% van die 55% er rotsvast van overtuigd is dat Mohamed de grote satan is die het westen komt veroveren met immigratie, gezinshereniging, grote gezinnen en spijkerbommen
Oud 5 juli 2007, 16:50   #296
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet vergeten dat ongeveer 90% van die 55% er rotsvast van overtuigd is dat Mohamed de grote satan is die het westen komt veroveren met immigratie, gezinshereniging, grote gezinnen en spijkerbommen
Hoe komt u erbij?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 17:00   #297
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe komt u erbij?
bekijk de namen eens, en ga dan eens het sub-forum vreemdelingen en integratie af
Oud 5 juli 2007, 20:05   #298
largo_w

Standaard

Citaat:
Mag ik je vragen wat je mening is over de 'war on terror'?
Uiteraard mag je dat! Je plotse beleefde toon verplicht me zelf om te antwoorden (nice=easy ).

Citaat:
Vind je dit een legitieme oorlog die op alle fronten moet gevochten worden?
Uiteraard! Men mag terroristen geen grond onder de voeten laten waar ze even op krachten kunnen komen.

Citaat:
Vind je dat men een goede zaak doet met deze war on terror?
Neen! Oorlog is nooit goed! Maar "il faut ce qu'il faut" het is spijtig maar er lopen nog altijd gekken rond op aarde.

Zonder oorlog (gelijk waar) zou direct alle miserie opgelost zijn.

Citaat:
Denk je dat de wereld veiliger wordt dankzij de war on terror?
Neen! Ale toch niet overal wat niet wil zeggen dat we het moeten opgeven!

Citaat:
Je hoeft niet persé letterlijk op deze vragen te antwoorden, ik zou gewoon graag eens willen weten wat jij ervan vind.
Got it!

Jah ik vind dat men moslim extremisme (net als alle extremen in feite) heel hard moet aanpakken. De manier van aanpakken is altijd een moeilijk gegeven en zal vaak verkeerd zijn maar men leert uit zijn fouten...

Citaat:
Ik persoonlijk vind de ganse war on terror, net zoals de war on drugs één grote klucht die dient om de persoonlijke agenda's van bepaalde groepen door te drijven en de weerstand van het volk hiertegen te verminderen. Dit is uiteraard in héél bondig verwoord wat ik ervan vind.
Ik weet dat je dat vindt en heb daar alle respect voor zolang men beleefd en beargumenteerd hierover kunnen spreken...
Er zullen altijd machtige groeperingen zijn in de wereld daar ben ik mee akkoord de rest niet.
Oud 6 juli 2007, 01:24   #299
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen! Oorlog is nooit goed! Maar "il faut ce qu'il faut" het is spijtig maar er lopen nog altijd gekken rond op aarde.

Zonder oorlog (gelijk waar) zou direct alle miserie opgelost zijn.

Ik weet dat je dat vindt en heb daar alle respect voor zolang men beleefd en beargumenteerd hierover kunnen spreken...
Er zullen altijd machtige groeperingen zijn in de wereld daar ben ik mee akkoord de rest niet.
Kan je ff schetsen waar voor jou de oorzaak ligt van het binnen vallen van Irak door de 'Allied Forces'?

Dank
Oud 6 juli 2007, 06:50   #300
exodus

Standaard

Citaat:

The gap widens.
Maar 45 % wel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be