![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tribable banden in Afrika zijn een Westerse uitvinding? ![]() ![]() ![]() ![]() Laten we er even van uit gaan dat ik geen probleem had met die kolonisatie, dan nog had het veel beter geweest om elke stam zijn eigen lapje grond te geven al dan niet beheerd door een kolonisator in plaats van een hoop stammen in 1 kunstmatige natie te gooien en te verwachten dat ze zich wel allen achter de nieuw uitgevonden vlag en volkslied (als het al in hun taal is) zullen scharen. Als ik er nu even van uit ga dat de kolonisatie op zich een neutraal gegeven is, dan ware het veel beter geweest dat Leopold II 8, 10 misschien 20 kleine kolonies verworf in plaats van 1 groot en ondeelbaar Congo. Maar den baas van België maakte toen al de fout die men met la belgique ook maakte. en die men met Joegoslavië heeft gemaakt. Het eisen dat volkeren (of in Afrikaanse context stammen) gedwongen worden in een kunstmatige natie samen te leven ter meerdere eer en glorie van de machthebber/kolonist/rarentist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg... ik ga niet om de vijf voeten verhuizen, eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CAP ontketend nog een burgeroorlog,dat zouden we toch niet willen hé ...
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de geschiedenis leert uiteraard dat je ook moet maken dat ze niet Leuven, Aalst,... krijgen, van het een zal het ander komen. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 3 juni 2007 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() Gut gut guttetoch. Lees dat hier. Ze wanen zich echt op de Groningenkoute, met een Vlaamse Heir dat immer pal staat. Amai. Hoeveel windmolens gaan die aanvallen, hoeveel wijnzakken gaan ze onthoofden?
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() Nu u hier toch bent: Hoe zou u reageren mocht Mechelen morgen verfransen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hakken enkel handen af. Wij zijn dan ook paternalistische neo-kolonialen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[bhairav]En nu denkt ge dat ge ne rebel zijt, zeker ![]() Mijn parodie was zijn tijd wat vooruit en zelfs Bhairav zelve heeft dat soort reaktie niet meer aangedurfd ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juni 2007 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu er een partij komt dat terug "den ouden toer op wil" nu schijten ze in het gezicht van hun voorbeelden en hanteren een retoriek die ik enkel maar heb gezien bij BUB freaks. En je mag de quotes van mij en vele flaminganten hier eens posten waaruit moet blijken dat we dansen rond 1302. Good luck, freak.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juni 2007 om 18:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel mijn vraag opnieuw aan driewerf: Zou u het leuk vinden als Mechelen morgen verfranst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er soms nog heen en denk aan hoe het vroeger was. Ik zou dat moeten doen als ik 80 was, niet wanneer ik 30 ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
Maar je vergist je, de BSP, en later de SP heeft de Vlaamse strijd links laten liggen, hetgeen een zware fout is (evenals het negeren van de beweging rond Daens, maar bon, d&'s nog een andere discussie). Sommige delen van de KP hebben dat thema echter wel uitgewerkt (Jef Van exterghem is vermoedelijk de bekendste). Vandaag echter, wordt de Vlaamse beweging meer gevoed door een soortement revanchisme. Mogelijks te begrijpen, maar daarom niet fraai. En daar gaat het mij te ver. Te vaak blijkt het de laatste tijd uit te draaien op het pesten van de franstaligen, ook als daar geen rechtstreeks voordeel uit te halen valt.
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |