Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2007, 00:26   #281
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Wat is het dodental tot nu toe? Zijn er gewonden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 00:41   #282
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat is het dodental tot nu toe? Zijn er gewonden?
Geen!

Zou het dan toch zo zijn dat zowel moslims als extreem rechts geen homohaters zijn?
Oud 18 juli 2007, 06:59   #283
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Geen!

Zou het dan toch zo zijn dat zowel moslims als extreem rechts geen homohaters zijn?
moeilijk te zeggen hé... het is GROTE vakantie...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 07:04   #284
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wellicht lukt het beter via deze link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=8D1ER1IE

ja, heb ik gelezen... maar van waar heeft hij/zij die informatie gehaald ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 18 juli 2007, 07:08   #285
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
een vlaams belanger is ook in de minderheid... ook abnormalen dus
fan of klein-kind van De Croo zeker

"onnuûzel menneke"
Oud 18 juli 2007, 07:11   #286
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
waarvan 30 maar voor belang stemmen
maar toch nog meer dan SPa-Spirit

en 6 % Groen !
Oud 18 juli 2007, 09:42   #287
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ja, heb ik gelezen... maar van waar heeft hij/zij die informatie gehaald ?
blokwatch undercover
Oud 18 juli 2007, 14:13   #288
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Blut und Ehre, maar niet veel mere.
Wat wil u nu bewijzen, dat u kunt dichten zonder uw kont op te lichten.

Voor zij die leven als straatkeffers en oprijden tegen alles wat ze tegen komen heeft 'Blut und Ehre' weinig betekenis. Dit zou u nu niet moeten duidelijk maken is alom bekend en 'zeer' duidelijk.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 14:31   #289
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Wat een reaktie, helemaal alleen gedaan of heeft mama, alléz uw tweede papa mee het handje vastgehouden bij de knopkes indrukken.

Den ene geilt op ezel rijden de andere op venten die elkanders smoel staan af te likken en dan verwachten dat men dit, dat, deze soort of wat het ook mogen zijn als normaal zou beschouwen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 18:37   #290
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Toen ik in de lagere school leerde wat de uitdrukking 'papier is geduldig' betekende, zei mijn meester dat we lang niet alles moeten geloven wat in de krant staat. Het is zo vaak fout, dat men er spreekwoorden over maakt.

Hier wordt dat beschouwd als betrouwbare bron....????

Een bron waar B&H zelf zoiets zou zeggen, blijkt niet gevonden te worden binnen de 3 seconden. Daar kunnen we wellicht nog jaaaren op wachten.

Paulus.
Heb jij soms enige concrete aanleiding om te claimen dat het Nieuwsblad hier zaken heeft geschreven die niet waar zijn? Ik denk het niet. Of wil je de dingen weer op hun kop zetten en een krant van leugens verdenken tot formeel bewezen is dat ze niet liegt, gewoon omdat wat ze schrijft niet in je enge kraampje past?

Wat heb jij Paulus er nu eigenlijk weer bij te winnen om met alle geweld twijfel te willen zaaien over de uitspraken van die Bronselaer? Denk je soms echt dat dat manneke die dingen niet gezegd heeft? Kom dan met concrete argumenten, gebaseerd op andere artikels of iets tastbaar. Is jouw onverdraagzaamheid jegens homo's nu echt zo groot dat je bereid bent blindelings iedereen die tegen homoseksualiteit is, inclusief een neo-nazi, in verdediging te nemen?

En kom nu maar niet aan m'n kop zeuren met je "dat heb ik niet gezegd" en "mag dat nog?" en "dat maak jij ervan" enzovoort, die zever is iedereen kotsbeu. Je weet maar al te goed waar ik het over heb. Die obsessie van jou met homo's begint de grenzen van het ziekelijke te bereiken. Doe er iets aan.
Oud 18 juli 2007, 19:57   #291
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Verkeerd, verkeerd, verkeerd! De pluimen oké, de lichaamsbouw is verkeerd (alléz toch voor hen waar hier sprake over is). Voor een normale deftige man met oog voor schoonheid voor zulke mannen is dit oké. Maar niet voor degene waar op dit onderwerp naar wordt verwezen deze zouden zulks vulgair en storend kunnen vinden, kijk maar naar hun avatars zij weten nog altijd niet dat er zoiets als een vrouw bestaat, hun mama beschouwde ze als een tweede papa en zij kwamen voort uit de rode (roze) kolen.

Misschien hopen ze ooit te kunnen terugkeren als regenworm kunnen ze genieten van hun tweeslachtigheid.
Toch vreemd dat plots de Ehrlichen van deze wereld doen alsof het de homo's zijn die zeuren dat ze "niet fatsoelijk door de stad kunnen" als er halfnaakte vrouwen getoond worden, "met pluimen in hun gat, beschilderd voor het oorlogspad" (Burns), "als een pratende papegaai" (Carlgustaaf - in een andere draad). Homo's hebben net nooit zoiets als storends of vulgairs omschreven. maar de hypocrieten van deze wereld schuiven hùn woorden snel in de mond van de homo's. Nietwaar, Ehrlich?

Laatst gewijzigd door driewerf : 18 juli 2007 om 20:13.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 20:41   #292
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heb jij Paulus er nu eigenlijk weer bij te winnen om met alle geweld twijfel te willen zaaien over de uitspraken van die Bronselaer? Denk je soms echt dat dat manneke die dingen niet gezegd heeft?
Dat manneke zal die dingen wel gezegd hebben, dat betwist ik niet, maar in het artikel staat dat een (extreemrechtse) groepering oproept tot geweld. Die Bronselaer is nog altijd geen groepering. Hij is gewoon een marginaal individu.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 21:44   #293
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat manneke zal die dingen wel gezegd hebben, dat betwist ik niet, maar in het artikel staat dat een (extreemrechtse) groepering oproept tot geweld. Die Bronselaer is nog altijd geen groepering. Hij is gewoon een marginaal individu.
Kijk eens aan, eindelijk nog eens een pertinente observatie. Ik kan indedaad noch met de informatie in het artikel, noch via een zoekactie op het internet, de link leggen tussen B&H en die Bronselaer. Er wordt gesuggereerd dat, gezien er weinig activiteiten op de agenda ban B&H staan er misschien wel veel interesse zal zijn voor de oproep van Bronselaer, maar ik lees inderdaad nergens waar dat uit afgeleid wordt. Weet iemand meer?

Dit neemt uiteraard niet weg dat de oproep zelf onaanvaardbaar is, maar de titel is in dit geval wel misleidend, ofwel is de info in het artikel onvolledig.
Oud 19 juli 2007, 00:14   #294
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, eindelijk nog eens een pertinente observatie. Ik kan indedaad noch met de informatie in het artikel, noch via een zoekactie op het internet, de link leggen tussen B&H en die Bronselaer. Er wordt gesuggereerd dat, gezien er weinig activiteiten op de agenda ban B&H staan er misschien wel veel interesse zal zijn voor de oproep van Bronselaer, maar ik lees inderdaad nergens waar dat uit afgeleid wordt. Weet iemand meer?

Dit neemt uiteraard niet weg dat de oproep zelf onaanvaardbaar is, maar de titel is in dit geval wel misleidend, ofwel is de info in het artikel onvolledig.
Ik heb je vorige reacties in deze draad niet allemaal nagelezen, maar ik ken je van andere draden (waar je soms toch erg zit te neuzelen om toch maar weer 1 groep van mensen met alle zonden der wereld te belasten) en met deze post val je me eindelijk op als iemand met een beetje gezond verstand. Bronselaer wordt niet echt serieus genomen en heeft dankzij zijn uitspraken op dit forum waar hij ooit lid van was ook wel rechtzaken aan zijn been gehad. Bronselaer vond het Vlaams Belang (dat er in deze draad toch weer wordt bijgesleurd) te links en te soft en daarom startte hij een eigen partij.

Het ventje is een beetje gestoord.

Maar het neemt niet weg dat het artikel erg tendentieus is. Je hebt B&H en je hebt hun forum. Van politics weten we dat de moderatie trigger happy is en knipt, plakt en soldeert waar het nodig is. Het is genoeg dat B&H een forum heeft (het zou me verbazen dat ze dat niet mochten hebben) en dat de moderatie daar mak is tenzij je extreem-links van de toren gaat blazen. Dan heet het voor een logejournalist natuurlijk meteen dat B&H oproept om zoveel mogelijk roze athleten te doden of plat te kloppen.

Ik zou het geen verantwoorde journalistiek noemen.

Je weet net zo goed als ik dat je op de site van B&H niet veel leuks en liefs gaat vinden over homo's of zo, maar je weet evenzeer, althans dat hoop ik, dat B&H liever niet in het midden van een mediastorm staat en dus niet uit naam van die beweging zelve zulke berichten de wereld instuurt.

Bij wijze van voorbeeld nog. Hier op p.be worden mensen geband omwille van anti-semitisme/negationisme tov. van de genocide op de joden door nazi duitsland (je mag hier wel de armeense genocide ontkennen als u daar zin in mocht hebben en er loopt hier iemand rond die ongestraft de 20 miljoen dode boeren van Stalin toelicht aan slecht werkende verwarmingstoestelletjes en die man krijgt nog verbazend veel steun van sommige linksen hier) en er worden hier mensen begrijpelijkerwijze geband voor oproepen tot geweld. Toch kon ik al een paar keer lezen in mijn intussen ex-krant De Standaard (die niet erg Standaard meer is maar gewoon De Morgen is geworden) dat het politics forum een nest racisten zonder weerga is die elke dag wel een moord plannen op deze linkse of die moslim. Beste Doki, blijkbaar behoor jij tot die nest racisten. Want die krantencommentatoren vonden het forum van de eerste tot de laatste poster inacceptabele mensen die bloed willen zien. Mja... ik denk dat ik mezelf en velen hier daar niet toe reken, maar... de mensen lezen dat dan weer in hun dagelijkse krant, nietwaar?

Nee echt, ik ben erg tevreden dat je de media eens tegen het licht houdt en merkt hoezeer er soms over de schreef wordt gegaan.

Met -voor 1 keer- erg gemeende groeten,
Jaz

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2007 om 00:21.
Oud 19 juli 2007, 00:22   #295
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb je vorige reacties in deze draad niet allemaal nagelezen, maar ik ken je van andere draden en met deze post val je me eindelijk op als iemand met een beetje gezond verstand. Bronselaer wordt niet echt serieus genomen en heeft dankzij zijn uitspraken op dit forum waar hij ooit lid van was ook wel rechtzaken aan zijn been gehad. Bronselaer vond het Vlaams Belang (dat er in deze draad toch weer wordt bijgesleurd) te links en te soft en daarom startte hij een eigen partij.

Het ventje is een beetje gestoord.

Maar het neemt niet weg dat het artikel erg tendentieus is. Je hebt B&H en je hebt hun forum. Van politics weten we dat de moderatie trigger happy is en knipt, plakt en soldeert waar het nodig is. Het is genoeg dat B&H een forum heeft (het zou me verbazen dat ze dat niet mochten hebben) en dat de moderatie daar mak is tenzij je extreem-links van de toren gaat blazen. Dan heet het voor een logejournalist natuurlijk meteen dat B&H oproept om zoveel mogelijk roze athleten te doden of plat te kloppen.

Ik zou het geen verantwoorde journalistiek noemen.

Je weet net zo goed als ik dat je op de site van B&H niet veel leuks en liefs gaat vinden over homo's of zo, maar je weet evenzeer, althans dat hoop ik, dat B&H liever niet in het midden van een mediastorm staat en dus niet uit naam van die beweging zelve zulke berichten de wereld instuurt.

Bij wijze van voorbeeld nog. Hier op p.be worden mensen geband omwille van anti-semitisme/negationisme tov. van de genocide op de joden door nazi duitsland (je mag hier wel de armeense genocide ontkennen als u daar zin in mocht hebben en er loopt hier iemand rond die ongestraft de 20 miljoen dode boeren van Stalin toelicht aan slecht werkende verwarmingstoestelletjes en die man krijgt nog verbazend veel steun van sommige linksen hier) en er worden hier mensen begrijpelijkerwijze geband voor oproepen tot geweld. Toch kon ik al een paar keer lezen in mijn intussen ex-krant De Standaard (die niet erg Standaard meer is maar gewoon De Morgen is geworden) dat het politics forum een nest racisten zonder weerga is die elke dag wel een moord plannen op deze linkse of die moslim. Beste Doki, blijkbaar behoor jij tot die nest racisten. Want die krantencommentatoren vonden het forum van de eerste tot de laatste poster inacceptabele mensen die bloed willen zien. Mja... ik denk dat ik mezelf en velen hier daar niet toe reken, maar... de mensen lezen dat dan weer in hun dagelijkse krant, nietwaar?

Nee echt, ik ben erg tevreden dat je de media eens tegen het licht houdt en merkt hoezeer er soms over de schreef wordt gegaan.

Met -voor 1 keer- erg gemeende groeten,
Jaz
Ons abonnement is opgezegd toen de AVV-VVK op de voorpagina van de Standaard plotseling verdwenen was. We hebben intussen voor de neutralere "de Tijd" gekozen. (En natuurlijk 't Pallieterke )
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 00:57   #296
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ons abonnement is opgezegd toen de AVV-VVK op de voorpagina van de Standaard plotseling verdwenen was. We hebben intussen voor de neutralere "de Tijd" gekozen. (En natuurlijk 't Pallieterke )
Ahja de tijd, nu snap ik waarom die journalist zo nijdig werd toen ik hem verbeterde toen hij "belgisch" door "vlaams" wou vervangen. Wat een bende zielepoten daar. Mensen woorden in de mond proberen leggen die ze niet gebruikt hebben.
Oud 19 juli 2007, 01:22   #297
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ahja de tijd, nu snap ik waarom die journalist zo nijdig werd toen ik hem verbeterde toen hij "belgisch" door "vlaams" wou vervangen. Wat een bende zielepoten daar. Mensen woorden in de mond proberen leggen die ze niet gebruikt hebben.
En toen heb je je echte leven vervangen door een leven in Second Life en kan je niet begrijpen dat we zelfs op breedband niet verder staan dan een Afrikaans land met 12 GB per maand, schatje? Ik vind het jammer voor je dat je niet kan wegvluchten. Als je een klein beetje verstand had dan wist je dat die 12 GB per maand de schuld waren van paars waar je toch zo'n aanbidder van bent.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2007 om 01:25.
Oud 19 juli 2007, 01:24   #298
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik wou de tijd nemen toen ze meer nieuws brachten maar ineens gingen ze weer focussen op economisch nieuws. Ik doe het nu met de Knack en wat ik lees op nieuwssites en blogs. En daar leer ik veel van.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2007, 01:43   #299
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
En toen heb je je echte leven vervangen door een leven in Second Life en kan je niet begrijpen dat we zelfs op breedband niet verder staan dan een Afrikaans land met 12 GB per maand, schatje? Ik vind het jammer voor je dat je niet kan wegvluchten. Als je een klein beetje verstand had dan wist je dat die 12 GB per maand de schuld waren van paars waar je toch zo'n aanbidder van bent.

Second life ojh het is onbegrijpbaar voor de simpele ziel. Tja dat was het internet 8 jaar geleden ook maar ja ...
Ondertussen zou je toch al moeten weten (jij als mijn grootste forum fan) dat ik mijn zin allang heb gekregen. (zoals altijd)

Verder misschien nog even verduidelijken dat in afrika internet zowat onbestaande is en we in belgie zelfs betere verbindingen hebben dan in de VS.

En paars de schuld geven is zeer dom als je weet dat heel die internet zooi is geregeld door de tjeven regering die ons dutroux en dioxione bezorgden. Ja ik heb al internet van uit de tijd dat je enkel nog maar dial up kon krijgen.
Oud 19 juli 2007, 05:04   #300
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoeveel of welke activiteiten ze op hun agenda hebben staan, maar ze zullen er volgens mij alvast niet teveel mee in de kijker willen lopen. Die oproep van Bronselaer wordt volgens mij gewoon genegeerd.

Citaat:
t' Is volgens mij vrij simpel. Die mannen van Blokwatch zijn uit op media-aandacht. Ze gebruiken een oproep (van één of ander marginaal geval) en linken dat aan een extreemrechtse organisatie die de media bekend is. Aangezien B&H een omstreden groepering is zonder een duidelijke structuur naar buiten toe wordt er niet nagegaan of de oproep van hun komt; en zelf geven ze er geen commentaar op. Ik zeg niet dat ze gekant zijn tegen die oproep, maar ze reageren er gewoon niet op.
Ondertussen heeft blokwatch wel bereikt waar het op uit was: een beetje (media)aandacht.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be