![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het dodental tot nu toe? Zijn er gewonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Geen!
Zou het dan toch zo zijn dat zowel moslims als extreem rechts geen homohaters zijn?
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, heb ik gelezen... maar van waar heeft hij/zij die informatie gehaald ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "onnuûzel menneke"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar toch nog meer dan SPa-Spirit
en 6 % Groen ! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Parlementslid
|
![]() blokwatch undercover
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() Wat wil u nu bewijzen, dat u kunt dichten zonder uw kont op te lichten.
Voor zij die leven als straatkeffers en oprijden tegen alles wat ze tegen komen heeft 'Blut und Ehre' weinig betekenis. Dit zou u nu niet moeten duidelijk maken is alom bekend en 'zeer' duidelijk.
![]() |
#289 |
Minister-President
|
![]() Wat een reaktie, helemaal alleen gedaan of heeft mama, alléz uw tweede papa mee het handje vastgehouden bij de knopkes indrukken.
Den ene geilt op ezel rijden de andere op venten die elkanders smoel staan af te likken en dan verwachten dat men dit, dat, deze soort of wat het ook mogen zijn als normaal zou beschouwen.
![]() |
#290 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat heb jij Paulus er nu eigenlijk weer bij te winnen om met alle geweld twijfel te willen zaaien over de uitspraken van die Bronselaer? Denk je soms echt dat dat manneke die dingen niet gezegd heeft? Kom dan met concrete argumenten, gebaseerd op andere artikels of iets tastbaar. Is jouw onverdraagzaamheid jegens homo's nu echt zo groot dat je bereid bent blindelings iedereen die tegen homoseksualiteit is, inclusief een neo-nazi, in verdediging te nemen? En kom nu maar niet aan m'n kop zeuren met je "dat heb ik niet gezegd" en "mag dat nog?" en "dat maak jij ervan" enzovoort, die zever is iedereen kotsbeu. Je weet maar al te goed waar ik het over heb. Die obsessie van jou met homo's begint de grenzen van het ziekelijke te bereiken. Doe er iets aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 juli 2007 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat manneke zal die dingen wel gezegd hebben, dat betwist ik niet, maar in het artikel staat dat een (extreemrechtse) groepering oproept tot geweld. Die Bronselaer is nog altijd geen groepering. Hij is gewoon een marginaal individu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit neemt uiteraard niet weg dat de oproep zelf onaanvaardbaar is, maar de titel is in dit geval wel misleidend, ofwel is de info in het artikel onvolledig.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ventje is een beetje gestoord. Maar het neemt niet weg dat het artikel erg tendentieus is. Je hebt B&H en je hebt hun forum. Van politics weten we dat de moderatie trigger happy is en knipt, plakt en soldeert waar het nodig is. Het is genoeg dat B&H een forum heeft (het zou me verbazen dat ze dat niet mochten hebben) en dat de moderatie daar mak is tenzij je extreem-links van de toren gaat blazen. Dan heet het voor een logejournalist natuurlijk meteen dat B&H oproept om zoveel mogelijk roze athleten te doden of plat te kloppen. Ik zou het geen verantwoorde journalistiek noemen. Je weet net zo goed als ik dat je op de site van B&H niet veel leuks en liefs gaat vinden over homo's of zo, maar je weet evenzeer, althans dat hoop ik, dat B&H liever niet in het midden van een mediastorm staat en dus niet uit naam van die beweging zelve zulke berichten de wereld instuurt. Bij wijze van voorbeeld nog. Hier op p.be worden mensen geband omwille van anti-semitisme/negationisme tov. van de genocide op de joden door nazi duitsland (je mag hier wel de armeense genocide ontkennen als u daar zin in mocht hebben en er loopt hier iemand rond die ongestraft de 20 miljoen dode boeren van Stalin toelicht aan slecht werkende verwarmingstoestelletjes en die man krijgt nog verbazend veel steun van sommige linksen hier) en er worden hier mensen begrijpelijkerwijze geband voor oproepen tot geweld. Toch kon ik al een paar keer lezen in mijn intussen ex-krant De Standaard (die niet erg Standaard meer is maar gewoon De Morgen is geworden) dat het politics forum een nest racisten zonder weerga is die elke dag wel een moord plannen op deze linkse of die moslim. Beste Doki, blijkbaar behoor jij tot die nest racisten. Want die krantencommentatoren vonden het forum van de eerste tot de laatste poster inacceptabele mensen die bloed willen zien. Mja... ik denk dat ik mezelf en velen hier daar niet toe reken, maar... de mensen lezen dat dan weer in hun dagelijkse krant, nietwaar? Nee echt, ik ben erg tevreden dat je de media eens tegen het licht houdt en merkt hoezeer er soms over de schreef wordt gegaan. Met -voor 1 keer- erg gemeende groeten, Jaz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2007 om 00:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Minister
|
![]() Ahja de tijd, nu snap ik waarom die journalist zo nijdig werd toen ik hem verbeterde toen hij "belgisch" door "vlaams" wou vervangen. Wat een bende zielepoten daar. Mensen woorden in de mond proberen leggen die ze niet gebruikt hebben.
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen heb je je echte leven vervangen door een leven in Second Life en kan je niet begrijpen dat we zelfs op breedband niet verder staan dan een Afrikaans land met 12 GB per maand, schatje? Ik vind het jammer voor je dat je niet kan wegvluchten. Als je een klein beetje verstand had dan wist je dat die 12 GB per maand de schuld waren van paars waar je toch zo'n aanbidder van bent.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2007 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou de tijd nemen toen ze meer nieuws brachten maar ineens gingen ze weer focussen op economisch nieuws. Ik doe het nu met de Knack en wat ik lees op nieuwssites en blogs. En daar leer ik veel van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Second life ojh het is onbegrijpbaar voor de simpele ziel. Tja dat was het internet 8 jaar geleden ook maar ja ... Ondertussen zou je toch al moeten weten (jij als mijn grootste forum fan) dat ik mijn zin allang heb gekregen. (zoals altijd) Verder misschien nog even verduidelijken dat in afrika internet zowat onbestaande is en we in belgie zelfs betere verbindingen hebben dan in de VS. En paars de schuld geven is zeer dom als je weet dat heel die internet zooi is geregeld door de tjeven regering die ons dutroux en dioxione bezorgden. Ja ik heb al internet van uit de tijd dat je enkel nog maar dial up kon krijgen.
![]() |
![]() |
#300 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ondertussen heeft blokwatch wel bereikt waar het op uit was: een beetje (media)aandacht. |
||
![]() |
![]() |