![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weet ik ook niet, ik ben dan ook niet bij de Italiaanse politie. Alleszins zijn ze opgepakt, dan zullen ze het toch wel gedaan hebben. =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus vanaf nu is iedereen die opgepakt wordt bij voorbaat schuldig wil je zeggen.
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Toch niet zoals u uithaalt naar mij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() Het was eigenlijk voor te lachen Kay.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik dan niet goed gelezen.
![]() |
#287 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als gij daat een probleem mee hebt gade maar lopen of kijkt ge efkes een andere richting uit. die homos kunnen der toch ni aan doen dat gij eigenlijk ne gefrustreerde zielepoot zijt die zijn latent homoseksuele gevoelens met onvoorstelbaar arrogante, aggressieve en homofobe praat probeert te maskeren sissie!!! ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 30 juli 2007 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 30 juli 2007 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Even voor de duidelijkheid, er bestaan dus mensen die het oké vinden dat mensen worden opgepakt omdat ze staan kussen?
En die mensen vinden de islam 'achterlijk'?
![]() |
#290 |
Partijlid
|
![]() Ah, oké. Daar had ik in de vlugte overheen gelezen. Tja, het is natuurlijk wel lastig dat we niet weten wat ze dan wel precies aan het doen waren. Als ze werkelijk zedenschennis pleegden, is het maar normaal dat de politie daartegen optrad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Het komt idd voor dat personen met een heteroseksuele aanleg die geen toegang tot personen van de andere sekse hebben, om hun seksuele instincten te kunnen "uitleven" homoseksuele handelingen aangaan. Het wordt ook wel "noodhomoseksualiteit" genoemd. Seksuele activiteit met een persoon van dezelfde sekse op zich wordt niet altijd homoseksualiteit genoemd; het wordt gezien als "homoseksueel gedrag". Niet iedereen die homoseksueel gedrag vertoont, is homoseksueel of biseksueel. Sommige mensen hebben frequent homoseksueel contact en omschrijven zichzelf toch duidelijk als heteroseksueel. Het is daarom belangrijk onderscheid te maken tussen homoseksueel gedrag, homoseksuele aantrekking, en homoseksuele identiteit; deze hoeven niet altijd gezamenlijk voor te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
|
![]() Stel je voor dat ze in mekaars broek zouden aan het friemelen, ik schreef bijna piemelen, zijn geweest. Tja dan vind ik dat er toch een beetje over he...
Dat is dan toch wel om uw broek te laten zakken.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() U beledigdt hem hier door hem homo te noemen?
Staat dat dan niet een beetje haaks? Laatst gewijzigd door HAMC : 30 juli 2007 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Partijlid
|
![]() Tijdens de gay parade balanceren sommigen misschien wel op het randje, maar er wordt daar nooit openbare zedenschennis gepleegd hoor. Je ziet daar niet meer dan wat je in de zomer op het strand ziet. Wat verdraagzaamheid zou niet slecht zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom moeten holebis zich zo profileren zoals op een gay parade, en ik die dacht dat holebis gewone normale mensen waren, blijkbaar toch niet want anders wil je toch op deze manier niet in de belangstelling komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bij uitbreiding: de gentse feesten, rock werchter en elke chorifuif in het land allemaal abnormalen?
![]() |
![]() |
#299 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Het zou nooit in me opkomen om zelf zo over straat te lopen, maar het stoort mij niet dat anderen dat wel doen. Ieder diertje zijn pleziertje, zeg ik maar. Misschien moet je jezelf eens de vraag stellen waarom je je daar zo over opwindt wanneer het over een optocht van homoseksuelen gaat die één keer per jaar doorgaat en ongeveer drie uren duurt en waarvan een zéér kleine fractie voldoet aan de beschrijving die je hierboven geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn homo's sissies? Vlamingen zijn sissies!
![]() |