![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar speciaal voor jou. In Gent bijvoorbeeld is er een libertarisch schoolproject waar ze een welgemeende 'fuck you' tegen de eindtermen hebben gezegd. (Net zoals het alternatief onderwijs zoals Freinet scholen en dergelijke. Alhoewel ik niet weet wat die met de eindtermen doen.) Die krijgen zelfs subsidies. Mogen die dan ook geen SZ krijgen? Denk je dat die geen werk gaan vinden? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() De tijden die vereist zijn om volwaardig werk te vinden met een bepaalde kwalificatie moeten statistisch worden onderzocht, en aan de hand daarvan moet het maximumtermijn van uitbetaling worden vastgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en met welke methoden ga je dat statistisch onderzoeken?
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() awel, tellen he.
mathematics. Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 augustus 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() Yep. Onderzoeken hoeveel tijd een persoon gemiddeld heeft om werk te vinden met een bepaald diploma. Simpel he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan?
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() en dan: al wie da ni spingt is gezien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat invoeren als wet? Gewoon het gemiddelde nemen en het gemiddelde invoeren als wet?
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Outlieranalyse, spreiding,... je hebt gelijk, gooi het allemaal overboord ![]()
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Alpha One this is Delta Two, we have a smartass here, over" Wat ik probeerde te zeggen was: Men moet de werkloze mensen een bepaalde periode een som geld betalen zodat ze in die periode, indien ze moeite doen, werk zullen vinden. Daarom, om realistisch te zijn, moet men onderzoek doen naar hoe lang dit meestal duurt voor een bepaalde kwalificatie. Uiteraard moet men er een tijd bijdoen als verzekering dat de persoon echt werk vindt. Zo voorkom je dat de mensen "werk zoeken" maar eigenlijk gewoon doppen. Ik ben helaas geen sociaalingenieur en ik ga mijn universitaire statistiek pas na kerstmis zien, dus ik kan niet direct alle factoren die nodig zijn bij het berekenen van deze tijd in een vergelijking gieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het in orde komt met die 'universitaire statistiek' van je, want je hebt daar toch een klein beetje basislogica voor nodig.
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het fout heb, word ik graag verbeterd. In feite, ik ben de persoon die mij verbetert enorm dankbaar, want hij of zij heeft mij door het verbeteren verlost uit de grip van de leugen die zich voor deed als waarheid in mijn wereldbeeld. Jij, daarintegen, kritiseert alleen maar, zonder uw eigen bijdrage te leveren. Niet goed, niet goed. Nee, ik weet heel goed dat slechts een gemiddelde berekenen niet voldoende is. Ik heb ook nergens expliciet gezegd dat het zo was, tenzij dit een vleugje sarcasme bevatte. Indien did wel gebeurd is, trek ik het terug, en noem ik het mijn schuld. Maar er moet een redelijke tijd bestaan voor iedereen om werk te vinden. Ze zoeken nochtans behoorlijk veel mensen. Jag har alltid forstatt norrman ganska bra, undrar hur bra de forstar mig. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 27 augustus 2007 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou je het laten afhangen van het tijdsaspect of iemand een uitkering krijgt of niet? Waarom niet van inspanningen? En verzorg uw accenten, het trekt op de kloten.
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat mij je even helpen: je bedoelt dat een persoon, als die kan bewijzen dat die werk zoekt en niet vindt, uitkering kan krijgen? Ahja en wat bedoel je met mijn accenten verzorgen? |
|
![]() |
![]() |