![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef jij eerst hier maar eens een antwoord op, want sinds ik je daar met de billen bloot zette, durf je je grote bek daar precies niet meer te roeren...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 oktober 2007 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het... Het is soms behoorlijk ontmoedigend. Ik blijf het echter herhalen, in de hoop dat het misschien ooit toch wel eens doordringt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, je mekkert constant over rechten hier en misbruik daar, maar je vindt het tiptop in orde dat iemand die dezelfde seksualiteit uitoefent als jij zweepslagen krijgt. Ik verwacht van iemand met uw mekkeringsgehalte dat die tenminste iets van vrijheidsstrijdersgeest in zich heeft. Dat die zou opkomen tot vrijheid en gelijkheid van sekse, ras, geloof. Maar wat u doet is de zeep oprapen. |
|
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. En de vraag was dus om met een linkje aan te duiden waar ik precies gezegd heb dat ik dat tiptop in orde vind. Ik kijk vol verwachting uit naar je antwoord...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Bent u bereid uw 100 procent vrije meningsuiting tot in zijn uiterste consequenties na te leven en toe te laten dat anderen hier oproepen om u op straat te lynchen? In dat geval willen we misschien wel eens praten over het moderatiebeleid. Tot dan is de wet de wet en houden wij ons daar ook aan in de forumreglementen. |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het hoogst oneerlijk vinden moest u voor mijn woorden opdraaien. |
|
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je zo'n lefgozer, want anoniem iemand de huid vol schelden is natuurlijk lekker stoer, maar vooral veilig voor jezelf
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 oktober 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geheugen laat je in de steek. Gelieve je lasterlijke aantijgingen dus voortaan achterwege te laten.
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() Miggie ik snap niet waarom je al die aandacht geeft aan verloren zaken
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Snoopy Hakbar!
|
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, als een moderator dit vraagt, leg ik mijn identiteit bloot, maar enkel als er juridische gevolgen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft de identiteit op die jij wil. Naam en adres willen we, als je toch zo'n stoere bent.
#298 |
|
![]() Eigenlijk is het wel goed dat sommige stoere binken hier zooooooo verstoord werden van snOOpy dat ze uren op de steun-snOOpy-draad doorbrengen
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|