![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() [quote=daiwa;3024395]Persoonlijk doe je dat niet, dat klopt.
Maar dat je veelvuldig op het rode verklikkersdriehoekje klikt ga je toch niet ontkennen? Jij weet de mensen zo te jennen dat ze onbewust al eens over de schreef gaan. En als mensen dan een ban oplopen probeer je er bij de moderatie op aan te sturen die ban definitief te maken. Dat jij hier op het forum waarschijnlijk een van de meest ergerlijke personen bent, en als je zo blijft voort doen zal dat gehate worden, heeft niet zoals jij ten onrechte denkt met jouw geaardheid te maken maar wel alles met jouw manier van doen.[/quote] Wie haat er Raf nu niet ? |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor 1 keer moet ik je volledig gelijk geven. ![]() Jammer van dit laatste zinnetje, dat was er weer net iets over. Je kan het ook niet laten hé? ![]() Maar om je gelukkig te maken, hier volgt ie: De Internationale Ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemden in hongersfeer! Reedlijk willen stroomt nu over d'aarde, en die stroom rijst al meer en meer. Sterft, gij oude vormen en gedachten! Slaafgeboornen, ontwaakt, ontwaakt! De wereld steunt op nieuwe krachten begeerte heeft ons aangeraakt. Refrein: Makkers ten laatste male tot de strijd ons geschaard, Een D'Internationale zal morgen heersen op aard'. De staat verdrukt, de wet is logen, De rijkaard leeft zelfzuchtig voort; Tot 't merg en been wordt d' arme uitgezogen En zijn recht is een ijdel woord Wij zijn het moe naar ander wil te leven; Broeders hoort hoe gelijkheid spreekt: Geen recht, waar plicht is opgeheven, Geen plicht, leert zij, waar recht ontbreekt. Refrein: Makkers ten laatste male tot de strijd ons geschaard, Een D'Internationale zal morgen heersen op aard'. De heerschers door duivelse listen Bedwelmen ons met bloedigen damp. Broeders, strijdt niet meer voor andrer twisten, Breekt de rijen! Hier is uw kamp! Gij die ons tot helden wilt maken, O, barbaren, denkt wat ge doet; Wij hebben waap'nen hen te raken, Die dorstig schijnen naar ons bloed. Refrein: Makkers ten laatste male tot de strijd ons geschaard, Een D'Internationale zal morgen heersen op aard'. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 26 oktober 2007 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een koeienstal is minder boertig dan dat forum. Daar kan dus "alles" worden gezegd. Het resultaat is ook navenant. Extreemrechts in al zijn "glorie". Om te kotsen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 oktober 2007 om 11:35. |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Ondertussen genieten de Edina's, Abba's, Pietjes en co intensief na van de kostliteratuur die hun extreem gewelddadig links vriendje post onder de noemer van 'vrije meningsuiting'.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=205 Laatst gewijzigd door Online : 26 oktober 2007 om 11:47. |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijst met slachtoffers van Stalin gepubliceerd De Russische mensenrechtenorganisatie 'Memorial' heeft een lijst gepubliceerd met 2,6 miljoen slachtoffers van het Stalinregime. De lijst is verspreid in scholen en openbare organisaties. 'De lijst vertegenwoordigt slechts 20% tot 25% van het totale aantal slachtoffers. De lijst is 20 jaar precisiewerk van zo'n honderd personen in verschillende regio's', verklaarde Arseni Roginski van Memorial. De organisatie verspreidt 5.000 exemplaren van de lijst. Ongeveer 12,5 miljoen personen werden het slachtoffer van het Stalinregime dat in 1937 begon met een groot proces tegen de communistische partijleiders en de generaals van het Rode Leger. Verschillende Russische NGO's en nabestaanden van slachtoffers hielden in augustus herdenkingsplechtigheden ter nagedachtenis van de 70ste verjaardag van de intrede van de leider, wat het begin van de repressie inluidde. De openbare onderzoeken naar de Stalinistische periode begonnen eind jaren '80. Maar de toegang tot de archieven wordt steeds moeilijker onder het presidentschap van Vladimir Poetin, aldus Memorial. http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/...E-EFF72D433C1A}
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Mijn overgrootvader heeft nog in de Kolyma gezeten (kamp nabij stad met zelfde naam, in de meer onbewoonbare streken van Siberie).
Reden: Duitse afkomst. Verloop: in de zoutmijnen waren de mensen levend aan het rotten. Je kon iemand in zijn been porren en met je vinger aan zijn bot zitten omdat de gangreen alles aantastte. Van eten was er niet echt sprake. Soms gingen de gevangenen in de nacht naar een wei in de buurt, om daar de hals van een koe open te snijden met hun nagel, en het bloed te drinken... Het Goelag-archipel van Solzjenitsin illustreert nog de betere werkomstandigheden. Wie nadien vrijkwam kreeg geen compensatie, geen nieuwe kans, zelfs geen verontschuldiging. Er zijn nog steeds mensen in leven die het een stuk harder hebben gehad dan de bewoners van Auschwitz en Buchenwald, maar geen rotte roebel hebben gezien... |
![]() |
![]() |
#273 |
Europees Commissaris
|
![]() Snoopy kan mij geen zak schelen...
|
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#276 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een bende jaenetten zijn dat hier....iemand bannen voor een oproep tot vergassing...."Mama, hij heeft lelijke woorden gepost"
Wet of geen wet, voor 100% vrije meningsuiting, hoe walgelijk ze ook moge zijn. |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mensen intimideren door met wapens te dreigen is volgens mij ook niet correct ... Schande dat zulks een oproep hier zomaar kan staan .... ![]()
![]() |
#278 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een oproep tot geweld is geen mening.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |