![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het zit waar jullie werken, maar als ik een half jaar nodig zou hebben om een analyse te maken van iets en om dan enkel terug te geven dat het 'niet kan'. 't Zou niet lang duren. Heel de huidige impasse hebben we enkel en alleen te danken aan de incompetentie van de oranje-blauwe onderhandelaars, en mijns inziens dan vooral de oranje. Hun job is, om op basis van de verkiezingsuitslag die duidelijk voor een OranjeBlauwe regering was, een compromis te vinden tussen de vier partijen die voor alle vier werkbaar is. Wanneer ze daar niet in slagen kan ik alleen concluderen dat ze hun job slecht uitgevoerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/0/3971/ en dit : http://www.vlaamsbelang.be/1/528/
![]() |
#283 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dit terzijde koning albert kan geen dictatuur instellen hij heeft daar de macht niet toe (god zij dank denk maar aan zijn opvolger ![]() Wat hier gebeurd (werd in deze draad al meerdere malen uitgelegd trouwens) is helemaal geen staatsgreep het is de normaalste zaak van de wereld voor de meerderheid van de bevolking (die dus WEL voor een behoud van onze natie is)... Dus jaja intellectueel zeer lui maar toch nog altijd met meer realiteitsbesef dan u blijkbaar (maar hey kijk goed hoeveel reacties ik hier zal op krijgen van de "intelectueel zeer actieven" op dit forum ![]()
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zaken zoals het herstellen van deuren in de gevangenissen. Dit wil niet zeggen dat ze moeten meewerken aan het goedkeuren van nieuwe wetten. Aan het meewerken om de bevolking in leven te houden is niets verkeerd. Zo is het meewerken aan de verlaging van de brandstofprijzen helemaal niet negatief. |
|
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat voor een minister-president laat zo'n kans liggen eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
#286 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus de schuld ligt dan toch bij die ene, niet? En waarom kan die neen zeggen? Doro het gedrocht van een Lambermont akkoord. En dit wil ik toch heel duidelijk stellen: cdh heeft lambermont goedgekeurd, CD&V niet... Sindsdien bestaat er dus geen oranje familie meer... |
|
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() Wat hier gebeurT is dat de intelLectuelen uitpluizen wat wettelijk is en wat niet.
|
![]() |
![]() |
#288 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de Vlaamse bevolking is NIET voor een splitsing maar wel voor MEER bevoegdheden op Vlaams niveau. Of was dat intellectueel te moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is geen enkele reden waarom de meerderheid zou moeten meewerken aan het uitvoeren van het programma van de oppositie.
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Allee, hoera, nu zullen de brandstofprijzen spectaculair gaan dalen: VHS zal daar voor zorgen!!
Uitbetalen van facturen aan bedrijven??? Dat deden ze zelfs niet als ze nog een echte regering vormden, laat staan nu ! Laatst gewijzigd door omaplop : 3 december 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
#292 | ||
|
![]() Citaat:
het gaat om een tijdelijk bestuur gezien degene die die macht kreeg duidelijk niet sterk genoeg is om het zelf te doen... Trouwens waar zou ik gezegd hebben dat de meerderheid van de vlamingen niet is voor MEER bevoegdheden op vlaams niveau? U neemt zelf de intelectuele vrijheid om mensen woorden in de mond te leggen... spannende manier van spreken maar daar bestaat in k&k al een topic voor!
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps wat heb jij toch met dat intelect ? ... ik heb blijkbaar iets gemist |
|
![]() |
![]() |
#294 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies. Het kartel moet deze zotternij, die erin bestaat dat de verkozen meerderheid het programma van de oppositie moet gaan uitvoeren, nu afblokken. Als ze er ook maar één stap in meezetten, zitten ze vast en zullen ze zwaar betalen.
|
![]() |
![]() |
#295 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
als de oplossing voor ons land er in bestaat te moeten voortdoen wat al zo slecht liep, amai... |
|
![]() |
![]() |
#296 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En het gaat dus om een tijdelijk bestuur van hen die toen ze de macht hadden duidelijk niet sterk genoeg waren om het te doen.... |
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik zelf alleszins niet denk dat ik me de vorige keer vergist heb bij het kleuren van de bolletjes. Wat u er zelf van denkt, ga ik niet voor jou of iemand anders beslissen. |
|
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Schepen
|
![]() Inderdaad, al de rest zijn smerige spelletjes gedicteerd aan de andere kant van de lands, sorry, taalgrens...
|
![]() |
![]() |
#300 |
Schepen
|
![]() ja, geweldig he
|
![]() |