![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zitten hier weer te discussieren over 1 foto waarop er iets te zein is, maar over de recente onderzoeksresultaten van Steven Jones waarin hij een perfect match voor thermate vindt wordt er met geen woord gerept.
![]() |
![]() |
#2982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu klaag je erover dat die niet voldoende is? Je verlegt dus alweer eens de focus. Jamaar, ge moet wel weten wat je wil hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bvb. De Mineta getuigenis, de BBC reportage over WTC 7 etcetera etcetera? Waarom is steeds de ENIG mogelijke uitleg volgens conspiracy theorists dat het 'opzet' moet zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zitten te discussieren over een foto die niet eens van de torens in NY zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 | |
Banneling
|
![]() JIJ klaagt Exodus.
Je zeurt namelijk dat er ander en beter bewijsmateriaal bestaat. Wel, dat zeg jij nu al jaren maar op een of andere manier slaag je er nooit in om dat onweerlegbare bewijs hier te tonen. Citaat:
Lees nu zelf eens wat je hier schrijft? Je beschuldigt mij van vooringenomenheid door enkel te reageren op wat believers hier posten?????? Dat is te vergelijken met een rechtzaak waarbij de eisende partij klaagt dat de verdediging enkel de beschuligingen weerlegt. Hoe zou dat nu komen? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, je hebt gelijk. Sorry, my bad.
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 | |
|
![]() Citaat:
Daar heb jij niet op gereageerd.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 april 2007 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Banneling
|
![]() !!!!!!!!!!!!!
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=FXJRg4Vh0kc Nuff said and seen Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 april 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Indien men het niet zou gebruikt hebben om 1 of andere reden, dan heb je verklaringen nodig van iedereen die ter plekke staal heeft gesneden en het dus niet gebruikt hebben. 3. Je hebt hier 1 persoon die zegt dat het stalen zijn van ground zero, die zegt dat het zo is...euhm...sorry...maar zie je nu zelf het probleem niet? 4. Stel dat het allemaal waar is en dat het een hard bewijs is...waar wacht hij op? 5. Waarom heeft zijn onderzoek zo lang geduurt?
Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Banneling
|
![]() Euhm, nee. IK bracht die foto weer aan, gewoon om te vertellen dat ik sinds het zien van die foto niet meer echt geloofde dat de twin towers door een vliegtuigimpact zijn ingestort. Da's alles, puur subjectief eigenlijk, en enkel ter illustratie wat MIJ heeft gemotiveerd. Geen groot punt eigenlijk dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 |
Burger
|
![]() Beetje off-topic.
Iemand van hier die ze hebben gestalked ? Ik ben het iig. niet want ik leg altijd m'n sigaret in de asbak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 |
Gouverneur
|
![]() Ik las hier commentaar over het feit dat komplot-denkers willen denken wat ze denken ongeacht bewijzen ... dat is dus onzin.
De reden waarom ik (onder andere) zeg dat die vliegtuigen neit gekaapt zijn door een paar moslims uit een grot in Aghanistan is omdat er heel veel aanwijzingen zijn die beweren dat dit en leugen is ... Een andere reden is dat de regering die dit officiele verhaal in de VS verkondigt al over heeel veeel dingen heeft gelogen ... als er dus iets fishy is aan 9/11 ben ik dus wel heel erg rap geneigd te denken dat het oficiele verhaal niet klopt. Na wat feiten te aanschouwen en wat te lezen ben ik er achter gekomen dat de gebouwen onmogelijk in elkaar konden zakken doordat er een vliegtuig in vloog ... om maar te zwijgen over de rest ... Open uw ogen en oren, EXPLOSIEVEN! http://www.youtube.com/watch?v=eHvAO2oFijo Ik begrijp ook dat mensen hun toevlucht zoeken in het officiele verhaal, dat is veel comfortabeler om mee te leven ... en dan nog veel mensen kunnen België niet eens aanduiden op een kaart van Europa, ik wil maar zeggen, mensen zijn doorgaans dom en kijken liever naar "temptaion island" ofzo :s ...
![]() |
#2998 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er ZIJN fundamentalistische complotdenkers die vast en zeker niet geïnteresseerd zijn in de bewijzen die hun ongelijk aantonen. Pindar is er zo bijvoorbeeld een. Het is zinloos om tegen zo'n mensen te discussieren omdat hun reactie er in het beste geval op neerkomt dat ze hun ogen dichtdoen, de vingers in hun oren stoppen en keihard LALALALALA beginnen te zingen. Citaat:
De kapers waren immers geen moslims uit een grot in Afghanistan maar getrainde zelfmoordcommando's met een behoorlijke -westerse- opleiding en voldoende fondsen, structuur en discipline om dergelijke operatie te laten slagen. En de reden dat deze kapingen geslaagd zijn, is hoofdzakelijk omdat nooit tevoren een dergelijke modus operandi was gebruikt. Citaat:
Er zijn echter geen OVERTUIGENDE bewijzen van explosieven. Als jij met zekerheid kan aantonen dat die gebouwen onmogelijk konden instorten door de schade van de vliegtuigen en de daaropvolgende branden, moet jij onmiddelijk de nationale media op de hoogte brengen. Knack, De Morgen en De Standaard zullen binnen de 2 uur aan uw deur staan om dit verhaal uit te brengen. Waar wacht je dus op? Citaat:
Ik heb zelden zo gelachen tijdens een programma. Dom zou ik het dus niet noemen. Misschien snap je de humor van dat programma niet? Hun muzikale omlijsting is bijvoorbeeld om van te snoepen.. ![]() En het officiële verhaal volgen is niet beter omdat het comfortabel is. Het is gewoon het beste wat we hebben, zelfs al zal er hier en daar wel een fout inzitten. Conspiracy Theories daarentegen zijn uiteraard steeds perfect en foutloos, zelfs na 500 keer gedebunked te zijn blijft die overtuiging nog steeds in de hersentjes van believers zinderen ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 | |
|
![]() Interessant... Rosie O'Donnel stopt midden juni met haar programma "The View". ABC, het mediaconcern zegt dat ze niet konden overeenkomen op "key elements". Blijkt dat die "key elements" Rosie's uitspraken over 9/11 waren. Dit is hoe censuur werkt. Wanneer de bazen beslissen dat het gedaan is is het gedaan. De pyramidestructuur doiet zijn werk. Zelfde is gebeurd met Steven Jones.
Citaat:
http://prisonplanet.com/articles/apr...07ODonnell.htm Boodschap van de site van ABC: http://abcnews.go.com/Entertainment/...3077493&page=1
Laatst gewijzigd door exodus : 25 april 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |