Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2007, 11:50   #2981
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

We zitten hier weer te discussieren over 1 foto waarop er iets te zein is, maar over de recente onderzoeksresultaten van Steven Jones waarin hij een perfect match voor thermate vindt wordt er met geen woord gerept.
Oud 25 april 2007, 11:53   #2982
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
We zitten hier weer te discussieren over 1 foto waarop er iets te zein is, maar over de recente onderzoeksresultaten van Steven Jones waarin hij een perfect match voor thermate vindt wordt er met geen woord gerept.
Júllie brachten die foto (voor de tiende keer denk ik) aan.
En nu klaag je erover dat die niet voldoende is?

Je verlegt dus alweer eens de focus.

Jamaar, ge moet wel weten wat je wil hé.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 11:55   #2983
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand ontkent dat toeval bestaat, of dat ongevallen gebeuren. Wij hebben de feiten bekeken die aanwijzen dat er een samenzwering is in de strikte zin van het woord, namelijk dat sommigen in het geheim aan een doel werken dat voor de buitenwereld niet mag geweten zou zijn, omdat het schadelijk is voor ons , en schadelijk zou zijn voor de conspirators als de meerderheid het zou te weten komen.

Zo'n uitspraken zijn niets anders dan holle argumenten, die in een grote boog om de feiten heen lopen.
Waarom aanvaarden conspiracy theorists dan nooit de als verklaring dat fouten zijn gemaakt?
Bvb. De Mineta getuigenis, de BBC reportage over WTC 7 etcetera etcetera?
Waarom is steeds de ENIG mogelijke uitleg volgens conspiracy theorists dat het 'opzet' moet zijn?
Oud 25 april 2007, 11:58   #2984
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jullie, maar ik niet.

Citaat:

Jij kiest ook de focus door enkel op die berichten te reageren.
Oud 25 april 2007, 11:59   #2985
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zitten te discussieren over een foto die niet eens van de torens in NY zijn.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 12:01   #2986
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie, maar ik niet.

Idd, jij niet maar waarom klaag je dan niet bij degene die hem wel gepost heeft? Omdat het een believer is misschien?
Oud 25 april 2007, 12:01   #2987
exodus

Standaard

Citaat:
Waarom aanvaarden conspiracy theorists dan nooit de als verklaring dat fouten zijn gemaakt?
Omdat in het licht van de feiten de verklaring dat fouten gemaakt zijn totaal ongeloofwaardig is. "Er zijn fouten gemaakt" is een gemakkelijke uitvlucht.

Citaat:
Bvb. De Mineta getuigenis, de BBC reportage over WTC 7 etcetera etcetera?
Waarom is steeds de ENIG mogelijke uitleg volgens conspiracy theorists dat het 'opzet' moet zijn?
In het licht van het geheel aan de feiten zijn die verklaringen nog zo gek niet. Neem de het verhaal van de BBC tesamen met alle andere verdachte feiten ivm WTC7 (en het zijn er heel wat) en je krijgt al een heel ander plaatje.
Oud 25 april 2007, 12:03   #2988
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, jij niet maar waarom klaag je dan niet bij degene die hem wel gepost heeft? Omdat het een believer is misschien?
DAt kan je me niet verwijten. Ik heb gezegd

Citaat:
Die we kan dus zowel slaan op disbeliever als beleiver.
Oud 25 april 2007, 12:05   #2989
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie, maar ik niet.
JIJ klaagt Exodus.
Je zeurt namelijk dat er ander en beter bewijsmateriaal bestaat.
Wel, dat zeg jij nu al jaren maar op een of andere manier slaag je er nooit
in om dat onweerlegbare bewijs hier te tonen.

Citaat:
Dit is te belachelijk voor woorden.
Lees nu zelf eens wat je hier schrijft?
Je beschuldigt mij van vooringenomenheid door enkel te reageren op wat believers hier posten??????
Dat is te vergelijken met een rechtzaak waarbij de eisende partij klaagt dat de verdediging enkel de beschuligingen weerlegt.
Hoe zou dat nu komen?
Oud 25 april 2007, 12:07   #2990
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
DAt kan je me niet verwijten. Ik heb gezegd

Die we kan dus zowel slaan op disbeliever als beleiver.
Idd, je hebt gelijk. Sorry, my bad.
Oud 25 april 2007, 12:08   #2991
exodus

Standaard

Citaat:
JIJ klaagt Exodus.
Je zeurt namelijk dat er ander en beter bewijsmateriaal bestaat.
Wel, dat zeg jij nu al jaren maar op een of andere manier slaag je er nooit
in om dat onweerlegbare bewijs hier te tonen.
Ik vind dat er beter bewijs is voor het gebruik van thermate, zoals dit.

Daar heb jij niet op gereageerd.

Laatst gewijzigd door exodus : 25 april 2007 om 12:19.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 13:07   #2992
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
Alex Jones Predicts 9/11 On July 25, 2001

http://www.youtube.com/watch?v=FXJRg4Vh0kc

Nuff said and seen

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 25 april 2007 om 13:08.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 13:18   #2993
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind dat er beter bewijs is voor het gebruik van thermate, zoals dit.

Daar heb jij niet op gereageerd.
1. Hij zegt dat het gebruikt word voor het doorsnijden van staal maar bij het doorsnijden van staal bij het opruimen zou het dan niet gebruikt zijn...wat is het nu, word het gebruikt of niet?

2. Indien men het niet zou gebruikt hebben om 1 of andere reden, dan heb je verklaringen nodig van iedereen die ter plekke staal heeft gesneden en het dus niet gebruikt hebben.

3. Je hebt hier 1 persoon die zegt dat het stalen zijn van ground zero, die zegt dat het zo is...euhm...sorry...maar zie je nu zelf het probleem niet?

4. Stel dat het allemaal waar is en dat het een hard bewijs is...waar wacht hij op?

5. Waarom heeft zijn onderzoek zo lang geduurt?

Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 13:20.
Oud 25 april 2007, 13:46   #2994
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Euhm, nee. IK bracht die foto weer aan, gewoon om te vertellen dat ik sinds het zien van die foto niet meer echt geloofde dat de twin towers door een vliegtuigimpact zijn ingestort. Da's alles, puur subjectief eigenlijk, en enkel ter illustratie wat MIJ heeft gemotiveerd. Geen groot punt eigenlijk dus.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 14:11   #2995
komodo
Burger

Standaard

Beetje off-topic.
Iemand van hier die ze hebben gestalked ?

Ik ben het iig. niet want ik leg altijd m'n sigaret in de asbak.
Bijgevoegde afbeelding(e)

komodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 14:38   #2996
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door komodo Bekijk bericht
Beetje off-topic.
Iemand van hier die ze hebben gestalked ?

Ik ben het iig. niet want ik leg altijd m'n sigaret in de asbak.
Mooi gemaakt.
Oud 25 april 2007, 14:45   #2997
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Ik las hier commentaar over het feit dat komplot-denkers willen denken wat ze denken ongeacht bewijzen ... dat is dus onzin.

De reden waarom ik (onder andere) zeg dat die vliegtuigen neit gekaapt zijn door een paar moslims uit een grot in Aghanistan is omdat er heel veel aanwijzingen zijn die beweren dat dit en leugen is ...

Een andere reden is dat de regering die dit officiele verhaal in de VS verkondigt al over heeel veeel dingen heeft gelogen ... als er dus iets fishy is aan 9/11 ben ik dus wel heel erg rap geneigd te denken dat het oficiele verhaal niet klopt. Na wat feiten te aanschouwen en wat te lezen ben ik er achter gekomen dat de gebouwen onmogelijk in elkaar konden zakken doordat er een vliegtuig in vloog ... om maar te zwijgen over de rest ...

Open uw ogen en oren, EXPLOSIEVEN!
http://www.youtube.com/watch?v=eHvAO2oFijo

Ik begrijp ook dat mensen hun toevlucht zoeken in het officiele verhaal, dat is veel comfortabeler om mee te leven ... en dan nog veel mensen kunnen België niet eens aanduiden op een kaart van Europa, ik wil maar zeggen, mensen zijn doorgaans dom en kijken liever naar "temptaion island" ofzo :s ...
Oud 25 april 2007, 15:47   #2998
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
Ik las hier commentaar over het feit dat komplot-denkers willen denken wat ze denken ongeacht bewijzen ... dat is dus onzin.
Ik ben blij dat je dat dus een feit noemt.
Er ZIJN fundamentalistische complotdenkers die vast en zeker niet geïnteresseerd zijn in de bewijzen die hun ongelijk aantonen.
Pindar is er zo bijvoorbeeld een.
Het is zinloos om tegen zo'n mensen te discussieren omdat hun reactie er in het beste geval op neerkomt dat ze hun ogen dichtdoen, de vingers in hun oren stoppen en keihard LALALALALA beginnen te zingen.

Citaat:
De reden waarom ik (onder andere) zeg dat die vliegtuigen neit gekaapt zijn door een paar moslims uit een grot in Aghanistan is omdat er heel veel aanwijzingen zijn die beweren dat dit en leugen is ...
Uiteraard is dat een leugen, niemand die dat ontkent.
De kapers waren immers geen moslims uit een grot in Afghanistan maar getrainde zelfmoordcommando's met een behoorlijke -westerse- opleiding en voldoende fondsen, structuur en discipline om dergelijke operatie te laten slagen.
En de reden dat deze kapingen geslaagd zijn, is hoofdzakelijk omdat nooit tevoren een dergelijke modus operandi was gebruikt.

Citaat:
Een andere reden is dat de regering die dit officiele verhaal in de VS verkondigt al over heeel veeel dingen heeft gelogen ... als er dus iets fishy is aan 9/11 ben ik dus wel heel erg rap geneigd te denken dat het oficiele verhaal niet klopt. Na wat feiten te aanschouwen en wat te lezen ben ik er achter gekomen dat de gebouwen onmogelijk in elkaar konden zakken doordat er een vliegtuig in vloog ... om maar te zwijgen over de rest ...
Dat de regering van de VS leugens heeft gebruikt en zijn eigen falen heeft willen toedekken, daar kan ik alvast in meegaan.
Er zijn echter geen OVERTUIGENDE bewijzen van explosieven.

Als jij met zekerheid kan aantonen dat die gebouwen onmogelijk konden instorten door de schade van de vliegtuigen en de daaropvolgende branden,
moet jij onmiddelijk de nationale media op de hoogte brengen.
Knack, De Morgen en De Standaard zullen binnen de 2 uur aan uw deur staan om dit verhaal uit te brengen.
Waar wacht je dus op?

Citaat:
Ik begrijp ook dat mensen hun toevlucht zoeken in het officiele verhaal, dat is veel comfortabeler om mee te leven ... en dan nog veel mensen kunnen België niet eens aanduiden op een kaart van Europa, ik wil maar zeggen, mensen zijn doorgaans dom en kijken liever naar "temptaion island" ofzo :s ...
Helaba, Temptation Island heeft een camp-gehalte waar zelfs 'in de gloria' en 'alles kan beter' bij verbleekt.
Ik heb zelden zo gelachen tijdens een programma. Dom zou ik het dus niet noemen. Misschien snap je de humor van dat programma niet?
Hun muzikale omlijsting is bijvoorbeeld om van te snoepen..

En het officiële verhaal volgen is niet beter omdat het comfortabel is.
Het is gewoon het beste wat we hebben, zelfs al zal er hier en daar wel een fout inzitten.
Conspiracy Theories daarentegen zijn uiteraard steeds perfect en foutloos, zelfs na 500 keer gedebunked te zijn blijft die overtuiging nog steeds in de hersentjes van believers zinderen
Oud 25 april 2007, 18:21   #2999
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Open uw ogen en oren, EXPLOSIEVEN!
http://www.youtube.com/watch?v=eHvAO2oFijo

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 19:52   #3000
exodus

Standaard

Interessant... Rosie O'Donnel stopt midden juni met haar programma "The View". ABC, het mediaconcern zegt dat ze niet konden overeenkomen op "key elements". Blijkt dat die "key elements" Rosie's uitspraken over 9/11 waren. Dit is hoe censuur werkt. Wanneer de bazen beslissen dat het gedaan is is het gedaan. De pyramidestructuur doiet zijn werk. Zelfde is gebeurd met Steven Jones.

Citaat:
Prominent 9/11 truth sources close to O'Donnell revealed to Alex Jones weeks ago that Rosie had refused to have her first amendment rights restricted and was likely to quit on her own terms after she was asked to stay on the show by ABC with the proviso that she tone down her stance on the issue of 9/11.

Today this has been made official.

According to our source O'Donnell has described some involved with the production of The View as "Neocon gate-keepers" and found it impossible to continue as she was increasingly being heavily edited during recordings.
The same associates were also blocking Rosie from bringing on guests of her own choosing whom she believed would further expose the 9/11 cover up.
Artikel:

http://prisonplanet.com/articles/apr...07ODonnell.htm

Boodschap van de site van ABC:

http://abcnews.go.com/Entertainment/...3077493&page=1

Laatst gewijzigd door exodus : 25 april 2007 om 19:53.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be