![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2961 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat er nog overal rook is vind ik ook niet echt vreemd, toen wij vroeger nog sint-Maarten vierde gloeide de stapel die we opstookten 2 weken later nog als we hem wilde opruimen.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 07:13. |
||
|
|
|
|
|
#2962 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2963 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In die post van mij waar je de rest van weglaat wordt er alleszinds al een gepresenteerd: een perfecte match met thermate.
|
|
|
|
#2964 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2965 |
|
|
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo het vermoeden dat het vrij lastig kan zijn om aan die collumn te geraken zonder al het puin er omheen te verwijderen, zelfs met een kraan. (Om dan nog niet te spreken van de manier waarop je die kraan ter plekke moet krijgen..) Wat is er logisch aan het doorbranden van dat ding wanneer je zo gigantisch gehinderd wordt?
|
|
|
|
|
|
#2966 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles staat dus na dergelijke instorting volgens jou stabiel in de grond en alles netjes op een rijtje? Hier staat jou "kom zeg" beter hoor.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 08:59. |
||
|
|
|
|
|
#2967 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zoals ik al eerder vroeg, wie zegt dat deze foto uberhaupt van ground zero komt? Insidejob.com?
Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 09:01. |
||
|
|
|
|
|
#2968 | |
|
|
Citaat:
Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. Ik heb zoiets nooit gezegd. Integendeel, ik vertel net dat er enorm veel puin lag en dat men daar enorm door gehinderd was. Hou je insinuaties voor jezelf. |
|
|
|
|
|
|
#2969 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Leuk geprobeerd om het over deze boeg te gooien, zo moet je immers geen argumenten meer vinden, maar 't baat niet. |
||
|
|
|
|
|
#2970 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I.M.O. is het bewijs dat de vliegtuigen de instorting veroorzaakt hebben ook maar magertjes ... Om maar niet te beginnen aan de link tussen de kapers met hun losbandige levensstijl en een tereurgroep die juist die levensstijl probeert te vernietigen.
Niet vergeten dat osamaatje een pion van de Amerikaanse geheime dienst was . Waar zijn de harde bewijzen dat het officiele verhaal wel degelijk correkt is ???
|
|
|
#2971 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij kunt adhv 1 foto niet uitmaken wat en waarom bepaalde dingen worden gedaan. Dus als men gehinderd word zal men puin op de veiligste manier verwijderen en niet zoals het volgens jou logisch lijkt op 1 foto, zowel dan hadden ze jou wel eerst gebeld ok.
|
|
|
|
|
#2972 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach, daar gaan we weer, het heeft met hersencellen ed te maken. Die foto is niet van de WTC torens, klaar en duidelijk, als je idd 1 hersencel had gehad kun je dit heel duidelijk zien oa aan de collums op de achtergrond. Hoe kun je dit nu niet zien?
|
|
|
|
|
#2973 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2974 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2975 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, sorry, maar soms komt het mij ook de spuigaten uit hier, vooral als sommige lullen hier dan ook nog afkomen met onzin als het hebben van hersencellen ed als bewijs voor dergelijke zaken.
|
|
|
|
|
#2976 | |
|
Banneling
|
Ik baseerde mijn uitspraak op iets wat Goldberg schrijft in "enemies within, The Culture of Conspiracy in Modern America". http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...NGR0KRCBA1.DTL Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2977 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals je bijvoorbeeld ziet op deze foto : ![]() of uitvergroot : ![]() Volledige uitleg en veel meer zijn hier te vinden : http://www.debunking911.com/thermite.htm Alsook dit grappig filmpje over een "discussie" met 911-conspiracy theorists : http://www.youtube.com/watch?v=VDOuvCDuB2w Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2007 om 11:35. |
|
|
|
|
|
|
#2978 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mischien vervelend , maar ik vind de snede op deze foto helemaal anders als die op de andere foto...
Deze snede is niet zo recht afgesneden en vlak
|
|
|
#2979 | |
|
|
Citaat:
Zo'n uitspraken zijn niets anders dan holle argumenten, die in een grote boog om de feiten heen lopen.
|
|
|
|
|
#2980 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|