Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2007, 07:12   #2961
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Kijk eens goed naar die foto. Er lopen nog brandweerlui rond, de collumn in kwestie is omgeven van puin en er stijgt nog rook op.

Nu mag je mij eens uitleggen hoe men na het instorten die collumn is komen doorbranden zonder al het omliggende puin te ruimen.

Leg dat eens uit, Parcifal, in plaats van je te verschuilen achter schijnargumenten en insinuaties.
Wat is er vreemd aan de brandweerlui? Wie vind jij dat achter overlevenden mag zoeken volgens jou? Gewoon mensen van bouwmaatschapij Schepers misschien? Nog nooit brandweerlui gezien die voor de veiligheid of om ergens te geraken dingen doorbranden - knippen?
Dat er nog overal rook is vind ik ook niet echt vreemd, toen wij vroeger nog sint-Maarten vierde gloeide de stapel die we opstookten 2 weken later nog als we hem wilde opruimen.

Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 07:13.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 07:37   #2962
Bijter
Lokaal Raadslid

Bijter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens goed naar die foto. Er lopen nog brandweerlui rond, de collumn in kwestie is omgeven van puin en er stijgt nog rook op.

Nu mag je mij eens uitleggen hoe men na het instorten die collumn is komen doorbranden zonder al het omliggende puin te ruimen.

Leg dat eens uit, Parcifal, in plaats van je te verschuilen achter schijnargumenten en insinuaties.
Gewoon, met een kraan met verstelbare arm en een bak waarin de "lasser" zich bevindt.....En een schuine snede om 'm in de goede richting te laten vallen...
Bijter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 07:59   #2963
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Tenminste één.
In die post van mij waar je de rest van weglaat wordt er alleszinds al een gepresenteerd: een perfecte match met thermate.
Oud 25 april 2007, 08:43   #2964
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat is er vreemd aan de brandweerlui? Wie vind jij dat achter overlevenden mag zoeken volgens jou? Gewoon mensen van bouwmaatschapij Schepers misschien? Nog nooit brandweerlui gezien die voor de veiligheid of om ergens te geraken dingen doorbranden - knippen?
Dat er nog overal rook is vind ik ook niet echt vreemd, toen wij vroeger nog sint-Maarten vierde gloeide de stapel die we opstookten 2 weken later nog als we hem wilde opruimen.
Naar overlevenden zoeken en ondertussen collums doorbranden.. Kom zeg.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 08:49   #2965
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bijter Bekijk bericht
Gewoon, met een kraan met verstelbare arm en een bak waarin de "lasser" zich bevindt.....En een schuine snede om 'm in de goede richting te laten vallen...
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo het vermoeden dat het vrij lastig kan zijn om aan die collumn te geraken zonder al het puin er omheen te verwijderen, zelfs met een kraan. (Om dan nog niet te spreken van de manier waarop je die kraan ter plekke moet krijgen..) Wat is er logisch aan het doorbranden van dat ding wanneer je zo gigantisch gehinderd wordt?
Oud 25 april 2007, 08:59   #2966
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Naar overlevenden zoeken en ondertussen collums doorbranden.. Kom zeg.
Wat kom zeg? Als een gedeelte op instorten staat of een gedeelte in de weg zit om bepaald gereedschap op de goede plaats te krijgen, er zullen nog redenen zijn, wat is er dan zo gek aan het doorbranden van collums?

Alles staat dus na dergelijke instorting volgens jou stabiel in de grond en alles netjes op een rijtje? Hier staat jou "kom zeg" beter hoor.

Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 08:59.
Oud 25 april 2007, 09:01   #2967
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo het vermoeden dat het vrij lastig kan zijn om aan die collumn te geraken zonder al het puin er omheen te verwijderen, zelfs met een kraan. (Om dan nog niet te spreken van de manier waarop je die kraan ter plekke moet krijgen..) Wat is er logisch aan het doorbranden van dat ding wanneer je zo gigantisch gehinderd wordt?
En jij kunt dit allemaal uitmaken aan de hand van deze ene foto?
En zoals ik al eerder vroeg, wie zegt dat deze foto uberhaupt van ground zero komt? Insidejob.com?

Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2007 om 09:01.
Oud 25 april 2007, 09:11   #2968
Heftruck

Standaard

Citaat:
Wat kom zeg? Als een gedeelte op instorten staat of een gedeelte in de weg zit om bepaald gereedschap op de goede plaats te krijgen, er zullen nog redenen zijn, wat is er dan zo gek aan het doorbranden van collums?
Die collums zijn omgeven van puin. Welk "bepaald gereedschap" moeten ze op welke "goede plaats" krijgen? Waarom die collumn doorbranden als je al het puin laat liggen? KIJK naar die foto.

Citaat:
Alles staat dus na dergelijke instorting volgens jou stabiel in de grond en alles netjes op een rijtje? Hier staat jou "kom zeg" beter hoor.
Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. Ik heb zoiets nooit gezegd. Integendeel, ik vertel net dat er enorm veel puin lag en dat men daar enorm door gehinderd was. Hou je insinuaties voor jezelf.
Oud 25 april 2007, 09:17   #2969
Heftruck

Standaard

Citaat:
En jij kunt dit allemaal uitmaken aan de hand van deze ene foto?
Ja. Dat jij dat niet kunt, is mijn probleem niet. Misschien toch eens wat opzoeken over 9/11 en het WTC-complex?

Citaat:
En zoals ik al eerder vroeg, wie zegt dat deze foto uberhaupt van ground zero komt? Insidejob.com?
Iedereen die bekend is met het WTC-complex en een minimum van twee hersencellen heeft, kan dat uitmaken (o.a. aan de hand van de collums op de achtergrond).

Leuk geprobeerd om het over deze boeg te gooien, zo moet je immers geen argumenten meer vinden, maar 't baat niet.
Oud 25 april 2007, 09:24   #2970
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

I.M.O. is het bewijs dat de vliegtuigen de instorting veroorzaakt hebben ook maar magertjes ... Om maar niet te beginnen aan de link tussen de kapers met hun losbandige levensstijl en een tereurgroep die juist die levensstijl probeert te vernietigen.
Niet vergeten dat osamaatje een pion van de Amerikaanse geheime dienst was .
Waar zijn de harde bewijzen dat het officiele verhaal wel degelijk correkt is ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 10:15   #2971
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die collums zijn omgeven van puin. Welk "bepaald gereedschap" moeten ze op welke "goede plaats" krijgen? Waarom die collumn doorbranden als je al het puin laat liggen? KIJK naar die foto.

Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. Ik heb zoiets nooit gezegd. Integendeel, ik vertel net dat er enorm veel puin lag en dat men daar enorm door gehinderd was. Hou je insinuaties voor jezelf.
Je leest maar de helft kerel. VOOR DE VEILIGHEID MISSCHIEN?
Jij kunt adhv 1 foto niet uitmaken wat en waarom bepaalde dingen worden gedaan. Kijk jij maar naar je fotootje. Nogmaals, wie zegt dat de foto uberhaupt van 9/11 is????????????????

Dus als men gehinderd word zal men puin op de veiligste manier verwijderen en niet zoals het volgens jou logisch lijkt op 1 foto, zowel dan hadden ze jou wel eerst gebeld ok.
Oud 25 april 2007, 10:20   #2972
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja. Dat jij dat niet kunt, is mijn probleem niet. Misschien toch eens wat opzoeken over 9/11 en het WTC-complex?

Iedereen die bekend is met het WTC-complex en een minimum van twee hersencellen heeft, kan dat uitmaken (o.a. aan de hand van de collums op de achtergrond).

Leuk geprobeerd om het over deze boeg te gooien, zo moet je immers geen argumenten meer vinden, maar 't baat niet.
Dat is jou probleem ook want ook jij kan dit niet. Opzoeken? De manier van puin ruimen en/of overlevenden opsporen kun je niet vinden bij info over 9/11 en de torens. het ene heeft niets met het andere te maken.

Ach, daar gaan we weer, het heeft met hersencellen ed te maken.
Die foto is niet van de WTC torens, klaar en duidelijk, als je idd 1 hersencel had gehad kun je dit heel duidelijk zien oa aan de collums op de achtergrond. Hoe kun je dit nu niet zien? hoe dom kun je zijn?
Oud 25 april 2007, 10:23   #2973
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
I.M.O. is het bewijs dat de vliegtuigen de instorting veroorzaakt hebben ook maar magertjes ... Om maar niet te beginnen aan de link tussen de kapers met hun losbandige levensstijl en een tereurgroep die juist die levensstijl probeert te vernietigen.
Niet vergeten dat osamaatje een pion van de Amerikaanse geheime dienst was .
Waar zijn de harde bewijzen dat het officiele verhaal wel degelijk correkt is ???
Voor de 10000x, het inside story een fabeltje vinden zonder enig bewijs wil niet automatisch zeggen dat je het officiele rapport waarheid vind. OK?
Oud 25 april 2007, 10:29   #2974
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de 10000x, het inside story een fabeltje vinden zonder enig bewijs wil niet automatisch zeggen dat je het officiele rapport waarheid vind. OK?
OK.
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 25 april 2007, 10:33   #2975
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OK.
Tja, sorry, maar soms komt het mij ook de spuigaten uit hier, vooral als sommige lullen hier dan ook nog afkomen met onzin als het hebben van hersencellen ed als bewijs voor dergelijke zaken.
Oud 25 april 2007, 11:21   #2976
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Grapjas

Ik baseerde mijn uitspraak op iets wat Goldberg schrijft in "enemies within, The Culture of Conspiracy in Modern America".

http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...NGR0KRCBA1.DTL

Citaat:
"Conspiracists (come) from all parts of the population, they (come) from all racial and religious groups," says Bob Goldberg, a history professor at the University of Utah and the author of "Enemies Within: The Culture of Conspiracy in Modern America." "The fact that people who have advanced degrees believe in conspiracy theories does not surprise me because it's not an issue of whether you're smart or dumb. In fact, when you look at conspiracy theories, what distinguishes them is how rigorously logical they seem to be, that they are so intensely structured and that there's a belief that every single fact is important and connects to another fact. There's a rigor to (their) logic."

"But," says Goldberg, "there's (an inflexibility to) the logic that denies things you can't deny -- whether it's accidents, whether it's bureaucratic process, whether it's miscalculations, whether it's simply mistakes. In these theories, there are no mistakes, no accidents, no bureaucracy -- everything is crystal clear."
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 11:28   #2977
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bijter Bekijk bericht
Uiteraard.
Zoals je bijvoorbeeld ziet op deze foto :

of uitvergroot :

Volledige uitleg en veel meer zijn hier te vinden : http://www.debunking911.com/thermite.htm

Alsook dit grappig filmpje over een "discussie" met 911-conspiracy theorists :
http://www.youtube.com/watch?v=VDOuvCDuB2w

Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2007 om 11:35.
Oud 25 april 2007, 11:41   #2978
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Mischien vervelend , maar ik vind de snede op deze foto helemaal anders als die op de andere foto...
Deze snede is niet zo recht afgesneden en vlak
Oud 25 april 2007, 11:41   #2979
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik baseerde mijn uitspraak op iets wat Goldberg schrijft in "enemies within, The Culture of Conspiracy in Modern America".

http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...NGR0KRCBA1.DTL
Niemand ontkent dat toeval bestaat, of dat ongevallen gebeuren. Wij hebben de feiten bekeken die aanwijzen dat er een samenzwering is in de strikte zin van het woord, namelijk dat sommigen in het geheim aan een doel werken dat voor de buitenwereld niet mag geweten zou zijn, omdat het schadelijk is voor ons , en schadelijk zou zijn voor de conspirators als de meerderheid het zou te weten komen.

Zo'n uitspraken zijn niets anders dan holle argumenten, die in een grote boog om de feiten heen lopen.
Oud 25 april 2007, 11:46   #2980
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Mischien vervelend , maar ik vind de snede op deze foto helemaal anders als die op de andere foto...
Deze snede is niet zo recht afgesneden en vlak
Speciaal voor jou dan nog dit filmpje (real audio formaat helaas) waarop construcion workers op ground zero ZELF uitleggen hoe ze die colommen doosnijden.

Citaat:
He points to perimeter columns with angled cuts which he says his men cut.
"You can see where they made the cuts along - [Dave points to columns with angled cuts] right above - that's the bow tie connection they're cutting at about 3 to 5 foot above the bow tie connection before it starts in to the forming of the candle stick. They've got three candles left to cut."
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be