![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat is niet aan u om daarover te oordelen, maar aan de zwangere vrouw. Zij moet die afweging maken. En daar heeft zich niemand over te moeien. Gij ook niet.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3003 | |||
|
![]() Citaat:
dat is eigenlijk ook een beslissing eh Citaat:
een waarde-oordeel? Wat is er gebeurd met Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt Citaat:
wishfull thinking
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allemaal dingen die vast liggen van af de bevruchting, maar waaraan een spermacel in gebreke blijft. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 28 februari 2011 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tavek heeft zichzelf hopeloos vastgereden met zijn persoonlijke integriteit als argument. Hij zoekt nog altijd naar de reden waarom de persoonlijke integriteit van de vrouw hoger zou staan dan de persoonlijke integriteit van het kind. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden ligt voor de hand uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 februari 2011 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd loze beweringen, maar geen argumenten.
De reden ligt voor de hand uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 februari 2011 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bewering dat er bij de bevruchting een wonderlijk nieuw leven onstaat, is geen vraag die zich stelt. Dat is een zekerheid.
Citaat:
De reden ligt voor de hand uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 februari 2011 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |
|
![]() Citaat:
Eens de conceptie plaats heeft gevonden, begint de battle of the genes een strijd tussen de genen afkomstig van de moeder en die van de vader. Er wordt dan ook niets vastgelegd op het moment van de conceptie. Zelfs het geslacht niet (heb maar eens AOS of Swyer syndroom). En plus, geslacht zegt niets over de gender van een individu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
|
![]() Citaat:
En Paulus, dat is ook een fallacy, aangezien hier niemand pleit om abortus te verplichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een regenworm er ook zo uitziet in het prille begin? Kan zijn. De mens ook. Whats the point? Citaat:
Alleen opteer ik niet voor de oplossing: "laten we de gehandicapte maar doden voor hij geboren wordt. We ontnemen zijn bestaansrecht, voor het gemak van zijn ouders." je kunt niet alle gehandicapten het recht op leven ontzeggen, omdat iemand voor hen zal moeten zorgen. U mag vinden van wel, Hitler dacht ook zo, maar ik vind van niet. Ook gehandicapte mensen hebben in mijn visie een recht op leven. Als de ouders dat niet willen, of als zij daarvoor niet wensen te zorgen, moeten zij het kind bij de geboorte afstaan. Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 |
|
![]() Ik ben blij dat jij dat vindt. Je zet zo graag je objectiviteit in de verf, met begrippen als wonderlijk, onschuldig of weerloos. Dat is leuk, want dan kunnen wij je gemakkelijker uitlachen. En dan kan jij teruggrijpen naar je Bijbel waarin staat dat jij toch echt gelijk hebt. Iedereen content. Zoals ik al eerder schreef: je geloofwaardigheid was nihil nadat bleek dat je dat artikel niet gelezen had. Je hebt er zelfs een weddenschap van gemaakt om aan te tonen dat je het niet gelezen hebt. Welnu, ik geloof je. Ik geloof dat je geen enkel onderzoek hebt gelezen en dat je uit je nek kletst. En volgens mij (maar ik kan me vergissen) denken de meeste meelezers dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
natuurlijk niet. Aangezien niet mogen kiezen niet aan de orde is. Niet bekwaam zijn om te kiezen een uitzondering is, die misschien wel wettelijk te regelen valt. omdat die conclusie niet volgt uit die redenering.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar soit,... Wat is uw ijkpunt in de menselijke ontwikkeling dan wel om van een mens te kunnen spreken? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |