Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 december 2010, 14:21   #3021
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
kan je even naar het begin van de discussie gaan en daar gaan zoeken wie een ban voor Artisjok heeft gevraagd? Kan je me dat even quoten aub? ik blijk het niet te vinden.
Artisjok heeft een kleine , doch bijzonder actieve fanclub , bestaan uit Raf en Filosoof. Ze zijn onvoorwaardelijk fan, zelfs al wordt de grootste onzin verteld.
Pericles is offline  
Oud 30 december 2010, 14:23   #3022
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Artisjok heeft een kleine , doch bijzonder actieve fanclub , bestaan uit Raf en Filosoof. Ze zijn onvoorwaardelijk fan, zelfs al wordt de grootste onzin verteld.
Artisjok heeft tenminste een fanclub en jij niet, neneneneneh

(Ik moet er echt eens dringend tussen uit)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 30 december 2010, 14:28   #3023
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Artisjok heeft tenminste een fanclub en jij niet, neneneneneh

(Ik moet er echt eens dringend tussen uit)
Ik verkondig dan ook geen onzin (blijkbaar een strikte voorwaarde).
Pericles is offline  
Oud 30 december 2010, 14:28   #3024
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
De klopjacht op Artisjok is inderdaad overduidelijk. Gelukkig is zij een verstandige dame en staat zij daar mijlenver boven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Artisjok heeft een kleine , doch bijzonder actieve fanclub , bestaan uit Raf en Filosoof. Ze zijn onvoorwaardelijk fan, zelfs al wordt de grootste onzin verteld.
Ik verwacht me nu in feite elk moment aan een klacht van ene "frank verlinden" die komt vertellen dat hij NOOIT moderator is geweest op "kifkif" en dat ik zijn privacy niet moet te grabbel gooien op Politics.

Kijk zenne.... subiet komt hij eraan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 30 december 2010, 14:29   #3025
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik verkondig dan ook geen onzin (blijkbaar een strikte voorwaarde).
Dat denk jij!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 30 december 2010, 14:30   #3026
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik verwacht me nu in feite elk moment aan een klacht van ene "frank verlinden" die komt vertellen dat hij NOOIT moderator is geweest op "kifkif" en dat ik zijn privacy niet moet te grabbel gooien op Politics.

Kijk zenne.... subiet komt hij eraan.

Het zou mij dus ook al niet meer verbazen hier!

Echt, dan denk ik dat ik dubbel ga en mijn laars opvreet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 30 december 2010, 14:30   #3027
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Dat denk jij!
Ik ben er zeker van , want ik heb geen fans.
Pericles is offline  
Oud 30 december 2010, 14:31   #3028
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik ben er zeker van , want ik heb geen fans.
Maar dutske toch! (al is dat niet echt een compliment meer dien 'Duts'!)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 30 december 2010, 14:41   #3029
Arbiter
Global Moderator
 
 
Arbiter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2010
Berichten: 1.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik ben inderdaad blij met deze correctie; want ik verstond helemaal niet hoe ik verkeerd kon constateren dat er geknipt werd; terwijl ik het voor mijn neus zag staan.

Ik haalde dit boven; omdat een forumdeelnemer beschuldigingen uitte tegenover Flanelcondoom en zelfs voorstander geworden was van een ban; terwijl die forumdeelnemer anderzijds ridderlijk opkomt voor anderen, waarvan ik me herinnerde dat ze het niet al te nauw neemt met de privacy van anderen.
Ik wilde de reactie zien, van degenen die die feiten zo krachtig veroordeelden.

Ik hou niet zo van twee maten en gewichten; en wilde enkelen hiermee confronteren.
Niet dat ze het ooit zullen toegeven.
Geachte en andere geachten,

Aangezien u blijft doorbomen over deze kwestie en daarbij foute aannames hanteert, hierbij de feitelijke gang van zaken:
De berichten uit 2008 in een draad over een moderator van het KifKif-forum zijn nu verwijderd om verdere misverstanden hierover te voorkomen en uit voorzorg i.v.m. privacy. De betreffende persoon heeft hierover toen geen melding gemaakt en ook de moderatie heeft destijds beoordeeld dat het niet ging om schending van de privacy.

Dat is anders in 2009, toen er in een vergelijkbare draad de betreffende persoon vond dat er toen wel sprake van was, ondanks dat het om dezelfde mededelingen ging. Wij hebben die berichten meteen geknipt en diegene die het bericht heeft geplaatst bestraft met 5 punten, ondanks de arbitraire gang van zaken. Hiermee is deze zaak dus afgehandeld.

Dat is dus iets anders dan de kwestie Flanelcondoom en de moderatie zou het op prijs stellen als u geen onvergelijkbare zaken met elkaar wilt vergelijken.

Daarnaast: Mocht er al sprake zijn van een 'klopjacht' dan is dit duidelijk niet gericht op de forumdeelnemer artisjok.

Ten overvloede wil er iedereen nogmaals wijzen op het volgende: De moderatie stelt het zeer op prijs als overtredingen van het forumreglement (meteen) worden gemeld. Het structureel ophalen van oude berichten van forummers, van een maand tot drie jaar geleden, met daarbij van sommigen zelfs de expliciete vraag aan de moderatie om strafpunten wordt ook gezien als een persoonlijke aanval op de betreffende forummer. Net zoals het bewust bekend maken van privé-gegevens.

Als er deze draad niet meer gebruikt wordt waarvoor deze bedoeld is, komt er een slotje op.

Met vriendelijke groet,
Arbiter
Arbiter is offline  
Oud 30 december 2010, 14:53   #3030
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter Bekijk bericht
Geachte en andere geachten,

Aangezien u blijft doorbomen over deze kwestie en daarbij foute aannames hanteert, hierbij de feitelijke gang van zaken:
De berichten uit 2008 in een draad over een moderator van het KifKif-forum zijn nu verwijderd om verdere misverstanden hierover te voorkomen en uit voorzorg i.v.m. privacy. De betreffende persoon heeft hierover toen geen melding gemaakt en ook de moderatie heeft destijds beoordeeld dat het niet ging om schending van de privacy.

Dat is anders in 2009, toen er in een vergelijkbare draad de betreffende persoon vond dat er toen wel sprake van was, ondanks dat het om dezelfde mededelingen ging. Wij hebben die berichten meteen geknipt en diegene die het bericht heeft geplaatst bestraft met 5 punten, ondanks de arbitraire gang van zaken. Hiermee is deze zaak dus afgehandeld.

Dat is dus iets anders dan de kwestie Flanelcondoom en de moderatie zou het op prijs stellen als u geen onvergelijkbare zaken met elkaar wilt vergelijken.

Daarnaast: Mocht er al sprake zijn van een 'klopjacht' dan is dit duidelijk niet gericht op de forumdeelnemer artisjok.

Ten overvloede wil er iedereen nogmaals wijzen op het volgende: De moderatie stelt het zeer op prijs als overtredingen van het forumreglement (meteen) worden gemeld. Het structureel ophalen van oude berichten van forummers, van een maand tot drie jaar geleden, met daarbij van sommigen zelfs de expliciete vraag aan de moderatie om strafpunten wordt ook gezien als een persoonlijke aanval op de betreffende forummer. Net zoals het bewust bekend maken van privé-gegevens.

Als er deze draad niet meer gebruikt wordt waarvoor deze bedoeld is, komt er een slotje op.

Met vriendelijke groet,
Arbiter
Geldt dat dan ook voor mensen die uit de context gerukte citaten als onderschrift bij hun posts plaatsen? Bijzonder structureel en als dit dan ook als persoonlijke aanval zou beschouwd worden, dan hebben jullie nog heel wat werk.
Steve_M is offline  
Oud 30 december 2010, 15:03   #3031
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik haalde dit boven; omdat een forumdeelnemer beschuldigingen uitte tegenover Flanelcondoom en zelfs voorstander geworden was van een ban; terwijl die forumdeelnemer anderzijds ridderlijk opkomt voor anderen, waarvan ik me herinnerde dat ze het niet al te nauw neemt met de privacy van anderen.
Ik wilde de reactie zien, van degenen die die feiten zo krachtig veroordeelden.
Laten we de feiten eens op een rijtje zetten en het één en ander in een wat breder perspectief bekijken:

1) Het Flannellencondoom laat keer op keer blijken met name één bepaald medeforumlid niet te mogen, en is op één of andere manier aan privéinformatie over dat medeforumlid gekomen.
2) Het Flanellencondoom begint in verschillende draden die privéinformatie over dat medeforumlid te posten, en krijgt daar van de moderatie strafpunten voor die tot een ban leiden.
3) Een vriendinnetje van het Flanellencondoom start een draad in "Suggesties & Mededelingen" over het hoe en wat van die ban.
4) In die draad merk ik op dat het niet netjes was van Flanellencondoom om dat te doen, en dat hij bijgevolg een terechte ban verdiend heeft.
5) Die draad wordt door de moderatie al vrij snel gesloten en de discussie wordt o.a. in deze draad voortgezet.
6) In de discussie die o.a. in deze draad wordt voortgezet leg ik nogmaals uit waarom ik die ban wel terecht vind, terwijl ik het normaal gezien niet zo op verbanningen heb. Ik krijg de nodige bijval, ook van mensen die doorgaans tot 'het andere kamp behoren'.
7) U, artisjok, reageert ook op dat bericht van mij met de volgende woorden: "Zoals circe enige jaren geleden deed. Verjaren die feiten hier op het forum? Zo niet dan zoek ik die post op en meld ik dit nog." Dat doet u overduidelijk niet vanwege het 'gelijke monniken, gelijke kappen'-principe, maar is uwerzijds gewoon een poging om iemand -waarvan overigens bekend is dat het een politieke tegenstander van u op dit forum is, en wier mening u bijzonder onwelgevallig is- voor een tweede keer strafpunten aan te smeren. Getuige een aantal daaropvolgende reacties vinden veel mensen uw opmerking van een tamelijk laag allooi. We komen nog terug op dit alles bij punt 17) en verder.
8) Intussen heeft een ander vriendje van het verbannen Flanellencondoom -die zelf blijkbaar nogal gefrustreerd is over zowel de ban van F.C. als de strafpunten die hij zelf de dag ervoor heeft opgelopen, en waarvan ook al bekend dat hij het nogal moeilijk heeft met de mening van hetzelfde forumlid (Circe) dat zowel u als F.C poogden een oor aan te naaien- zich ook in de strijd geworpen middels een draadje in "Suggesties & Mededelingen".
9) In dat draadje, dat overigens uitdraait op een fiasco voor de draadopener, wordt door draadopener, en zoals gezegd tevens vriendje van F.C., gepoogd o.a. Circe van 'racisme' te betichten.
10) De contouren van een georganiseerde klopjacht beginnen zich steeds duidelijker af te tekenen.
11) De moderatie ziet blijkbaar ook tekenen in die richting en komt met deze mededeling. Noteer met name de twee laatste alinea's. Ook dit draadje gaat op slot.
12) Intussen schijnt Grimbergen, ook al niet bepaald geliefd bij F.C. & Co, tevens een ban te hebben bekomen. Voor zover ik begrepen heb niet vanwege één bepaald bericht of uitlating, maar eerder vanwege zijn gehele oeuvre. Een m.i. nogal harde straf die vanuit moderatiestandpunt evenwel met enige moeite te rechtvaardigen valt. Soit. Al bekruipt mij wel het gevoel dat Grimbergen als 'wisselgeld' gebruikt is voor de veel terechtere ban van het Flanellencondoom.
13) Vervolgens maakt 'kamp F.C.' de opmerking "Eigenlijk, had ik liever iemand anders zien vertrekken." Het laat zich raden wie daarmee bedoelt wordt.
14) Dit is de moderatie niet ontgaan, en het antwoord van de moderatie laat aan duidelijkheid niet veel te wensen over.
15) In een reactie hierop zegt iemand van 'kamp F.C.' dat Grimbergen niet de ergste is van 'de bende'.
16) Op mijn vraag wie en wat er met 'die bende' bedoeld wordt, komt nimmer een concreet antwoord.
17) Aangezien het 'kamp F.C.' nog steeds niet is gelukt om Circe op één of andere manier door middel van een aangesmeerde ban het zwijgen op te leggen (zie hierboven voor de pogingen, opmerkingen etc), probeert u het nogmaals met die vermeende privacyschending als 'wapen'.
18) Het hoe en wat van die reeds jaren oude vermeende privacyschending wordt u door Circe zelf hier uitgelegd.
19) Niet tevreden met het antwoord beticht u Circe van zwartmakerij, terwijl u blijkbaar zelf niet eens in de gaten heeft dat ú het bent die hier mensen zwart aan het maken is. Tevens verwijt u mij geen reactie op die zogenaamde privacyschending door Circe te hebben gegeven.
20) Vervolgens legt Circe u nogmaals uit over het hoe en wat van die door u uit uw archief opgeduikelde vermeende onbestrafte overtreding. Tevens vertel ik u waarom ik geen reactie op gaf op voorgenoemde, inmiddels antieke overtreding.
21) U neemt gewoontegetrouw geen genoegen met een antwoord en blijft even gewoontegetrouw maar doordrammen, hetgeen, gezien de reacties, een aantal mensen ook opvalt.
22) Het hele spul wordt u hier en hier nogmaals uit de doeken gedaan.
23) Nog altijd niet tevreden met wat u inmiddels al -tig keer is uitgelegd, besluit u, wanhopig om Circe toch maar vooral strafpunten aan te kunnen smeren, om het aan de moderatie te vragen.
24) Die antieke overtreding door Circe, waarvoor u haar dus nogmaals gestraft wenst te zien, wordt hier, hier en hier nog verder aan u uitgelegd en uitgediept.
25) De door u ingeroepen moderatie geeft u uitsluitsel waarin hetgeen u inmiddels al zo vaak is uitgelegd nogmaals verteld wordt. De moderatie merkt tevens aan u op, en ik citeer: Het is niet de bedoeling dat overtredingen van twee jaar geleden worden gebruikt om iemand alsnog banpunten te bezorgen.
26) Nu u definitief bakzeil hebt moeten halen in uw pogingen een ander strafpunten aan te naaien, besluit u nog wat tegen de moderatie te gaan zagen over het al dan niet geknipt hebben van inmiddels tot de grijze oudheid horende overtredingen.
27) En uiteindelijk belanden we bij dit bericht van uw hand, waarin u -die keer op keer zo keihard heeft geprobeerd Circe te naaien en daarbij jammerlijk gefaald heeft, net zoals de rest van 'kamp F.C.' bij hun eerdere pogingen- het opeens over een héél andere boeg gooit.

Want wat wil het geval?

Plotseling is al hetgeen u gedaan en gepoogd heeft enkel bedoeld om met name mijn reacties -want u bedoelt overduidelijk mij in uw berichtje- te testen over iets wat voor mijn tijd op dit forum geschied is, om mij vervolgens aan te wrijven dat ik met twee maten en gewichten meet.

Geleufde da zelf artisjok?


En dat brengt ons bij uw volgende regelrecht hilarische opmerking:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik hou niet zo van twee maten en gewichten; en wilde enkelen hiermee confronteren.
Niet dat ze het ooit zullen toegeven.
Over twee maten en gewichten gesproken. Ik heb u nergens de acties van het Flanellencondoom zien veroordelen, terwijl u er wel als de kippen bij was om naar aanleiding daarvan Circe voor een oude overtreding nogmaals te veroordelen en strafpunten te laten krijgen.

U staat er nu mooi op, vindt u zelf ook niet?
Sus Iratus is offline  
Oud 30 december 2010, 15:09   #3032
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ge stelde een vraag, ik gaf je het antwoord.
Het spreekwoord, zoals al uitgelegd, legt de B in de handen van diegenen die het schoentje past, dus B is vanaf dit keyboard niet nodig.

Begrijpt ge?
Ik begrijp inderdaad dat u rond de pot aan het draaien bent en blijkbaar te laf bent om een concreet antwoord te geven.
Sus Iratus is offline  
Oud 30 december 2010, 15:10   #3033
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Ik lees dat soms wel graag, banmededelingen.
Mitgard is offline  
Oud 30 december 2010, 15:11   #3034
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

En anders, alles goed hier?
Inno is offline  
Oud 30 december 2010, 15:28   #3035
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Is dat nu maar een gedacht van mij of zit hier ineens weer leven in de Politics brouwerij? Ik had tijdens mijn afwezigheid eerder de indruk dat het zo'n saaie boel werd.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 30 december 2010, 15:39   #3036
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Maak je insinuatie hard (of zwijg)
Ik stel een vraag, het is geen insinuatie dus. U antwoordt niet terzake. Uw antwoord is ontwijkend van natuur.

Veelzeggend.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 30 december 2010, 15:49   #3037
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je hebt je tegenstanders hiermee voor de ogen van het hele forumpubliek in hun hemd gezet, waarvoor mijn felicitaties!
Joh?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat ze je dat niet in dank zullen afnemen, hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen...
Och, mensen zullen er best dankbaar voor zijn geweest, want zoiets geeft toch mooi de gelegenheid om het e.e.a. eens keurig op een rijtje te zetten, nietwaar?
Sus Iratus is offline  
Oud 30 december 2010, 16:01   #3038
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik verkondig dan ook geen onzin (blijkbaar een strikte voorwaarde).
*kuch*kuch*kuch*
filosoof is offline  
Oud 30 december 2010, 16:03   #3039
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik stel een vraag, het is geen insinuatie dus. U antwoordt niet terzake. Uw antwoord is ontwijkend van natuur.

Veelzeggend.
Had je erwten- of bonensoep gegeten?

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 december 2010 om 16:04.
filosoof is offline  
Oud 30 december 2010, 16:17   #3040
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik verkondig dan ook geen onzin (blijkbaar een strikte voorwaarde).
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be