![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn we tegen elke discriminatie. Als Jan beter is, dan is het Jan. Als Mo beter is, dan is het Mo. Maar om dat uit te maken moeten ze eerst allebei uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. Anders kan je dat nooit achterhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3022 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zou het dan toch een vorm van lompigheid zijn, of een immuniteitsziekte voor alle vormen van (zwarte) humor.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef toe, het past evengoed bij sommige autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3024 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Breedbeeldzicht heet dat..het hele spectrum overschouwen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit komt inderdaad bij alle groepen, culturen, volkeren,... voor. Maar bij het VB hebben mensen zich daar expliciet achter geschaard. (en ik bedoel hierbij niet alle VB-stemmers) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3026 |
Banneling
|
![]() Bij de 'grijze wolven' ook..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3027 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie totaal niet in wat dit met VB te maken heeft? en ook niet met neo nazi Het importeren van ras/geloofszuivere bruiden ---> dat doen toch hoofdzakelijk de islamieten? het weigeren van diensten/producten van ongelovigen --> daarom mogen islamitische kinderen toch geen haram-maaltijd eten op school? het weigeren van multiculturele relaties ---> dat mag niet volgens de koran. althans de meisjes mogen niet met ongelovigen huwen. het uitsluiten van homo's..--> die moeten toch van de hoogste minerat worden gegooid? Ik vind niks wat de neo nazi's hier ook zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3028 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3029 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moslim die diensten/producten weigeren van ongelovigen zijn eerder uitzondering. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...-n-sa-ndp.html http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3030 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp de Moslims dan ook erg goed,maar hun levensstijl opdringen aan ander volk is fout,dat recht hebben alleen de Vlamingen omdat dit ons land is
![]() |
#3032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals moslims tegenover dhimmi's, bedoelt u?
![]() |
#3034 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) Is het 'ons' land omdat we hier geboren zijn? Wel, dat geldt ook voor veel moslims. Zij zijn hier geboren en hun ouders ook. In dezelfde zin is het hun land. 2) Wat een raar idee dat moslims hun levensstijl willen opdringen. Heeft er ooit iemand een hoofddoek op je kop gezet? Muntthee bij je naar binnen gekapt? Je meegesleurd in de moskee of je verplicht mee te doen aan de Ramadan? In welke zin wordt hun levensstijl opgedrongen dan? 3) Zoals het niet het recht is van de moslims om hun levensstijl op te dringen, zo is dat evenmin ons recht. Iedereen moet het recht hebben om binnen het wettelijk kader zichzelf te zijn en dat wettelijk kader is her resultaat van een democratische discussie. Het gaat daarbij niet om iets op te dringen maar om een consensus na te streven met respect voor de verschillen. Want verschil moet er zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#3035 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3036 |
Banneling
|
![]() Van dat islamitisch racisme stond weer een mooi staaltje in de krant. Voor de 2de keer in minder dan 2 weken vallen moslimjongeren een scoutsgroep aan. Na Zelzate, nu ook in Kortrijk. Nooit maar dan nooit zullen ze hun 'eigen volk eerst' belagen (die zijn trouwens herkenbaar door hun hoofddoeksignalement).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij ooit in een straat gewoond waar bijna uitsluitend moslims wonen,ik wel Heb jij ooit op een werk gewerkt waar bijna uitsluitend moslims werkte,ik wel En ja zij dringen hun levensstijl op,ja zeker dat ze dat doen,omdat ze moeten van hun geloof,dat staat in hun koran letterlijk te lezen Vind U een boerka geen provocatie,en opdringing van hun levensstijl bv? om maar één voorbeeldje er uit te nemen,er zijn er tal van andere te benoemen
![]() |
![]() |
#3038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Ongelovigen kunnen even goed een halal-maaltijd bereiden”. Voor mij als katholiek zijn de moslims de ongelovigen. Mag ik dit dan even omdraaien en stellen dat “ongelovigen” (moslims dus) even goed een haram-maaltijd kunnen bereiden? Zouden ze het wel willen?
![]() |
![]() |
#3039 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Om maar iets te noemen : hoe we zelfs op de werkvloer rekening moeten houden met de ramadan, hoe we moeten oppassen dat in scholen met Marokkaanse kindjes geen halal wordt geserveerd al zouden onze kindjes dan zo graag eens een gewoon gehaktballetje eten, enzovoort. 3) Als ik naar China verhuis, ga ik niet verlangen dat er jaarlijks een Vlaamse kermis gehouden word of dat men in mijn onderhoud voorziet. Neen, ik zal me zo goed mogelijk aanpassen aan de Chinese cultuur en als ik problemen heb, zal ik weer naar huis komen en hier trachten mijn leven weer in goede banen te krijgen ipv in een land waar ik zo goed als niets voor gedaan heb.
![]() |